• Story

    1. Hoe komt mijn story in het promotie story te staan ?
    Jullie hebben twee opties.
    a.Je stuurt een privé bericht naar mij Sever.
    b. Je kan je story in mijn topic dumpen.
    Topic.
    Let op: je geeft je verhaal op in één van deze twee opties. Ik zie het verhaal heus wel staan in het topic!

    2. Wat voor verhalen mogen worden opgegeven?
    In principe mogen alle verhalen van alle genre's hier komen te staan. Maar ik zal het oneerlijk vinden als je bijvoorbeeld een verhaal opgeeft waar je al drie maanden niet aan hebt gewerkt en niet van plan bent om nog af te ronden. Zulke verhalen mogen dus niet worden opgegeven.

    3. Wat moet ik bij mijn inzending sturen?
    ~ De link.
    ~ De titel van je story.
    ~ Het genre.
    ~ De status van je story. (In ontwikkeling, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen).
    ~ De cover. Als je dit niet hebt een plaatje wat met je genre of story te maken heeft.
    ~ Als laaste: een korte samenvatting of het proloog/eerste hoofdstuk.

    4. Wat moet ik doen als er een verandering is opgetreden bij mijn story?
    Als je story is afgelopen of je het tijdelijk op pauze zet of als je van usernaam veranderd, zal ik het aardig vinden als je me ervan op het hoogte stelt.

    5. Ik heb mijn story opgegeven, hoe lang moet ik nu wachten?
    In principe zal ik proberen het meteen online te zetten. Als ik het na drie dagen nog niet hebt gedaan, mag je me weer een mailtje sturen. Het kan zijn dat ik geen tijd had of dat je iets moet doorgeven.


    Omdat school is begonnen, heb ik het zelf ook best druk op het moment. Dus iedereen die een story instuurde zonder de nodige informatie, wordt gewoon niet meer geplaatst. Want ik ga echt niet meer zitten opzoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:20 ]


    -



    Op 23 jarige leeftijd verlaat Ava het land waar ze haar jeugd heeft doorgebracht en komt terecht in Manchester. Ze heeft niets en wenst niets, het enige wat ze kan doen is zichzelf vertrouwen. Wanneer ze gewild is als een spion begint haar leven goed op te borrelen en ontwaakt het beest in haar.


    * Bevat Seks, moord en misdaad.
    * 16+
    *Onbekende Personen


    Link.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Poison & Wine - Ziall.

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Soundtrack
    Soundtrack


    Maybe I should tell you that this story is not only about love.
    It's about more than that.
    It's about depression, self harm and eating disorders.
    Don't worry, it's not too late. You can still leave.


    Drama || Fanfiction || Kan 16+ bevatten || in ontwikkeling


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”




    Klik op het plaatje voor de story. Wij zijn nog niet begonnen.


    De 8-jarige tweeling Lucy en Louisa leiden hun dagelijks leventje zoals kinderen dat horen te doen.
    Plotseling verandert dit drastisch en zijn er een reeks onverklaarbare moorden; dit komt zo dichtbij dat hun ouders machteloos staan.
    Er gaan geruchten rond dat deze moorden in de naam van de Duivel worden gepleegd.
    Wie is de moordenaar, en waarom gebeurt dit?



    |Frightening|Horror|Onbekende Personen|



    Written by: Gruesome & Draculea

    oh dear, ik kan beter snel gaan beginnen xp

    Klaar :D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 17:19 ]


    -

    Hey!

    http://www.quizlet.nl/stories/120085/what-if--zayn-malik-16/

    Zouden jullie alsje aljeblieft willen kijken? *puppyogen*
    Ik ga vanavond de eerste hoofdstukken posten :)
    x

    Hmmm, is er nog plek voor mijn story...? Of heb je al genoeg xD

    Laconiek schreef:
    Hmmm, is er nog plek voor mijn story...? Of heb je al genoeg xD

    Ja hoor! Er is zeker nog een plek.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 17:28 ]


    -



    Enmity • Larry Stylinson
    Fanfiction, Drama, Romantiek || In ontwikkeling.

    De families van Harry en Louis hebben al jaren een hekel aan elkaar. Er zijn altijd ruzies en problemen, totdat de familie Styles een plan bedenkt om de familie Tomlinson een hak te zetten; Ze ontvoeren Louis. Als de familie Tomlinson Louis ooit nog terug wil zien, zullen ze losgeld moeten betalen. Het bedrag wat de familie Styles eist is torenhoog en onmogelijk haalbaar voor de Tomlinson's. Mr. en Mrs. Styles besluiten dat hun zoon Harry de ontvoerde jongen moet bewaken en moet zorgen dat hij te eten krijgt. Net als de rest van zijn familie heeft Harry een bloedhekel aan iedere Tomlinson, Hij is dan ook niet zo aardig voor de arme jongen, die juist, in tegenstelling tot zijn familie, niks met alle ruzies te maken wilde hebben.
    Langzamerhand begint Harry steeds meer medelijden met de jongen te krijgen en begint hij hem zelfs aardig te vinden. Hij durft hem alleen niet te laten gaan, bang dat zijn familie ook hem zal haten. Maar wat is hem meer waard, Louis - die hij overigens steeds leuker begint te vinden - of zijn familie?


    - Larry Stylinson
    - One Direction doesn't exist
    - Homosexuality
    - Written in Dutch
    - Spoken in Dutch
    - Written by Licorne


    "Family don’t end in blood”

    Our Memories - Harry Edward Styles

    - Fanfiction, drama, romantiek.
    - Lopend.
    - Harry Edward Styles.
    - One Direction bestaat niet, wel komen de andere jongens er in voor.
    - 12+

    Beschrijving:

    Emma DeClaire is zeventien als haar vader wil dat ze een verloofde gaat kiezen. Haar moeder is jaren geleden gestorven en haar vader is depressief, waardoor hij alles in Emma's leven zo veilig mogelijk wil doen. Ze gaat niet naar school, mag 's avonds niet gaan stappen... Hierdoor heeft ze bijna geen vrienden. Gelukkig is haar beste vriendin Mandy Jones er ook nog. Zij vertelt wat er in de buitenwereld gaande is.
    Dan is er nog die leuke Harry, hij heeft schokkende jeugdherinneringen doorstaan. Maar wat als Louis opduikt met een prachtige verrassing? En dan zijn er ook nog vage beelden en flashbacks uit het verleden...
    Lukt het Emma om de goede keuzes te maken? Gaat ze niet telkens de verkeerde weg in, waardoor ze alles nog erger maakt?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Done :D


    -




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Oh en ik weet helemaal niet of ik wel 3 stories erbij mag zetten, want dat stond er ook niet. En als er maar 1 mag, doe dan maar de bovenste! :)
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/120668/true-love--louis-tomlinson-16/ [/url]



    Toen Scarlett's vader overleed in de zomer van 2009 veranderde haar leven compleet. Haar moeder was totaal de weg kwijt en kon alleen nog maar huilen, drinken en aparte kleding aan doen. Scarlett wou er voor haar moeder zijn, maar ze kregen telkens vaker ruzie. Zo nam haar moeder bijna elk weekend wel weer een of andere vieze man mee naar huis waar ze vervolgens met veel lawaai het bed mee in dook. Toen Scarlett in de winter van 2012 werd verkracht door een man die haar moeder mee naar huis nam en haar moeder zich hiervoor niet schaamde was het de druppel. Nu, een aantal maanden later is het dan eindelijk zo ver...

    ~ One Direction bestaat.

    Hoofdpersonen
    ~ Scarlett Tomlinson
    ~ Catie Brown
    ~ Louis Tomlinson
    ~ Liam Payne
    ~ Harry Styles
    ~ Niall Horan
    ~ Zayn Malik

    http://www.youtube.com/watch?v=WLfNbNHO0PE

    Ik zet jullie allemaal zo erbij :)
    Jullie staan erbij.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 6:26 ]


    -

    Possessed by The Oracle

    "It's like I was possessed and I couldn't control my own body ..."



    It all began on a cold winterday in New York when Luke in a possessed trance stabs an innocent man to death in a restroom of a small diner ...



    Based on a game
    Full Dutch
    Sometimes English keywords
    Contains strong language
    Contains violence
    A chapter a week
    By xSunshineee

    Angelina Jolie as Inspector Clara Victa
    Chris Tucker as Inspector Tyrone Macomsen
    Jude Law as Luke Kaps
    Guy Pearce as priest and Luke's brother Marc Kaps
    Anthony Hopkins as The Oracle
    Kate Winslet as Luke's ex Steffani Hayne
    Halle Berry as Tyrone's girlfriend Sandra Mabe
    Bailee Madison as The Indigo Child
    Judie Dench as psychologist Aggy


    16 - 09 - '17