• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Verbreken schreef:
    Ik doe niet mee in dit topic, maar ik vind het heel leuk om te lezen

    (Mooi :) ookal wordt er niet mega vaak gepost...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Dat Niall nog wat pakt heb ik door, maar ik doe net alsof van niet. Ik vind het ook niet erg. Als Niall honger heeft moet hij eten, toch? Als hij één broodje en een pakje Fristi op heeft boert hij. Hij slaat zijn hand voor zijn mond en ik grinnik. Niall eet verder en ook ik eet rustig de laatste happen croissant weg. "Wat zullen we doen? A-als je iets wilt doen natuurlijk."
    Bedenkelijk frons ik, waarna ik mijn schouders ophaal. "Ik heb geen idee. Jij wel?"


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson
    Harry's woorden stelde mij gerust. Ik wilde net zeggen dat ik net zoveel van hem hield, toen de deur open ging. Het was een begeleider.
    De begeleider deelde mee dat het tijd was voor de onderzoeken. Gelukkig zaten Harry en ik wel bij elkaar.
    De onderzoeken duurde in totaal een uurtje. Per tweetal ging je steeds naar binnen. Hier had ik helaas niet bij Harry gezeten. Harry zat bij Briar en ik bij een ander meisje.
    Zodra we weer op de gang stonden pakte ik zo onopvallend mogelijk Harry's hand vast en gaf er een klein kneepje in. 'Hoe ging het onderzoek bij jou? En hoe voel je je op dit moment?'

    [Ik ben er even snel doorheen gegaan, omdat er al staat dat de onderzoeken zijn afgelopen.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Mijn glimlach was zo breed dan ik op een gegeven moment bang was dat mijn mondhoeken zouden scheuren. Deze vervaagde alleen toen een begeleider binnenkwam waarna alles ineens heel snel ging. Op het ene moment zat ik bij Louis en het volgende moment was ik een uurtje met Briar bij een of ander onderzoek.
    Daarna stond ik gelukkig wel al snel weer bij Louis en deze keer hoopte ik niet dat we gestoord zouden worden met wat we ook gingen doen. Als we überhaupt weer wat samen zouden gaan doen. Ik verstrengelde onze vingers en plaatste mijn lippen voor een seconde tegen zijn wang toen ik niemand zag. 'Ze weten niet wat er mis met me is, maar het gaat wel goed. Ik heb hoofdpijn door al die vragen. Maar met jou, Boo?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Harry drukte kort een kusje op mijn wang. ' Ze weten niet wat er mis met me is, maar het gaat wel goed. Ik heb hoofdpijn door al die vragen. Maar met jou, Boo?'
    Ik trok mijn gezicht in de plooi. Even Harry laten schrikken, daar had ik wel zin in.
    'Ze zijn erachter wat het is. Het is een zeldzame ziekte, en hallucineren zoals ik deed is het laatste stadium. Ze weten niet hoelang ik nog te leven heb, maar schatten het in op een dag tien. Het spijt me, Hazz. Ik...'
    Ik moest moeite doen mijn lach in te houden, maar het lukte me uiteindelijk serieus te blijven kijken. Dit was eigenlijk best gemeen. Maar ik zou dan ook niet lang volhouden, ik wilde alleen even zijn reactie zien en daarna zou ik wel zeggen dat het een grap was.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis zijn blik veranderde waardoor ik mijn hoofd ietwat schuin hield. Iets vertelde me dat het niet veel goeds was als dit gebeurde.
    Wat had hij te horen gekregen? Moest ik me echt zorgen gaan maken? Of wat was er?
    Het antwoord 'Ze zijn erachter wat het is. Het is een zeldzame ziekte, en hallucineren zoals ik deed is het laatste stadium. Ze weten niet hoelang ik nog te leven heb, maar schatten het in op een dag tien. Het spijt me, Hazz. Ik...' kwam al snel.
    Mijn ogen werden groot en mijn glimlach verdween waarna ik een stap naar voren zette, om vervolgens allebei mijn armen stevig om hem heen te slaan. 'Lou, zeg alsjeblieft dat je deze keer ook een grapje maak. Geen leuke, maar dat het niet echt waar is.' Dit mocht namelijk niet zo zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall horan:

    Ik haal mijn schouder op. 'ik zou het niet weten...eigelijk is hier zo goed als niks te doen' mompel ik. Ik staar even denkend naar een punt in de verte. Ht voogende wat ik weet is dat ik mijn ogen open en mijn hoofd recht omhoog zet. Verbaasd kijk ik om me heen. Ik sliep in ieder geval niet, vaag... Ik pak mijn bordje en meld Liam even dat ik weg ben. Ik neem het bord mee en zet het...in een soort rek? Ding.. Ik loop op mijn gemak weer terug en ga weer tegenover Liam zitten. Vrijwel meteen schiet me wat e binnen. 'Liam, vind je het erg als ik even gitaar ga soelen in de kamer?' Vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis William Tomlinson.
    Harry's ogen werden groot en de glimlach op zijn gezicht verdween ook onmiddellijk. Hij sloeg zijn armen stevig om me heen.
    'Lou, zeg alsjeblieft dat je deze keer ook een grapje maakt. Geen leuke, maar dat het niet echt waar is.'
    N'aww, ik had nu wel echt medelijden met de jongen. Nu dan maar vertellen dat het niet zo was.
    Ik begon te lachen. 'Je had je gezicht moeten zien! Geweldig gewoon.'
    Ik wachtte tot het me lukte te stoppen met lachen. 'Maar het is wel ontzettend cute hoe je reageerde.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis begon te lachen. Dit samen met de woorden zijn woorden maakte bij mij duidelijk dat het weer een van zijn grapje was. Hierdoor liet ik de jongen los, zette een stap achteruit en trok mijn wenkbrauw op. 'Lou, ik geef-- Nee, ik hou van je.' begon ik en hem recht in zijn ogen aankeek. 'Meer dan alleen mijn beste vriend, zoals je al wist, maar zelfs dat zou het niet veranderen. Dit komt als een klap aan dan en je ziet het niet als grap, om dan vervolgens ook te gaan lachen.'
    De jongen wachtte tot het hem lukte te stoppen met lachen. 'Maar het is wel ontzettend cute hoe je reageerde.'
    Ik haalde mijn schouders op, om me vervolgens om te draaien. De woorden 'Kijk dan maar hoe cute je dit gaat vinden. Of je dan nog kan lachen.' verlieten mijn mond waarna ik zo doorliep, om vervolgens hopelijk ergens in de tuin uit te komen. Ik had behoefte aan wat frisse lucht. Niet door Louis, maar door hoe ik me voelde, het onderzoek en alles bij elkaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lil als jullie plekken hebben ik doe graag mee ik heb alles gelezen en ken bijna iedereen hier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Harry liet me los, zette een stap achteruit en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Lou, ik geef-- Nee, ik hou van je,' begon Harry en keek me recht in de ogen. 'Meer dan alleen mijn beste vriend, zoals je al wist, maar zelfs dat zou het niet veranderen. Dit komt als een klap aan dan en je ziet het niet als grap, om dan vervolgens ook te gaan lachen.'
    Harry haalde zijn schouders op en draaide zich om. 'Kijk dan maar hoe cute je dit gaat vinden. Of je dan nog kan lachen.'
    En zo liep Harry weg. Ik stond eerst, lichtelijk geschrokken, aan de grond genageld hem een beetje na te kijken, tot ik weer bij positieven kwam. Ik rende vlug naar hem toe. 'Hazz, wacht nou even! Het spijt me, oke?'
    Ik legde mijn hand op zijn schouder zodra ik hem had ingehaald. 'Alsjeblieft, laten we erover praten.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik hoorde voetstappen achter me waardoor ik wist dat het Louis was. Daarvoor waren de woorden 'Hazz, wacht nou even! Het spijt me, oke?' niet nodig.
    Toch stopte ik niet met lopen waardoor ik al snel in de tuin was beland. 'Nee Lou, het deze woorden kom je niet ver. Het maak niets goed.'
    Ik beet op mijn lip, want had de neiging om de jongen een knuffel te geven en te zeggen dat ik allang niet meer boos was, want mijn punt was duidelijk. Ja, je hoorde het goed, maar ik wilde gewoon weten waar hij nog meer mee zou komen. De laatste keer dat ik het moest goedmaken pakte het ook verrassend uit. Heel verrassend zelfs. Heel even keek ik opzij toen een hand mijn schouder raakte.
    'Praat, maar ik beloof je verder niets.' zei ik waarna ik een keer de frisse buitenlucht inademde en naar het bankje toeliep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Nee Lou, met deze woorden kom je niet ver. Het maakt niets goed,' zei hij. 'Praat maar, maar ik beloof verder niets.'
    Hij liep verder, richting een bankje in de tuin.
    Ik begon weer te rennen, en voor hij bij het bankje was haalde ik hem in. Ik ging voor hem staa en sloeg mijn armen over elkaar.
    'Oke, dan maar zo,' zei ik. Ik sloeg mijn armen om zijn benen, net iets onder zijn kont, zodat ik hem daarna over zijn schouder kon gooien. Omdat hij toch wel nog ietsjes groter dan ik was, ging het ietwat moeizaam en stond ik eerst even wankel. Maar ik vond al snel mijn evenwicht terug en begon richtig onze kamer te lopen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Voetstappen achter me versnelde waardoor ik het vermoeden kreeg dat Louis me elk moment kon inhalen. Deze werd bevestigd toen Louis inderdaad voor mijn neus stond. Met mijn hoofd iets schuin keek ik hem aan wanneer hij zijn armen over elkaar heen sloeg.
    'Dan wat--' Ik viel stil op het moment dat ik zijn armen om mijn benen voelde en het volgende moment over zijn schouder lag.
    'Louis, laat me nu onmiddellijk los. Niet alleen voor mijn, maar ook voor je eigen veiligheid.' zei ik. Zeker toen hij het op een lopen zetten. Een hele kleine grijns kon ik toch niet onderdrukken. ''Tomlinson, ik zei praten en niet ontvoeren. Er zit een duidelijk verschil tussen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Louis, laat me nu onmiddellijk los. Niet alleen voor mijn, maar ook voor je eigen veiligheid.' zei Harry.
    'Tomlinson, ik zei praten en niet ontvoeren. Er zit een duidelijk verschil tussen.'
    'Dat is dan jammer, dat krijg je ervan als je niet goed luistert.'
    Ik loop gewoon rust verder, tot we in onze kamer zijn.
    Daar leg ik Harry voorzichtig op het bed en plof dan met mijn volle gewicht op hem.
    'Nu kom je hier niet weg, tot het goed is.'


    "Family don’t end in blood”