• Story

    1. Hoe komt mijn story in het promotie story te staan ?
    Jullie hebben twee opties.
    a.Je stuurt een privé bericht naar mij Sever.
    b. Je kan je story in mijn topic dumpen.
    Topic.
    Let op: je geeft je verhaal op in één van deze twee opties. Ik zie het verhaal heus wel staan in het topic!

    2. Wat voor verhalen mogen worden opgegeven?
    In principe mogen alle verhalen van alle genre's hier komen te staan. Maar ik zal het oneerlijk vinden als je bijvoorbeeld een verhaal opgeeft waar je al drie maanden niet aan hebt gewerkt en niet van plan bent om nog af te ronden. Zulke verhalen mogen dus niet worden opgegeven.

    3. Wat moet ik bij mijn inzending sturen?
    ~ De link.
    ~ De titel van je story.
    ~ Het genre.
    ~ De status van je story. (In ontwikkeling, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen).
    ~ De cover. Als je dit niet hebt een plaatje wat met je genre of story te maken heeft.
    ~ Als laaste: een korte samenvatting of het proloog/eerste hoofdstuk.

    4. Wat moet ik doen als er een verandering is opgetreden bij mijn story?
    Als je story is afgelopen of je het tijdelijk op pauze zet of als je van usernaam veranderd, zal ik het aardig vinden als je me ervan op het hoogte stelt.

    5. Ik heb mijn story opgegeven, hoe lang moet ik nu wachten?
    In principe zal ik proberen het meteen online te zetten. Als ik het na drie dagen nog niet hebt gedaan, mag je me weer een mailtje sturen. Het kan zijn dat ik geen tijd had of dat je iets moet doorgeven.


    Omdat school is begonnen, heb ik het zelf ook best druk op het moment. Dus iedereen die een story instuurde zonder de nodige informatie, wordt gewoon niet meer geplaatst. Want ik ga echt niet meer zitten opzoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:20 ]


    -



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Zou je mijn story willen promoten??
    http://www.quizlet.nl/stories/113702/my-thoughts/
    Ik zet minstens elke maand (meestal vaker) een nieuw stuk online.
    Het gaat over dingen die ik denk, zoals over de maya's en wat de overeenkomsten zijn tussen, mensen en apen.
    Het is wel een beetje philosophies
    en..
    mogen quizzen ook??
    http://www.quizlet.nl/quiz/392165/naar-welke-school-kan-jij-het-beste-gaan/

    http://www.quizlet.nl/stories/120520/as-deep-as-the-depths-of-hell/


    If bad things are happening ...
    If on a wall a text is written in blood ...
    If the world is in darkness
    And escape is impossible ...
    Then say goodbye as we dance with the devil tonight ...



    16+
    Onbekende personen
    Nederlands geschreven en gesproken

    Hi,
    een vriendin van me schrijft een verhaal.
    Het gaat over een meisje, Demi April, die haar vader verliest bij een ongeluk.
    Haar moeder komt hierdoor in een depressie Demi staat er alleen voor.
    Verder verklap ik niks.
    Neem zelf anders een kijkje?
    Accident || Harry Edward Styles
    kus xx

    Hej!
    Mijn story heet I knew you || One Direction.
    Dit is hem:
    I knew you || One Direction
    Het gaat over een meisje, Samantha Lynn Jacobs.
    Vroeger had ze verkering met Harry van 1D.
    Alleen nu hij beroemd is wil hij nix meer van haar weten. Lees de story maar als je wilt weten hoe het afloopt!
    Mag mijn story erbij? *Puppyoogjes*

    Life between cowboys and indians.
    In het wilde westen woont de 16 jarige Alexandra, ze woont bij haar ouders en ze heeft nog een zusje en een broertje. Ze is best eigenwijs en gaat altijd de woestijn in. Tot ze per ongeluk op de stuk grond komt van de Indianen.
    Ze indianen vangen haar, en houden haar ook vast. Dan leert ze de zoon van de stam hoofd kennen. Hij houdt zich afstandig van haar, en probeert bot over te komen.
    Maar als Alexandra toch verlieft op hem wordt, probeert ze zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven. Ze wilt er niks van af weten. Ze snap niet waarom ze vast gehouden wordt. ze was per ongeluk op hun grond gekomen en ze heeft haar excuses aangeboden


    -Geschreven door Pandor.
    -Romantiek, drama, onbekende personen.
    -Er kunnen 16+ stukken komen, maar dan waarschuw ik, ik zet mijn verhaal ook op 16+.
    -Neem een abo, ik waarschuw niet.
    -Tips zijn altijd welkom


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.


    Cruella



    Cruella de Vil is een bekend personage uit het boek van Dodie Smith. Een slechterik, zoals ze bekend staat bij Disney. Maar elke slechterik heeft een goede kant in zich, zo ook Cruella. Deze jonge vrouw, die een grote voorliefde heeft voor bond, is minder erg dan iedereen denkt. In dit verhaal zie je daarom ook één van de grootste slechteriken van Disney, maar dan van een heel ander perspectief. Een Cruella die alles behalve de versies van het boek of de film is.


    • Een verhaal dat compleet in het Nederlands geschreven zal zijn.
    • Ik heb geen schema wat betreft het schrijven. Er bestaat een mogelijkheid dat ik elke dag een hoofdstuk plaats maar er zullen ook periodes zijn waarbij ik dit niet doe en dan zullen er zelden hoofdstukken komen, maar uiteraard blijft dit wel een actief verhaal.
    • De hoofdpersoon van dit verhaal is Cruella de Vil en de rechten voor dit personage behoren toe aan Dodie Smith en Walt Disney Productions, alleen is ditzelfde personage heel anders in mijn verhaal dan het personage uit het boek en de film.


    Chaos is a ladder.


    Lange, scherpe hoektanden doorboren met gemak de gevoelige huid van de hulpeloze slachtoffers. Het bloed vloeit over hun lippen heen en gulzig drinken ze het goedje op om vervolgens hun lippen smakelijk af te likken. Vampiers. Ze zijn zeer bekend in films, boeken en zelfs in de dromen van de vampier-liefhebbende meisjes. Uiteraard staat niemand er bij stil dat ze eventueel echt zouden bestaan, het zijn tenslotte verzonnen wezens.

    Rayne Marshall is een achttienjarige bediende, die in een restaurant werkt en verder een rustig leventje leidt. Ze houdt zielsveel van haar twee beste vrienden en heeft zin in haar toekomst, ondanks dat ze nog niet weet wat deze brengen gaat.
    Dit verandert als ze op een avond een mysterieuze jongen moet bedienen. De gevolgen zijn enorm. Als ze wist wat er komen ging, zou ze hem dan nog steeds bediend hebben, of is ze verliefd geworden op haar nieuwe leven?


    Fantasie, Thriller, Drama, Romantiek, Young Adult.
    12+ tot 16+

    Blood Bound

    Opmerking: Ik heb al een keer een story opgegeven (Skinless) deze staat op tijdelijk gepauzeerd.

    Aan iedereen die alles heeft opgegeven: Jullie staan erbij :'D ^^


    -

    Tayniss schreef:
    Aan iedereen die alles heeft opgegeven: Jullie staan erbij :'D ^^

    Bedankt! (:


    Chaos is a ladder.

    I don't have a choice || Niall Horan


    I really like you.
    You mean as a friend?
    More than friends..

    * One Direction bestaat niet
    * Bevat 16+
    * Gesproken&geschreven in Nederlands
    *Geschreven door AllAboutYou
    *Plaats elke dag
    * Neem een abo!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 18:11 ]



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops

    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.

    Genre: Onbekende personen, romantiek
    Status: In ontwikkeling


    - Cromulent

    Done ^^


    -

    In ontwikkeling
    Battles are ugly affairs • The Chronicles of Narnia


    Met dank aan Yuliette voor de cover op de voorkant.


    Met dank aan Gargoyle voor de cover bij de hoofdstukken


    •••

    Er is alreeds tien jaar verstreken sinds de Pevensies tot koningen en koninginnen van Narnia gekroond zijn. Maar het gaat helemaal niet goed in Narnia. Calormeners vallen binnen, Anvard wordt ingenomen door de Tisrok en de dwergen van Narnia komen in opstand. De reuzenstad Ettinsmoor heeft de kant van de Tisrok gekozen en de enigste bondgenoot van Narnia die nog in staat is hulp te bieden is Galma.
    Terwijl de Hoge Koning naar de Verlaten Eilanden vertrokken is om een leger te verzamelen, Koningin Lucy en Koningin Susan naar Ettinsmoor zijn om de reuzen te proberen in bedwang te houden, blijft Koning Edmund alleen achter op Cair Paravel, ter verdediging van de stad en Narnia.
    Maar zelfs met hun bondgenoten, kunnen de Narnianen deze oorlog niet alleen winnen, en dat weet Aslan ook. Daarom zendt hij hulp uit de koningen hun wereld. Twee zussen, Abigail en Elise, belanden door de wil van Aslan in Narnia. En dat waren wel de laatste twee die Koning Edmund hier verwacht had.
    Wanneer hij op een dag op zoek is naar in opstand gekomen dwergen, bemerkt hij de twee meisjes in het Huiverwoud. Zijn verbazing was erg groot, en hoewel de meisjes hem niet herkenden na de jaren die in Narnia verstreken waren, herkende hij hen wel. Iets dat hij niet aan hen wilde vertellen.
    Ook Peter, Susan en Lucy kunnen hun mond erover houden, maar er zal een dag moeten zijn dat hij toch zal moeten opbiechten wie hij echt is, en hoe hij echt is.

    Zal het hen lukken Anvard te heroveren en de rust in Narnia terug te brengen? Want zoals de kerstman in Narnia ooit zei: "Battles, are ugly affairs." En meer.



    Geschreven door Neregeb en Lasaraline
    Soundtrack: After the fall • Two steps from hell
    Kan afwijken van de originele verhaallijn•
    Copyrights op het hele verhaal•
    Geheel in het Nederlands•
    Proloog in andere schrijfstijl geschreven dan de rest van het verhaal•
    Fanfiction. Don't like it? Don't read it.•









    ENJOY!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried