• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Vanillivi schreef:
    Mweh, iedereen heeft zo'n leuk onderschrift. Als iemand voor mij zo'n leuk plaatje zou kunnen maken, dan zou ik echt heel blij zijn. :Y)


    Ik kan dat wel doen, als je wat plaatjes hebt ofzo. ;D

    Btw, ik post morgen ochtend wel. Ben eerst met mn vriend wat kijken vanavond. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik kan dat wel doen, als je wat plaatjes hebt ofzo. ;D

    Btw, ik post morgen ochtend wel. Ben eerst met mn vriend wat kijken vanavond. (:

    Ik stuur je zo wat foto's via een privé bericht. (:


    Chaos is a ladder.

    Okay, ik heb de eerste post gemaakt. Titel maar gewoon heel duidelijk wat er gebeurd is, want ik had geen idee wat ik er neer moest zetten? xd
    Als dat anders moet of beter kan, zeg 't maar dan verander ik de titel. :') En als ik het goed begrijp posten we gewoon allemaal in 1 Topic?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh ja, inderdaad gewoon allemaal in één topic. Ik wil niet dat we van hot naar her moeten haha! Bedankt voor het maken van de eerste post. (:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Oh ja, inderdaad gewoon allemaal in één topic. Ik wil niet dat we van hot naar her moeten haha! Bedankt voor het maken van de eerste post. (:

    Jij blij. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dacht ik al. Anders wordt het zo'n chaos en moet je alles gaan checken. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    bro ik heb mn rol al ingevuld XD.
    Butyea Imma go sleep first ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb vrij weinig meegekregen van game of Trones. We hebben de boeken thuis staan, maar ik mag ze niet lezen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Er doen meer mensen mee die Game of Thrones nooit gezien/gelezen hebben, dus dat hoeft je niet tegen te houden. (:


    everything, in time

    Mijn eerste post heeft waarschijnlijk bijna 600 woorden (uit mijn hoofd 575 maar dat weet ik niet zeker) is dat een probleem? Is het te lang? Want ik vind het zonde om het in te korten, ik ben namelijk nogal van het uitgebreide omschrijven. (:

    EDIT: 601 woorden.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:00 ]


    Chaos is a ladder.

    Lijkt mij geen probleem. Ik heb zelf ook bijna 400 woorden. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Lijkt mij geen probleem. Ik heb zelf ook bijna 400 woorden. (:

    Oké, dan post ik hem nu. (:


    Chaos is a ladder.

    Gaat dit nog door? Want ik heb het idee dat het hele forum gewoon niet meer actief is...


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat ik niet meer verder ga. Er is iets heel vervelends gebeurd vanavond waar ik nog een langere tijd voor nodig ga hebben om 't te verwerken.


    26 - 02 - '16

    Lol, ja, ik zit ook al de hele tijd te wachten voordat mensen weer posten. ;/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''