• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nialler
    Ik begin weer te lachen en weet me snel af te drogen. Ik trek een boxer san en grijns. Ik geef hem mijn handdoek en vervolgens plens ik een nieuw bekertje water over hem en de handdoeken en na twee bekertjes begin ik hard te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Oh dus zo wil hij het spelen. In mijn gedachten schraap ik mijn keel en probeer op mijn best te acteren: 'niall, dat is niet leuk!' Zeg ik als ik snel de rest van mijn kleding aantrek en mijn spullen in het toilettasje dauw. 'Dat ik jou als vriend heb' mompel ik nog steeds acterend en net hard genoeg dat hij het kan horen voor ik het hokje uitstap.

    (Haha en niall zo, hij houd echt niet van me jack had gelijk hahhahahahah)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Met grote ogen kijk ik Liam na. " wacht je meent dat?" Ongelooflijk kijk ik hem aan. ' Jack had gelijk niemand houd van me" ik laat me zakken op de koude grond en barst in huilen uit. Waarom?

    Reageer af en toe film kijke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Eenmaal buiten het toiletgebouw barst ik in lachen uit. Oke, het word nu wel tijd om mijn acteerkunste uit te schakelen. Ik loop weer naar binnen en klop op de deur van het hokje. 'Nialler?' Zeg ik gedeeltelijk lachend


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik hoor geklop en duw de deur verder open. "Nialler?" gebroken en vol verdriet kijk ik hem aan. 'waarom had Jack gelijk" fluister uk in mezelf. Mijn hart was gebroken en ik voelde me een zak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik hoor niall wat in zichzelf zeggen en ik stap met een glimlach het hokje binnen. Mijn glimlach verwdijnt als sneeuw voor de zon als ik niall daar gebroken zie liggen. Ik kniel naast hem neer en leg mijn arm om hem heen. 'Wat is er nialler?' Vraag ik in de war


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Niall wat is er' Liam kijkt me bezorgd aan. Hij wou me toch niet? 'je wou me toch niet? JACk jad gelijk, niemand houdt van me,zelfs nu ik davht dat jij van me hoeld' huil ik met lange uithalen. Ik stien met mijn hoofd op mijn handen en snik met llange uithalen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry quoten ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MYxLoubear schreef:
    (Lekker tennissen :) of hangen. Whatevah)
    Harry:

    'Awh wat lief. Je bent zo cute' zegt ze. Nou, ze vat het in ieder geval niet verkeerd op. Niet dat dat de bedoeling was... Ikmeende het wel. En cute? Dat is ook voor het eerst. 'En sexy...' Mompelt ze. Kijk dat hoor ik vaker. Alleen niet van Rhine. Oke, ook van Rhine maar het is zo fijn dat ze het zegt. Well, it's now or never. Ik buig voorover om vervolgens mijn hoofd te kantelen, ogen te sluiten, en mijn lippen op die van haar te drukken, waardoor de vlinders in mijn buik vrij losvliegen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    'He, niall, rustig! Ik acteerde maar echt!'

    ( :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Hij buigt zich langzaam naar me toe en houdt zijn hoofd schuin, waarna zijn lippen de mijne raken. Bam. Een vlinderbom ontplofte in mijn buik. Ik kuste hem voorzichtig terug, en klemde twijfelend mijn benen om zijn middel.

    [Een bommetje van vlinders, geen normale vlinderbom. Anders lag Harry nu op kleine stukjes gebraden Rhine]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    Ik was opgelucht toen ze terugzoende en vervolgens haar benen ommijnmiddel klemde. Ik kon daarom een glimlach tussendoor niet tegenhouden. Ik liet haar even los om vlak daarna in haar ogen te boren die ze sierlijk opende met haar perfecte wimpers. Dafuq? Ze opent alleen haar ogen, that's it. Maar voor mij is het blijk aar een big deam. 'I-ik denk dat ik verliefd op je ben' zeg ik met een bange ondertoon. Harry Styles wordt niet verliefd, en dan toch...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:41 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall
    'hey Niall rustig maar ik acteerde het echt'ik kijk jem even gekweyst en verbaasd aan. 'eht??'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Echt! Ik ben dolgelukkig met jou! Ik zou niet weten wat ik zonder jou moet' zeg ik eerlijk. 'En dit acteer k niet, zo iets kun je niet fake-en' verduidelijk ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Oke ik pas hazz ff aan want dat andere is zoals altijd prut


    Gotta get, gotta get out of my head <3