• Story

    1. Hoe komt mijn story in het promotie story te staan ?
    Jullie hebben twee opties.
    a.Je stuurt een privé bericht naar mij Sever.
    b. Je kan je story in mijn topic dumpen.
    Topic.
    Let op: je geeft je verhaal op in één van deze twee opties. Ik zie het verhaal heus wel staan in het topic!

    2. Wat voor verhalen mogen worden opgegeven?
    In principe mogen alle verhalen van alle genre's hier komen te staan. Maar ik zal het oneerlijk vinden als je bijvoorbeeld een verhaal opgeeft waar je al drie maanden niet aan hebt gewerkt en niet van plan bent om nog af te ronden. Zulke verhalen mogen dus niet worden opgegeven.

    3. Wat moet ik bij mijn inzending sturen?
    ~ De link.
    ~ De titel van je story.
    ~ Het genre.
    ~ De status van je story. (In ontwikkeling, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen).
    ~ De cover. Als je dit niet hebt een plaatje wat met je genre of story te maken heeft.
    ~ Als laaste: een korte samenvatting of het proloog/eerste hoofdstuk.

    4. Wat moet ik doen als er een verandering is opgetreden bij mijn story?
    Als je story is afgelopen of je het tijdelijk op pauze zet of als je van usernaam veranderd, zal ik het aardig vinden als je me ervan op het hoogte stelt.

    5. Ik heb mijn story opgegeven, hoe lang moet ik nu wachten?
    In principe zal ik proberen het meteen online te zetten. Als ik het na drie dagen nog niet hebt gedaan, mag je me weer een mailtje sturen. Het kan zijn dat ik geen tijd had of dat je iets moet doorgeven.


    Omdat school is begonnen, heb ik het zelf ook best druk op het moment. Dus iedereen die een story instuurde zonder de nodige informatie, wordt gewoon niet meer geplaatst. Want ik ga echt niet meer zitten opzoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:20 ]


    -

    [/center]

    Forgotten Love


    [center]Vroeger als kind wist ik al dat ik een bijzondere persoon was. Niet van dat soort personen die magische krachten bezat of die een superheld was maar iets heel anders. Ik kon niet verklaren wat maar ik voelde het wel. Dat er bijvoorbeeld mij iets in de toekomst te wachten stond. Dat ik moeilijke tijden zou hebben over een paar jaar al. Ik kon niet bloeien als een roos want ik was al gebloeid. Vanaf het begin al. Ik zag dingen wat andere niet zagen. Ik voelde dingen wat andere niet voelden. Het was een hele rare tijd. Ik was al volwassen toen ik klein was…
    Maar nu ben ik niet meer klein. Ik ben groot geworden. Ik ben een sterke meid van 18 jaar. Mijn voeten stevig aan de grond en weet wat ik wil. Ik ben Elenore Loveheart die een moeilijke toekomst te wachten staat. Alleen omdat ik een beetje anders ben.



    genre :
    Onbekende personen,
    Fantasy,
    Romantiek


    status :
    In ontwikkeling


    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:01 ]




    A body found in the Woods.
    First thinking it was an animal.
    Then get found one in the castle.
    Blood on the walls everywhere.
    Blood in the snow and the trees.
    Who is the murderer?
    And who is the next victim?


    Hogwarts Murderer

    Genre

    Fanfiction
    Fantasy
    Moord
    Drama
    Romantiek

    Status
    In ontwikkeling

    http://www.quizlet.nl/stories/125431/hogwarts-murderer--albus-potter/

    Open my eyes



    Thuis heerst er een intense stilte. De enigen die mij nog vergezellen zijn degenen die altijd weg zijn. Voor hen ben ik niet belangrijk, ten minste niet net zo belangrijk als zij voor mij. Op school heb ik geen steunpilaren, geen grapjassen en ook geen kletsmaatjes. Ik heb niemand, alleen mezelf.

    Ze is extreem verlegen, wantrouwig en ruimdenkend. Ze doet niet aan feestjes, roken, kletsen over mode en school, afspreken en winkelen. Maar dat is niet alles. Jody heeft een geheim, iets waar ze zich voor schaamt, iets wat ze wil vergeten. Maar dat kan ze niet. Naast dat alles houdt ze haar blog bij, probeert vrienden te maken en hoopt ze op de ontmoeting met die jongen uit haar dromen die steeds weer opduikt in haar hoofd tijdens haar slaap.

    Over een muurbloempje die zichzelf leert waarderen.



    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently

    Titel: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: AL met deeltjes 16+ Dit word in het hoofdstukje zelf netjes aangegeven.
    Genres: Romantiek, Drama, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat jaarlijks met haar vrienden op vakantie. Dit jaar gaan ze naar Spanje.Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukjes: 107 (!)
    Status: In ontwikkeling
    Link:http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/
    Cover heb ik niet. Lukt me niet om plaatjes te plaatsen..:(
    Hoop dat mensen interesse hebben..

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:45 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"







    ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?


    | OP - Fantasy









    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Some people are art and do art at the same time

    The Devil's eye ~ Nial Horan

    The Devil's eye



    Soms gebeuren er wonderen. Aurea is als baby geadopteerd door haar ouders, dat weet ze, maar verder heeft ze nooit stilgestaan bij alles wat er voor de adoptie is gebeurd. Het Ierse blondje Niall Horan is nieuwe op school, en al vrij snel raakt Aurea bevriend met hem. Ze is erg op hem gesteld, en dat bloeit uit tot een liefde. Maar voor die liefde moet ze een prijs betalen; Ze ontdekt iets over zichzelf wat ze niet kan plaatsen, en al helemaal niet aan Niall durft te vertellen.

    | Fanfiction | Fantasy | Drama | Een beetje, mja, suspense/thriller achtig | Liefde&Vriendschap |

    Geen idee of het een goeie fanfiction is hihi :3 Ik ben overigens geen échte directioner, dus het is niet echt fangirling-achtig bedoelt.. c:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't