• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Een shock gaat door mijn lichaam. En ik voel mezelf verstijven. Van het puntje van mijn grote teen, naar de bal van mijn voet, richting mijn hiel, steeds verder omhoog. Tot mijn kruin. In een sneltreinvaart. Even snel word ik ook weer slap. De rare, stekende, pijn die opkwam zwakt wat af, maar bij nog een shock herhaalt het zich weer: De trilling door mijn lichaam en de pijn. Alsof ik mijn vingers in het stopcontact heb gestoken en ze niet loskrijg.
    Een golf van misselijkheid overspoelt me en kokhalzend kom ik overeind. Mijn controle is weer terug en ik hap naar adem. Als een vis op het droge. Meteen daarna komt er ook een hele hoop slijm en gal uit mijn pijnlijke keel. De tranen staan in mijn droge ogen en ik knipper een paar ik verwoed. Een dokter mompelt me toe dat ik een soort van beroerte heb gehad. Een soort van, ze weten het niet precies. Dan merk ik Niall op, die een beetje geshockeerd toe staat te kijken. Trillend steek ik mijn arm naar hem uit en geef hem een lange knuffel. Als ik hem loslaat pak ik zijn hand vast. In de poging hem gerust te stellen.
    "Hey, Nialler," zeg ik, met een klein glimlachje dat ik op mijn gezicht probeer te plakken. Mijn mondhoeken trekken een beetje, maar doen wel mee. "Niks aan de hand. Ik leef nog."


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen als Liam overeind kwam. Gelukkig maar! Als hij een trillende hand naar me uitsteekt loop ik meteen op hem af, kniel bij hem neer en geef hem een knuffel. Wel voorzichtig, ik ben bang dat ik hem weer pijn doe. Uiteindelijk laten we elkaar toch los en Liam neemt mijn hand vast, wat een enorm geruststellend gevoel geeft. En toch sa ik nog stijf, hij was er bijna niet meer! Ik luister naar zijn woorden en zeg vervolgens: 'ja gelukkig wel! Maar je was er bijna niet meer! Ik zou zeggen doe me dat nooit meer aan, maar jij kan er zeker ook niks aan doen. toch Lili? ' Ratel ik. Voor ik het weet rolt er een traan over mijn wang die ik met de mouw van mijn vest wegveeg. 'Ik was bang om je te verliezen' zeg ik zacht, zodat hij me alleen kan horen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Ja, gelukkig wel! Maar je was er bijna niet meer! Ik zou zeggen; doe me dat nooit meer aan, maar jij kan er zeker ook niks aan doen," ratelt Niall. Een traan dwarrelt over zijn wang. En al voor ik het weg kan vegen met mijn vinger doet Niall dat zelf al, met behulp van de mauw van zijn vest. "Ik was bang om je te verliezen," zegt Niall zacht.
    Ik knijp zachtjes in Niall zijn hand. "Rustig Nialler," zeg ik. "Zo makkelijk ben je trouwens niet van me af," zeg ik dan met een klein knipoogje. Dan frons ik. "Het spijt me trouwens van daarnet, ik weet niet wat me bezielde. Maar ik was ineens helemaal in de war en begon te flippen. En nou ja, jij was dit keer mijn 'slachtoffer'. Sorry Niall, echt. Ik meende het niet."


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Het kneepje in mijn hand is weer een teken waardoor ik iets meer ontspan. Door zijn woorden samen met een knipoog stijgt het bloed naar mijn wangen. Gelukkig gaat hij al snel verder. Vervolgens knik ik als teken dat ik het begrijp. Mijn losse hand leg ik op zijn schouder en zeg: niks. Wat ik wou zeggen vergeette ik even totaal toen ik in Liams ogen keek. 'Dankje' zeg ik voor ik hem opnieuw in een knuffel trek. 'Dus je bent niet boos op me?' Vraag ik opnieuw zacht. Ikmwil echt niemand tot last zijn, en Liam zeker niet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Beanies -> WishingLarry)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Niall bloost en knikt als ik verderga. Zijn hand legt hij op mijn schouder. Het lijkt alsof hij iets wilt zeggen, maar blijft uiteindelijk even stil terwijl hij in mijn ogen kijkt. "Dankje," zegt Niall dan voor hij me opnieuw in een knuffel trekt. "Dus je bent niet boos op me?" vraagt hij opnieuw, zijn stem zacht.
    "Nee, gekkie, ik draaide door. Als iemand hier boos moet zijn ben jij het wel," zeg ik terwijl ik geruststellend over zijn rug wrijf. Met mijn hoofd zoek ik even het kuiltje in zijn nek op en héél even kan ik het niet laten zijn geur op te snuiven. Dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder en sluit even vermoeid mijn ogen. Zo zou ik wel willen slapen.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik houd Liam stevig vast, en ook alleen maar dat. En gekgenoeg voelt het gewoon veel meer. Bij Liam voelt het alsof ik met hem de hele wereld aankan. Niet rot bedoeld voor de andere mensen, maar Liam doet gewoon iets met me. Hij is zo'n goede vriend van me, dat zal het wel zijn. Zodra hij zijn hoofd op mijn schouder laat rusten bedenk ik me hoe moe hij wel niet zal zijn. 'Li? Zal ik je instoppen' vraag ik zacht. Vervolgens grinnik ik kort om mijn eigen woorden. Net alsof ik een kindje naar bed breng. alleen in dit geval is het eerder een engel. 'Of wil je eerst nog wat eten?' schiet door mijn hoofd, en uit mijn mond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Li? Zal ik je instoppen?" vraagt Niall zachtjes. Vervolgens grinnikt hij en ik grinnik zachtjes met hem mee. "Of wil je eerst nog wat eten?" vraagt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd en knik dan. "Slapen, bedankt" zeg ik vermoeid. Omdat ik geen zin en puf heb overeind te komen blijf ik even zo zitten. Mijn ogen sluit ik weer en laat ik nu ook even gesloten. En voor ik het weet dommel ik al in. Tegen Niall's warme lichaam aan. Met mijn hoofd op Nialls schouder en mijn neus in zijn zachte, kriebelende haar val ik in slaap.

    [Cuties.]


    Reality's overrated.

    [Dubbelpost, sorry.]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:20 ]


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik knik en merk dat Liam niet opstaat. Ik besluit om hem, met moeite, op te tillen en op zijn bed neer te leggen. Ik zie hat hij al slaapt en maak zacht een vertederend geluidje. Ik pak het deken om het voervolgens over hem heen te leggen. ik stop hem in zoals ik had gezegd, en ga vervolgens even bij hem op het bed zitten om hem te bewonderen. Hij is gewoon TE schattig als hij slaapt. Na een tijdje besluit ik hem maar met rust te laten. Ik buig voorover om een kusje op zijn voorhoofd te planten en vrervolgens te zeggen: 'Goodnight Lili'. Ik sta op en kijk om me heen. Van al dit gedoe ben ik zelf eigenlijk ook best moe. Ik ga op mijn bed zitten en denk na. Ik denk alleen even na.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Vrolijk huppel ik over de witte en zijdezachte wolken. De hemel is blauw en wonderschoon. Zachte stralen licht vallen op mijn huid. Vallen op de wolken. Goudgele stralen van de zon. Voorzichtig, met een grote en gelukkige glimlach, kijk ik omhoog. Naar de zon. Het licht lijkt langzaam om de hete cirkel heen te pulseren en lijkt naar binnen te trekken. Ik frons. Dit klopt niet?
    De hemel trekt zwart op. Bliksemstralen schieten naar beneden. Donder galmt door mijn hoofd. Regen komt met bakken naar beneden. Allemaal raar, gezien ik op de wolken ben. Ik geef een schreeuw als de wolken onder mijn voeten verdwijnen. Ik stort naar benden en wacht op het moment dat ik bewusteloos raak. Op het moment dat de druk me teveel word. En misschien wel op het moment dat ik de grond raak en al mijn botten breken. Het moment dat ik morsdood ben.
    Maar raar genoeg komt dat moment niet. De wereld is verdwenen. Onder me is alleen een zwart gat. Af en toe scheren er armen om me heen. Armen met klauwen die me willen pakken. Meesleuren naar hun hel. Verder naar beneden. Ik schreeuw zo hard als ik kan. Het enige wat ik nog kan doen.
    In het zweet badend word ik wakker van mijn eigen geschreeuw. Mijn ogen schieten open en ik kijk verward naar de wereld. Nog steeds een beetje in paniek.

    [Tja, wat moet je anders met een slapend persoon?]


    Reality's overrated.

    (true)
    Niall Horan:

    Mijn gedachten -die al een tijdje hun gang hebben kunnen gaan- worden verstoord door Liam. Ik kijk op en zie hem omhoog schieten. Meteen loop ik op hem af. Ik ga naast hem zitten, al het zweet negerend, en kijk hem bezorgd aan. Met de rug van mijnj hand voel ik zijn gloeiende en natte voorhoofd. 'Gaat het Li?' vraag ik. 'Er is niks aan de hand. Ik ben hier' voeg ik er aan toe. Dit keer pak ik zijn hand en wrijf geruststellend met mijn duim over de rug van zijn hand. 'Zal ik wat water voor je halen? of iets anders?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Niall komt naast me zitten en kijk me bezorgd aan. Met de rug van zijn hand voelt hij aan mijn klamme voorhoofd. "Gaat het Li?" vraagt hij. "Er is niks aan de hand. Ik ben hier." Hij pakt mijn hand en wrijft met zijn duim geruststellend over de rug van mijn hand. "Zal ik wat water voor je halen? Of iets anders?"
    "Bedankt Niall, je bent geweldig," zeg ik en ik druk een kus op zijn wang. "Maar het was maar een slechte droom en je kan niet de hele dag 'zustertje' spelen." Ik kom wel overeind. "Ik haal zelf wel wat water. Ik heb ook benen." Ik krijg het voor elkaar even te lachen. "Wil jij wat?" vraag ik.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik grinnik en zeg vervolgens: 'ik loop sowiso met je mee. Ik wil je niet alleen laten'. Ik snap dat ik niet altijd voor hem kan zorgen, maar ik wil het wel zo veel mogleijk doen. Liam blijft mijn beste vriend. 'Nou hop, laten we gaan' zeg ik vrolijk als ik naar de deur toe sprint. Ik kijk grijnzend achterom. 'Kom dan' plaag ik. Als we wat waer gaan halen...tja...wat kan het dan kwaad om óók even wat eten te halen. Ik sterf van de honger! Ik bedoel ik heb wel zin in wat... Ik open de deur en wacht tot Liam komt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Ik loop sowieso met je mee. Ik wil je niet alleen laten."
    Ik knik. Eigenlijk wil ik Niall ook in de gaten houden, gezien hij flauwviel. Rustig sta ik op. Even afwegend of mijn benen mijn gewicht willen dragen.
    "Kom dan," plaagt Niall dan. Niall opent de deur en wacht op mij.
    Lang wachten hoeft hij niet. Want al vrij snel ben ik bij de deur. Ik pak Niall bij zijn pols en trek hem mee. Als ik een glas water inschenk kijk ik Niall vragend aan.
    "Wil jij ook een glas water?"


    Reality's overrated.