• Story

    1. Hoe komt mijn story in het promotie story te staan ?
    Jullie hebben twee opties.
    a.Je stuurt een privé bericht naar mij Sever.
    b. Je kan je story in mijn topic dumpen.
    Topic.
    Let op: je geeft je verhaal op in één van deze twee opties. Ik zie het verhaal heus wel staan in het topic!

    2. Wat voor verhalen mogen worden opgegeven?
    In principe mogen alle verhalen van alle genre's hier komen te staan. Maar ik zal het oneerlijk vinden als je bijvoorbeeld een verhaal opgeeft waar je al drie maanden niet aan hebt gewerkt en niet van plan bent om nog af te ronden. Zulke verhalen mogen dus niet worden opgegeven.

    3. Wat moet ik bij mijn inzending sturen?
    ~ De link.
    ~ De titel van je story.
    ~ Het genre.
    ~ De status van je story. (In ontwikkeling, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen).
    ~ De cover. Als je dit niet hebt een plaatje wat met je genre of story te maken heeft.
    ~ Als laaste: een korte samenvatting of het proloog/eerste hoofdstuk.

    4. Wat moet ik doen als er een verandering is opgetreden bij mijn story?
    Als je story is afgelopen of je het tijdelijk op pauze zet of als je van usernaam veranderd, zal ik het aardig vinden als je me ervan op het hoogte stelt.

    5. Ik heb mijn story opgegeven, hoe lang moet ik nu wachten?
    In principe zal ik proberen het meteen online te zetten. Als ik het na drie dagen nog niet hebt gedaan, mag je me weer een mailtje sturen. Het kan zijn dat ik geen tijd had of dat je iets moet doorgeven.


    Omdat school is begonnen, heb ik het zelf ook best druk op het moment. Dus iedereen die een story instuurde zonder de nodige informatie, wordt gewoon niet meer geplaatst. Want ik ga echt niet meer zitten opzoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:20 ]


    -

    1.

    Assassins Creed ~ The Assassin Rises ~



    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….



    Ezio Auditore Da Firenze -
    Nothing is True, Everything is permitted


    soundtrack



    omschrijving :

    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +

    C.A. 1775

    Mijn naam Is Ezio Auditore Da Firenze.
    Ik heb niet veel te zeggen over mezelf, enkel dat ik een boodschap heb voor de volgende komende generaties die onze voetstappen zullen betreden.
    Het is een keuze die men maakt of een keuze die ons ontnomen werd door omstandigheden zoals ik. Ik zag hoe men familie ten onder ging aan de tirannie van Rodrigo Borgia. Ik zou men familie wreken om z’n daden en de stand van de Auditore’s weer glad strijken. Maar wat als ik men wraak genomen heb en zie hoe de wereld werkelijk tevoorschijn komt van achter men oogkleppen? Dan zou ik geen haar beter zijn dan hij zelf. Ik was doelbewust om de Tempeliers uit te schakelen, maar zelfs dat zou niet echt lukken, dus deel ik men verhaal mee aan de lezers die dit verhaal lezen en zich later zullen aansluiten aan het Credo, om te vechten voor antwoorden, gerechtigheid en vrijheid…. En leven onder het motto ; niets is waar, alles is mogelijk.

    Mijn naam is Ezio Auditore Da Firenze en men verhaal begint in het prilste begin, nog voor het bestaan van ons credo, nog voor alle miserie begon
    ….


    2.

    Predators



    They come back,
    you can't see them
    they smell your fear
    there is no place to hide
    the hunt is open
    pray


    voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
    ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
    maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
    vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
    ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
    en toen gebeurde dit...


    made by WhiteTigerproductions
    music by : AC DC, AVP, battleship,
    age : + 16
    genere : actie, sciencefiction,
    bevat Engelse woorden
    elke dag één hoofdstuk
    neem abo want ik waarschuw niet !
    verhaal is in Ik personage geschreven, voor de zinnen van Predator laat ik ze praten die niet verstaanbaar zijn voor de personages maar wel voor jullie.

    soundtrack


    wel…. Waar zal ik beginnen. De meesten beginnen met hun verhaal steeds op de dag dat het gebeurde…. Maar mijn verhaal is niets iets van vele anderen. Het is… het is een verhaal over moedige mensen die sterven voor hun land in de naam van vrijheid. Jullie kennen me Jade Slatherine die geen inleidingen kan geven. Wacht maar, dit wordt de beste inleiding van een verhaal. En het start… nu.

    Vele eeuwen geleden toen de eerste beschavingen rondliepen had men voor het eerst contact met wezens buiten onze planeet. het waren wezens die hun ware gelaat verborgen hielden achter stalen maskers. Ze droegen bescherming die zo sterk was als het sterkste staal. De mens aanbad hen omdat het in hun ogen goden waren die de mensen kwamen helpen om te leven en dat deden ze. Ze leerden hen leven en jagen maar zoals elk goden verhaal moesten er offers vallen en dat deed men vrijwillig.
    Op een dag kwamen andere wezens die monsterlijk genoeg waren om een hele beschaving plat te moorden. De wezens die hen beschermden vochten als leeuwen maar werden zwak door de giftige beten van de wezens. En als zij het niet konden overleven…. Dan kon niemand dat niet dus lieten ze een bom afgaan die een heel continent kon verwoesten.
    De wezens die hen beschermden noemden zichzelf Predators. Letterlijk vertaald als roofdier.
    Vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden de predators een vage herinnering en nog later enkel een legende.
    De Predators kwamen terug om jacht te maken op de mensen.

    Jagen op de mens is als jagen op lammeren. Ze zijn zwak… maar in hun harten zijn ze als leeuwen.


    beiden verhalen zijn lopende verhalen :Y)
    bedankt dat je dit wilt doen het is echt super van je (flower)
    ga je me laten weten wanneer het op staat ?


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    two girls
    one passion
    vlogging






    A camera is a Save Button for the mind's eye - Rogu kingston


    One Direction bestaat
    Kan 16+ bevatten
    Geschreven in het Nederlands en gesproken in het Engels
    Ik waarschuw NIET dus neem abbo ;)
    Geschreven door PinkCloud
    Begint bij 10 abbo's

    PinkCloud : je staat erbij (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:53 ]


    -

    A ghost, a human
    Fake Smile
    (:


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    A ghost, a human
    Fake Smile
    (:


    Je staat erbij (:


    -




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.



    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    - In ontwikkeling
    - Drama, comedie & romantiek
    - Verhaal van Croyance (ik weet niet of dit erbij moest?)



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, Has just begon.


    Whut



    Broken Wings


    'Ohhhhh
    We are fallen, we are fallen
    Ohhhhh
    We are fallen, we are fallen
    Now we're just gonna ride it out'

    Imagine Dragons - Fallen


    OP fantasy :)
    in ontwikkeling
    gaat over aura's, demonen, engelen...


    <3 koekjes :)

    nog iemand?


    -

    Zoek je ook een SA?
    Dan heb ik deze voor je van mij ^^

    Little Pieces Of The Puzzle ||SA|| Klik.

    Rebellious • Derek Hale



    Rebellious • Derek Hale

    Beacon Hills is een klein stadje waar de laatste tijd veel in is gebeurd. Waar er vele mensen zijn vermoord, waar er buitengewone wezens leven, waar niemand echt veilig is.
    Ruby-Lee Boydell is een rebels meisje van zestien jaar die ‘gevangen’ wordt gehouden door Deucalion en zijn pack. Jaren lang doet ze wat hun zeggen, volgt ze hun bevelen op, woont ze onder hun dak en is ze het pareltje van Deucalion totdat ze aankomen in Beacon Hills en Ruby niet meer gevangen wilt zijn. Ze besluit om haarzelf te gaan zoeken door weg te komen van Deucalion en zijn pack wat niet makkelijk gaat en lang duurt. En ooit zal ze de pack laten uitsterven. Op de school waar ze heen gaat leert ze Scott McCall en zijn vrienden kennen wat haar ook in problemen laat raken.
    In een hevig gevecht waar sommige mensen niet meer uit raken en waar veel bloed in voor komt is natuurlijk ook Derek Hale, de Alpha van zijn pack en degene die voor veel geroddel zorgt in Beacon Hills. De jongen die zo mysterieus en gemeen is tegen andere, de persoon die diep vanbinnen toch nog een hart heeft.
    In het gevecht raken Derek en Ruby bij elkaar en staan ze op het punt om elkaar om het leven te brengen maar wat nou als er een tinteling door hun huid heen gaat op de moment dat ze elkaar ook maar aankijken? Wat gebeurd er dan?




    “Life is painful and messed up. It gets complicated at the worst of times, and sometimes you have no idea where to go or what to do. Lots of times people just let themselves get lost, dropping into a wide open, huge abyss. But that's why we have to keep trying. We have to push through all that hurts us, work past all our memories that are haunting us. Sometimes the things that hurt us are the things that make us strongest. A life without experience, in my opinion, is no life at all. And that's why I tell everyone that, even when it hurts, never stop yourself from living.”





    Re·bel·lious [ri-bel-yuhs]
    Defying or resisting some established authority, government, or tradition; insubordinate; inclined to rebel.



    Derek Hale' Pack - * Derek Hale
    - Isaac Lahey
    - Vernon Boyd
    - Erica Reyes †
    - Cora Hale

    Scott McCall' Pack - * Scott McCall
    - Stiles Stilinski
    - Allison Argent
    - Lydia Martin

    Deucalion' Pack - * Deucalion
    - Ennis †
    - Ethan & Aiden
    - Kali
    - Juliet
    - Kyle
    - zeven onbekenden personen (3 †)


    • - Delusional production
    • - gebaseerd op Teen Wolf
    • - Nederlands
    • - Soundtrack


    Ruby-Lee Boydell & Derek Hale


    Ik schrijf wanneer ik wil en/of tijd heb!


    || Fanfiction || Fantasy || Drama ||


    I'm on a highway to hell ~

    ^^ Ik doe die van jou morgen
    Je staat erbij

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 0:29 ]


    -



    'Goodnight, you said.
    Goodbye, I said, but you never thought about it twice.


    Altijd al was Maybelle anders geweest dan anderen. Haar kledingstijl was net iets beter, haar uitspraken waren net iets gedurfder, haar mond was net iets groter, haar uiterlijk was net iets mooier.
    Als een nieuwe leerling kwam ze aan op een grote school zonder enige vrienden. Precies haar bedoeling. Maybelle was namelijk haar broer kwijtgeraakt en was niet van plan verder te gaan met haar leven zolang ze niet bij hem was.
    Maar iedereen weet dat dingen nooit lopen zoals je wil dat ze lopen.


    Last Goodbye.

    Link.

    A story about trusting people, faking smiles, hiding what you truly feel and waiting till the perfect moment.




    "Maybe it's time to let it go." "No, no, not yet."

    Keep going | Harry and Louis

    - Dit is geen Stylinson verhaal.


    "I never expected a letter like this would suffer to such a beautiful friendship."




    Proloog

    Beste Louis,

    Ik weet dat je mij niet kent of ook maar een hint hebt van mijn bestaan, maar zodra ik vanmorgen opstond wist ik gewoon dat ik al mijn problemen van me af wilde schrijven en weg wilde sturen. Daarom heb ik het telefoonboek geopend op een willekeurige pagina en mijn vinger op een willekeurige naam geplaatst. Zo heb ik je dus gevonden.

    Je mag met deze brief doen wat je wilt. Misschien wil je hem lezen. Maar misschien gooi je hem liever weg en vergeet dat je hem ooit gekregen hebt. Dat is prima.

    Om te beginnen is mijn naam Harry en ben ik negentien jaar oud. Ik woon in een klein appartementje in het noorden van Holmes Chapel met mijn kat genaamd Ed. Rare naam, hè? Voor een kat... maar er is een reden waarom hij zo heet. Ed is een roskleurige kater met een aantal strepen op zijn rug. Net zoals mijn beste vriend, Ed. Alleen is deze Ed verongelukt in een auto-ongeluk, twee jaar geleden. 21 juli 2011, om precies te zijn. Dat is ook meteen de dag waarop de rest van mijn problemen begonnen.

    Ik ben depressief, heb geen zin meer in het leven, hoor stemmen die mij vertellen om van een zo hoog mogelijk gebouw af te springen. Ik heb medicijnen om de stemmen en mijn gedachtes te baas te houden en als het niet werkt, neem ik er gewoon een aantal slaappillen bij zodat ik uren en soms wel dagen lang slaap. Zolang ik de stemmen maar niet meer hoor.

    Soms zijn er dagen waarop ik stilletjes in het hoekje van de woonkamer zit, met mijn benen opgetrokken, luisterend naar de tikkende regen tegen de ruit. Ik houd van het geluid van de regendruppels. Ze kalmeren me, geven mij het gevoel dat ik in een mooi regenwoud zit waar geen zorgen meer zijn. Ed komt dan altijd aan mijn voeten liggen en luistert mee. Op zulke momenten sluit ik mezelf van de wereld af en hoor ik alleen nog maar het getik van de regen en het gespin van Ed.

    Mijn appartement heb ik al maanden niet meer verlaten. De buitenwereld schrikt mij af. In elk geluid, hoe klein het ook is, hoor ik gevaar. Elk mens dat naar mij kijkt, maakt me bang en geeft me het gevoel niets waard te zijn. Boodschappen doe ik via het internet en worden netjes voor mijn deur op de mat gezet, waar ik ze pas vanaf haal als ik zeker weet dat de koerier weg is. Elk beetje contact vermijd ik zo veel mogelijk, maar dat had je vast al door.

    Eens in de twee weken bel ik mijn moeder om te vertellen dat alles goed met me gaat en dat de medicijnen helpen. Ze zal vast wel doorhebben dat haar enige zoon glashard tegen haar liegt, maar ze zegt er nooit iets over. Naar mij toe komen kan ze niet, aangezien ze niet weet waar ik woon. Niemand weet dit, behalve natuurlijk maatschappijen die mij rekeningen sturen en de koerier van de plaatselijke supermarkt. Die zal de weg naar mijn huis ondertussen wel blindelings vinden kunnen.

    Verder weet ik eigenlijk even niet wat ik je verder vertellen moet. Natuurlijk, zodra de brief op de bus is, zullen er een hoop woorden door mijn hoofd gaan die ik ook neer had kunnen pennen. Maar dan is het al te laat.

    Als je wilt terugschrijven, mijn adres staat achterop de brief. Natuurlijk niet op de envelop, aangezien mijn oudere zus in het hoofdkantoor van de post brieven sorteert. Ik zou niet weten wat te doen als ze achter mijn adres komt.

    Met liefs, Harry.


    Ed de kater
    42 Chesirestreet
    CW4, Holmes Chapel, Cheshire


    “Things never happen the same way twice.”

    I was lonely, till I met you- Larry Stylinson
    He is a poor orphan.



    He is the son of a millionaire



    What if they fall in love?

    'I love you Harry.'
    'I love you more Louis, but we can't do this.'
    'Why not?'
    'Because...'



    * One Direction bestaat niet
    * Liam, Niall en Zayn doen ook mee
    * Lichtelijk gebaseerd op Annie de film.

    Thanks als je hem promoot, ik waardeer je echt hiervoor xx

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 10:40 ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself