• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Volgens mij heeft hij zelfs zijn account informatie weggehaald, aangezien ik de persoon die random op de site kwam, niet meer kan vinden op het forum. Misschien werd ie afgeschrikt door de hoeveelheid personen die van dezelfde site afkwamen en voelde hij zich overbodig? Of omdat het zolang duurde en hij niet wist waarom? :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou ja, morgen moet ik nog werken van 10 tot 6. Als hij dan nog niets heeft ingevuld, beginnen we gewoon. Is dat een deal? Want ik wil echt beginnen, haha


    everything, in time

    Ja, ik wil ook echt beginnen. ><


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb het momenteel heel erg druk, maar als jullie willen beginnen dan kan dat. Ik val later dan wel in het verhaal. (";


    Chaos is a ladder.

    Ik moet alleen 't karakter nog even beschrijven. ^^

    (Cherbourg > Fauxlivia)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wie van jullie is er online? Want ik wil eigenlijk echt nu beginnen.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Wie van jullie is er online? Want ik wil eigenlijk echt nu beginnen.

    LÉ ME.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    LÉ ME.


    Oh.. shit.

    jkiloveyou


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)
    Oh.. shit.
    jkiloveyou

    (puh)
    'T hoeft niet hoor, onbeschoftje! Ik doe het voor jou, hóór!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    YUSH. Mijn personage is eindelijk af. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anguish schreef:
    Ik ga even zowel dit topic als het rollentopic op de site bijwerken en dan kunnen we wat mij betreft vandaag nog beginnen?

    Ik dacht eraan om te beginnen op het punt dat King Robbert gestorven is en de strijd om de troon dus echt begint óf dat het nieuws dat er weer draken zijn net rond is gegaan. Dan zouden we dus al iets verder in de strijd zitten, maar andere suggesties zijn ook welkom. (:

    Ik vind het eerste wel wat hebben, dat King Robbert net gestorven is en shit. Al heb ik er natuurlijk voor de rest geen kennis van, omdat, well, I don't watch it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De dood van King Robert lijkt me een goede. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mweh, iedereen heeft zo'n leuk onderschrift. Als iemand voor mij zo'n leuk plaatje zou kunnen maken, dan zou ik echt heel blij zijn. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Volgens mij zijn de meeste van jullie nu online en omdat ik echt heel graag wil beginnen. Doen we dat gewoon nu:

    We beginnen op het punt dat het nieuws dat King Robert gestorven is en het gevecht om de troon dus kan beginnen.
    Vele mensen gaan naar King's Landing om hun laatste steun te betuigen, of al gelijk nieuwe plannetjes te maken.


    everything, in time

    Ik ben trouwens heel slecht in eerste posts schrijven, dus wacht alsjeblieft niet op mij. Het maakt niet uit wie er begint. (:


    everything, in time