• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    The odds are néver in our favor.

    En klaar! Yeah.


    Your make-up is terrible

    I'm confused and I love Danny O'Donoghue.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Alexander. :9~ :9~ :9~
    Waarom val ik altijd op oudere mannen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pff, het doet zo pijn. x[


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Wauw, da's een hele onderneming! ;o Wat ga je daar studeren, als ik vragen mag? Afscheid nemen lijkt mij ook heel erg lastig... ik heb dat al met vakantie :') Ik ben altijd weel blij als iedereen herenigd is. Wanneer ga je? Alvast een hele fijne tijd toegewenst! En veel bellen en mailen, sowieso. Of familie of vrienden over laten komen?


    Ja, best wel. (: Ik ga muziek studeren en vertrek op 21 augustus.
    Dankjewel! Uiteraard ga ik veel mailen, bellen en skypen, maar dat is toch anders dan iemand in het echt zien. Sommige familie komt misschien op bezoek, maar andere familie en vrienden hebben daar waarschijnlijk geen tijd en/of geld voor.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Ja, best wel. (: Ik ga muziek studeren en vertrek op 21 augustus.
    Dankjewel! Uiteraard ga ik veel mailen, bellen en skypen, maar dat is toch anders dan iemand in het echt zien. Sommige familie komt misschien op bezoek, maar andere familie en vrienden hebben daar waarschijnlijk geen tijd en/of geld voor.

    Gaaf, zeg! :Y) Ik vind 't echt dapper, haha. Ik zit erover te denken om mijn stage in het buitenland te doen, maar daar kan ik nog 2 jaar over nadenken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom woon ik niet in Zweden? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Gaaf, zeg! :Y) Ik vind 't echt dapper, haha. Ik zit erover te denken om mijn stage in het buitenland te doen, maar daar kan ik nog 2 jaar over nadenken.


    Haha, dank je! En als je de kans krijgt, zou ik het zeker doen. Je zult er hoe dan ook veel van leren. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Damn mosquitoes, they seem to enjoy my blood. :\

    You've got to be kidding me...


    help

    Barnabas schreef:



    Alexander. :9~ :9~ :9~
    Waarom val ik altijd op oudere mannen?
    ik vond hem leuker toen hij nog badass was haha :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    STERF IN DE FUCKING HEL. Seriously, ik had niet gedacht dat ik iemand zó erg kon haten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yay, nieuwe GIFs :Y)

    Ik wens een heerlijk bed om in te slapen.