• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily

    " ehh hey, waarom?"vraagt hij en kijkt me even niet begrijpend aan terwijl me uit omhelzing doet. " ik ben gewoon blij dat iemand normaal doet tegen me" glimlach ik liegend. Liegen was een van mijn hobbus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Normaal tegen je? Zijn de anderen dan niet aardig? Dat kan ik me niet voorstellen...' Zeg ik. Medelevend kijk ik haar aan. De mensen hier zijn misschien wat verlegen maar dat is het ook wel... Misschien zijn er nieuwe mensen die onaardig doen.. Ik mot alle dingen openlaten. Ook zou het kunnen dat ze wat afstand nemen om haar...uiterlijk... Alles openlaten..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily

    " normaal tegen je, doet de rest niet aardig, dat kan ik me niet voorstellen" zegt hij en snel schud ik mijn hoofd. Hij was echt lomp. " nee thuis, iedereen denkt dat ik een bitch ben, toevallig omdat mijn ouders eenmaal veel geld hebben en door mij. Kleding style" zucht ik nepverdrietig. Ik zei toch ik wind alle jongens om me heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Nou ik weet zeker dat het hier beter word. Hier zijn we echt heel aardig tegen elkaar hoe e ook bent' leg ik snel uit. 'Wauw, dat klinkt echt..ramaserie-achtig' merk ik dan op. Of ik haar moet geloven weet ik niet. Ik bedoel, ik kan ook liegen. Ik kan natuurlijk niet beloven dat het hier goed komt. Maar ik begrijp haar in het geheel niet. Misschien kan ik haar minder nep laten worden. Misschien zit er een heel ander meisje achter. Misschien...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily

    Nou ik weet zeker dat het hier beter word. Hier zijn we echt heel aardig tegen elkaar hoe e ook bent' leg ik snel uit. 'Wauw, dat klinkt echt..ramaserie-achtig' merk ik glimlach dankbaar naar Louis. " dankje, zou wel leuk zijn. Vraagje is die Violet een vriendin van je of????" Vragend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    'Lieverd kom maar hier' zeg ik en ik trek niall meteen in een knuffel. 'Ik wist niet dat het zo erg was! En is het dan zo dat toen je over jack vertelde dat Liam boos werd?' Vraag ik. Ik ben zo bezorgd, dit gun ik niemand! Maar waarom zou liam dan boos worden omdat niall iets verteld? Ik zal het wel fout hebben. Ontertussen blijf ik aaien over niall zijn haren. Bij mij brengt het ook rust. Niall zijn haren, heerlijk om gewoon even simpel mee te spelen of over te aaien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Op het moment dat ze Violet haar naam noemt krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik knik hevig en zeg trots: 'ja ik ken haar ook door het kamp. Allen mis ik haar nu wel omdat ik haar niet kan vinden'. Ik begin me wel echt zorgen te maken. Of ontloopt Violet me? Het zou allemaal nog kunnen. Opties openlaten, en ik zucht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " 'Lieverd kom maar hier' emma omhelsd me weer'Ik wist niet dat het zo erg was! En is het dan zo dat toen je over jack vertelde dat Liam boos werd?' Vaagt ze en ik schud mijn hoofd. " hij vond me de eerste keer toen ik zogenaamd ging douchen met Jack en toen was hij boos omdat ik niets erover gezged had en toen ik daarna door Lisa werd gebracht werd hij bozer omdat ik vertelde datik er niet over kon praten" snik ik. Ik voel haar vingers door mijn haren gaan. " maar hij weet niet hoehet voelt Em. Hij zei dat we naar de politie moeten maar dat kan ik niet want dan ben ik dood. Misschien eigenlijk ook wel beter dan alle ellende maar nog. Ik ben zo bang" fluistermik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily

    ja ik ken haar ook door het kamp. Allen mis ik haar nu wel omdat ik haar niet kan vinden. Hij glimlacht trots. Ik speel glimlachend mee, relatie verbreken word stap 1. 'Wat schattig, zijn ernig meer stellen?" Nieuwsgierig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    'Maar ik moet Liam hier gelijk geven. Ik snapdat de politie hier niet bij hoeft maar het helpt altijd om te praten. Ookal houd je het geheim.' Lg ik uit. 'Weet je wat, ik zeg het later wel tegen liam' zeg ik. Mt tegenzin stop ik met knuffelen en kijk hem medelevend aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Ik denk evenna en zeg: 'ik heb er eigenlijk veel te weinig van meegekregen, sorry' zeg ik op mijn beurt nep. Nou ik zou graag willen weten welke relaties er zijn. 'Ik heb honger dus...doei' zeg ik snel voor ik wegloop. Nee, niet nep deze keer. Ik neem twee broojes kaas en eet ze op mijn gemakje op.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Maar ik moet Liam hier gelijk geven. Ik snapdat de politie hier niet bij hoeft maar het helpt altijd om te praten. Ookal houd je het geheim.' 'Weet je wat, ik zeg het later wel tegen liam' dankbaar kijk ik haar aan. " ik wil hem gewoon niet wkwijt, liever mijn hele leven verkracht en gepest dan hem kwijt raken" fluisterik. Eigenlijk realiseer ik me net pas dat het een verkrachting is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily

    " ik heb er eigenlijk veel te weinig van mee gekregen" zegt hij en ik knik " ik heb honger, doei" ik glimlach even. En zucht geiriteerd wat een vaag kind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    Ik neem zijn gezicht tussen mij handen en wrijf de tranen weg. Ik geef een kusje op zijn kruin en vraag: zal ik. Het anders straks meteen zeggen?' Hij ziet er zo gebroken uit. Volgens mij komt het bij mij nog niet echt binnen. Dat niall verkracht is. Ht duurt volgens mij even voor het bij me binnen zal dringen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Ik voelde zijn lippen kort op die van mij, en kreeg vervolgens een knipoog. "Ik moet even mijn pyjama uitdoen, ik ben zo terug." Ik wuifde naar hem toen hij terug naar de tent liep, en om een of andere reden kwamen er steeds meer meisjes hier. Vreemd. Ik liep naar Harry toe, en glimlachte.

    [And I can't stop myself from smiling.

    Ik ben even naar de manege en er zijn maar twee pagina's bij? *applause*]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.