• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis William Tomlinson.
    In plaats van boos te zijn, glimlachte Harry en nestelde zich nog dichter tegen mij aan.
    'Boobear!' zei hij zacht. Alsof hij me al jaren niet gezien had. Maar ik was zelf ook blij dat ik weer terug op de wereld was.
    'Zie je dat je het voor elkaar krijgt,' murmelde hij zachtjes en keek op, waardoor hij recht in mijn gezicht keek.
    Ik glimlachte naar hem en sloeg mijn armen om de jongen op mijn schoot heen.
    'Gaat het een beetje met je wang? En hoe is het trouwens met je koorts?' vroeg ik bezorgd. Ik aarzelde even, maar drukte toen toch mijn lippen op de rode plek op zijn wang.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte naar me en sloeg zijn armen om me heen. iets waardoor mijn greep iets verstrakte en mijn glimlach nog iets breder werd.
    'Gaat het een beetje met je wang? En hoe is het trouwens met je koorts?' vroeg hij bezorgd. Hij aarzelde even en ik vroeg me af waarom, maar Louis drukte toen toch zijn lippen op de rode plek op mijn wang. Dat maakte voor mij ook zijn aarzeling duidelijk.
    Maar ik vond het niet erg, want ik wist wie het deed.
    'Beter door het kusje.' Grinnikte ik dan onschuldig waarna ik weer voor me uitkeek. 'Mijn koorts gaat ook wel, maar het kost gewoon heel veel energie waardoor ik bijna weer in slaap val.' Antwoordde ik. 'Maar ik ben ook gewoon vlij dat jij er bent, want dat maakt het ook een stuk beter.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben er weer, reageer straks.]


    Do what people say you can't.

    [ korte samenvatting? ]


    night thinking, day dreaming

    Liam James Payne

    "Kan ik echt niks voor je doen? Wil je misschien nog wat wa-?" Midden in zijn zin word het eten klaargezet. "Wat wil je eten?" vraagt Niall dan glimlachend.
    Twijfelend en een beetje moeilijk kijk ik naar het eten. Zou ik het weer uitkotsen? Daar ben ik een beetje bang voor. Maar het hoeft niet. Ik moet iets door mijn keel krijgen. Uiteindelijk pak ik een droog broodje en eet het op. Langzaam, in de hoop dat mijn maag het zal accepteren. En ik werp Niall een klein glimlachje toe.


    Reality's overrated.

    MYxLoubear schreef:
    Niall Horan:

    Het wordt me wat druk aan de tafel. Mijn hoofd begint te bonken en ik besluit om alvast te gaan eten. Man wat heb ik zin in eten! Mijn pas versnelt als ik de broodjes zie staan. Ik lik over mijn lippen en pak meteen een bordje. Ik gooi er 2 croissantjes op en 3 broodjes belegd met kaas en vlees. Ik kan niet wachten en neem meteen al een grote hap van mijn croissant. Ik pak ook nog een glas melk en loop geconcentreerd met mijn eten terug naar de tafel. Mijn tong staat naar buiten en ik wankel wat. Weerbegint mijn hoofd te bonken. Ik probeer het te negeren en loop door. Ik wankel alleen nog maar meer. Mijn zicht word wazig en ik merk alleen nog maar dat ik heel erg wankel naar rechts. Daarna wordt alles zwart.

    [ :$ Moet ik hem iets aanpassen? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Niall pakt eten, twee croissantjes en drie broodjes belegd met kaas en vlees. Waarna hij een grote hap van één van de croissant neemt. Ook pakt hij een glas melk. Als hij weer naar de tafel gaat stort Niall ineens in. Ik spring op.
    "Niall!" zeg ik bezorgd en ik ga naast hem zitten. "Roep een dokter of zo," zeg ik snel tegen de anderen, waarna ik mijn hand op het voorhoofd van Niall leg en ook zijn hartslag controleer.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 9:23 ]


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson.
    'Beter door het kusje,' grinnikt hij en keek daarna weer voor zich uit. 'Mijn koorts gaat ook wel, maar het kost gewoon heel veel energie waardoor ik bijna weer in slaap val. Maar ik ben gewoon blij dat jij er bent, want dat maakt het een stuk beter.'
    Ik dacht even na. 'Hazz, als je weer naar bed wilt mag dat, hoor. Mijn rug is nog steeds beschikbaar als vervoersmiddel. Bovendien denk ik ook niet dat ik iets ga eten, want ik ben nog altijd kotsmisselijk.'
    Ik keek hem vragend aan. Het was wel te zien dat hij zijn rust nodig had. Ik stond voorzichtig op van mijn stoel en draaide me om. Ik zakte iets door mijn knieën, als teken dat Harry zo op mijn rug kon gaan zitten, als hij dat wilde tenminste.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 9:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Hazz, als je weer naar bed wilt mag dat, hoor. Mijn rug is nog steeds beschikbaar als vervoersmiddel. Bovendien denk ik ook niet dat ik iets ga eten, want ik ben nog altijd kotsmisselijk.'
    Louis keek me vragend aan waarna hij voorzichtig opstond van zijn stoel en omdraaide. Ik wilde mijn hoofd schudde, maar wist dat het wel het beste zou zijn. Dan was ik vanmiddag ook iets fitter en kon er iets gedaan worden.
    De jongen was al iets door zijn knieën gezakt, als teken dat ik zo op mijn rug kon gaan zitten, als ik wilde tenminste.
    Ik sloeg mijn armen vanachter om Louis heen. 'Boo, je bent mijn beste vriend. Daar komt geen vervoermiddel in voor en daarbij gaat het wel. Maar kan ik dat over jou ook zeggen? Met de misselijkheid dan?'
    Wankelend zette ik een stap zodat ik naast hem stond. 'Blijf je alsjeblieft bij me?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan:

    Ik hoor in de verte wat stemmen. Ik doe mijn best om mijn ogen te openen. Op een gegeven moment hoor ik dat het Liam is. Wacht, dokter? Nee! Niet naar de dokter! Ik knipper voorzichtig met mijn ogen en zie Liam. Mijn arm gaat met moeite naar zijn hand. 'Li, geen dokter' breng ik uit. Ja, erg overtuigend Niall. Voorzichtig ga ik wat rechter zitten waardoor mijn hoofdpijn het overneemt. Ga toch weg! Ik schud zo vaak mijn hoofd tot het verdraagbaar is en zeg weer tegen Liam: 'geen dokter, i-ik. Het gaat prima'. Ik kijk om me heen en pak het broodje dat het dichtst bij me is en neem vervolgens een hap. 'Ik moet denk ik alleen wat eten' murmel ik met een volle mond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Li, geen dokter," murmelt Niall als hij 'wakker' word. Voorzichtig gaat hij rechter zitten. "Gen dokter, i-ik. Het gaat prima."
    Ik schud mijn hoofd. "Nee Niall, dat gaat het niet. Maar oké, geen dokter."
    Ik steek mijn hand uit om hem overeind te helpen.
    "Ik moet denk ik alleen wat eten," mompelt Niall dan met volle mond van het broodje waarvan hij een hap heeft genomen. En ik knik. Dan ga ik weer zitten en eet verder. Terwijl ik nog wel een bezorgde blik op Niall werp.


    Reality's overrated.

    Niall horan:

    Ik merk dat liam gaat zitten. Ik raap de spullen op en neem opnieuw een hap. Ugh, die melk doe ik straks wel. Of niet. Ik pak mijn bordje met twee handen vast en met trillende benen sta ik op. Z snel mogelijk leg ik mijn bordje neer zodat ik met mijn handen op de tafel kan leunen. Rustig ga ik zitten en neem opnieuw een hap van het broodje. Ik voel Liam zijn ogen op me branden maar probeer me alleen te richten op mijn eten. Gelukkig is dat niet zo moeilijk voor me. Als mijn eten op is vraag ik aan liam: 'zullen we straks wat doen?'. Tja, als er wat te doen is.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Zullen we straks wat doen?" vraagt Niall als hij klaar is met eten.
    "Oké," zeg ik na even nagedacht te hebben. Ondertussen heb ik het broodje ook op.
    De stoel schuif ik naar achteren, waarna ik opsta en de stoel weer netjes aanschuif. Even kijk ik om me heen. Een golf van misselijkheid komt omhoog, maar ik slik het weg.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik sta na hem op en voel me al een stuk beter. Liam daarintegen ziet er niet erg goed uit.
    'Liam, gaat het?' Vraag ik bezorgd. 'Kan je nog wel wat doen?' Voeg ik er aan toe. Waarschijnlijk niet. Hij kan misschien beter gaan liggen ofzo. En daarbij, wat kunnen we doen? Het is hier zo klein. Er is niks om te doen, hoe verwachten ze dat we ons hele dagen met niks bezighouden? Ik zal of niks doen, slapen, of eten. Leuk zeg, NOT. op het eetgedeelte na dan...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Liam, gaat het?" vraagt Niall bezorgd. Ik knik langzaam. "Kan je nog wel wat doen?" voegt hij eraan toe.
    Nu knik ik heftig met mijn hoofd op en neer, wat misschien niet zo slim was want de wereld begint te draaien en ik grijp de stoel even stevig vast. "Ik weet zelf wel wat ik het best kan doen," snauw ik ineens. Dan stamp ik boos weg. Richting de jongenskamer. Waar ik lusteloos op het bed neerplof en even mijn ogen sluit. Het zal vast niet goed zijn als het lijkt dat het plafond naar beneden komt.


    Reality's overrated.