• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Svale schreef:
    (...)

    Ik ga voor een jaar studeren in Noorwegen. Ik heb er onwijs veel zin in, maar op dit moment bestaan de dagen uit afscheid nemen van familie en vrienden die ik voor mijn vertrek waarschijnlijk niet meer zal zien, omdat iedereen op vakantie gaat. En afscheid nemen is niet iets dat mij goed af gaat...


    Ik heb hetzelfde met een jaar naar Tanzania om in een kinderziekenhuis te helpen. Maar dat duurt nog een jaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde met een jaar naar Tanzania om in een kinderziekenhuis te helpen. Maar dat duurt nog een jaar.


    Wauw, dat is ook wel erg gaaf hoor!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik moet geen ink master kijken. Nu kan ik echt niet meer wachten tot ik mijn 2e tattoo heb :3


    -

    Svale schreef:
    (...)

    Ik ga voor een jaar studeren in Noorwegen. Ik heb er onwijs veel zin in, maar op dit moment bestaan de dagen uit afscheid nemen van familie en vrienden die ik voor mijn vertrek waarschijnlijk niet meer zal zien, omdat iedereen op vakantie gaat. En afscheid nemen is niet iets dat mij goed af gaat...

    Wauw, da's een hele onderneming! ;o Wat ga je daar studeren, als ik vragen mag? Afscheid nemen lijkt mij ook heel erg lastig... ik heb dat al met vakantie :') Ik ben altijd weel blij als iedereen herenigd is. Wanneer ga je? Alvast een hele fijne tijd toegewenst! En veel bellen en mailen, sowieso. Of familie of vrienden over laten komen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Ik moet geen ink master kijken. Nu kan ik echt niet meer wachten tot ik mijn 2e tattoo heb :3
    ik weet hoe dat voelt haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Is het raar dat wanneer ik me insmeer, ik júíst verbrand? (cat)

    Ik zie eruit als een kreeft. En het doet verschrikkelijk veel pijn, Autchh.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Bieberen schreef:
    Is het raar dat wanneer ik me insmeer, ik júíst verbrand? (cat)

    Oh god, dat heb ik ook. Kan me net zo goed niet insmeren :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ì feel like shit:')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Serieus, echt. Ik erger me verrot aan al dat aandachtsgeile gedrag van je. Je loopt de hele dag je te gedragen als een jankende dweil. Je drinkt wel gewoon bier terwijl dat niet mag, omdat je fucking pfeiffer hebt. Vervolgens doe je ook nog eens geen flikker in huis, terwijl je wel gewoon hele dagen bij je vrienden kan zijn en lekker kan gaan zuipen. Ik heb je ook geholpen met het inrichten van je kamer en geen klein beetje dankbaarheid kan er van af. Je bent soms echt een doorn in het oog voor mij. Echt.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:53 ]


    26 - 02 - '16

    Yeah, omdat we zo goed boodschappen kunnen doen mogen we de rest van het geld houden, dat is meer dan 50 euro. :Y)


    Your make-up is terrible

    Moooorgen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OMFGREGINASPEKTORSPEELTGEWOON31JULIINPARADISO O.O Waarom weet ik dat nu pas? D: * Flipt 'm* Ik móet daarheen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    als hij niet het engste persoon op aarde is dan weet ik het ook niet meer.. O.o


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio