• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat mij betreft hoef je ook niet meer hierheen te komen. Ben er wel klaar mee.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Het is mooi weer dus besluit mijn lichaam om ziek te worden.
    Yaaaaaaaaay *O*


    Beterschap


    26 - 02 - '16

    ugh waarom moeten mijn gevoelens zo moeilijk doen.. =[


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ben helemaal stijf van al die loodzware dingen te sleuren gisteren (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom ben ik zo slecht in het schrijven van een synopsis. Goddamn.

    :Worthless:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Straks naar de tandarts. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik dacht dat ik tot half 12 mest werken, want dat stond op mijn werkschema. Blijkt het 4 uur te zijn en had ik geen eten bij me werd ik naar huis gestuurd, omdat ik half dood ging van de honger._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    doe ff normaal!
    het is toch niet zo moeilijk om iemand in zijn waarde te laten heb jij dat niet van je mama geleerd?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    doe ff normaal!
    het is toch niet zo moeilijk om iemand in zijn waarde te laten heb jij dat niet van je mama geleerd?


    Elke keer dat soort dingen zeggen is even respectloos.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Elke keer dat soort dingen zeggen is even respectloos.
    volgens mij was dit lucht je hart, het spijt me dat ik me niet aan jouw regels houd ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)volgens mij was dit lucht je hart, het spijt me dat ik me niet aan jouw regels houd ;)


    Ik heb het ook over andere topics waar je dit al de afgelopen dagen in gezegd heb. Iemand aanvallen op dingen die zijn of haar moeder doet is behoorlijk laag.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb het ook over andere topics waar je dit al de afgelopen dagen in gezegd heb. Iemand aanvallen op dingen die zijn of haar moeder doet is behoorlijk laag.
    (doeg) ik ga met jou niet in discussie


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    LEER DE FUCKING REGELS.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom zijn er pb's uit mijn inbox verdwenen? Zo raar altijd zulk soort dingen, vooral omdat ze van een mod kwamen.


    Your make-up is terrible