• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap kut weer >.>


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Meh, behoorlijke brandblaar op mijn arm en dat doet pijn.


    Your make-up is terrible

    Ik voel een hit opkomen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Twee weken geleden zat ik nog helemaal in de stress. En nu zit ik heerlijk in het zuiden van Frankrijk met een doos koekjes, een blikje cola en mijn laptop.
    En nu kijk ik zelfs positief vooruit op mijn volgende schooljaar, ik ben zo benieuwd naar mijn nieuwe klas terwijl ik normaal dood nerveus zou zijn. Life is good atm. :Y)

    What to do, what to do.


    Tijd voor koffie.

    Kan dat kind van de buren niet eens z'n kop houden, dat gejank is irritand en hij huilt nog harder wanneer mijn muziek harder gaat. Ugh.

    Puzzel schreef:
    What to do, what to do.


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik wil niet dat SC is afgelopen.


    Your make-up is terrible

    Bieberen schreef:
    Kan dat kind van de buren niet eens z'n kop houden, dat gejank is irritand en hij huilt nog harder wanneer mijn muziek harder gaat. Ugh.
    je zit niet toevallig justin bieber te luisteren?
    just kidding


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waarom wil de quad niet starten -.-


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lightbeam schreef:
    Waarom wil de quad niet starten -.-


    Omdat je achter je laptop zit?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is zooooooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeeeer (yeah)

    En ik zit binnen :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Het is zooooooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeeeer (yeah)

    En ik zit binnen :W

    Ik ben in Frankrijk op de camping en zit nu achter mijn laptop. :'D

    Arghhhh. Waarom is er altijd een technische storing als ik iets belangrijks moet fixen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is mooi weer dus besluit mijn lichaam om ziek te worden.
    Yaaaaaaaaay *O*


    Life is hard and then we die