• Story

    1. Hoe komt mijn story in het promotie story te staan ?
    Jullie hebben twee opties.
    a.Je stuurt een privé bericht naar mij Sever.
    b. Je kan je story in mijn topic dumpen.
    Topic.
    Let op: je geeft je verhaal op in één van deze twee opties. Ik zie het verhaal heus wel staan in het topic!

    2. Wat voor verhalen mogen worden opgegeven?
    In principe mogen alle verhalen van alle genre's hier komen te staan. Maar ik zal het oneerlijk vinden als je bijvoorbeeld een verhaal opgeeft waar je al drie maanden niet aan hebt gewerkt en niet van plan bent om nog af te ronden. Zulke verhalen mogen dus niet worden opgegeven.

    3. Wat moet ik bij mijn inzending sturen?
    ~ De link.
    ~ De titel van je story.
    ~ Het genre.
    ~ De status van je story. (In ontwikkeling, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen).
    ~ De cover. Als je dit niet hebt een plaatje wat met je genre of story te maken heeft.
    ~ Als laaste: een korte samenvatting of het proloog/eerste hoofdstuk.

    4. Wat moet ik doen als er een verandering is opgetreden bij mijn story?
    Als je story is afgelopen of je het tijdelijk op pauze zet of als je van usernaam veranderd, zal ik het aardig vinden als je me ervan op het hoogte stelt.

    5. Ik heb mijn story opgegeven, hoe lang moet ik nu wachten?
    In principe zal ik proberen het meteen online te zetten. Als ik het na drie dagen nog niet hebt gedaan, mag je me weer een mailtje sturen. Het kan zijn dat ik geen tijd had of dat je iets moet doorgeven.


    Omdat school is begonnen, heb ik het zelf ook best druk op het moment. Dus iedereen die een story instuurde zonder de nodige informatie, wordt gewoon niet meer geplaatst. Want ik ga echt niet meer zitten opzoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:20 ]


    -

    He thinks he can use me

    korte inhoud:
    Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.

    proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes maybe I am. No did I said that? I am not attracted to you. Why did I even though that? Okey I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then drop me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.


    ~ElizaSmith

    Korte samenvatting:
    -In ontwikkeling
    -Fanfiction
    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken



    He thinks he can use me


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    Written in dutch, Spoken in english
    Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    -Never let you go || Justin Bieber


    'Why do you have to leave?'


    'I have a tour, you know that.'
    'Yes. But you can't stay here?'
    'No. I'm sorry, sweetheart, but I can't.'
    'I'm beg you, stay.'
    'Babe, don't cry. You know, that is impossible.'
    'I'm gonna miss you so much.'
    'I miss you right now.'
    'You're not even gone. But wait, I can go with you. Take me with you.'
    'Baby, you mother said it was not allowed. But I've to go now.'
    'Please...'
    'I can't help it. I love you more than I love myself!'
    'I love you the most!'
    'Give me a big hug and a kiss.'
    'Bye, Justin. Bye!'






    - Fanfiction over Justin Bieber
    - Nederlands en Engels gesproken
    - Soundtrack
    - Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je het wil volgen.



    Begonnen: 4-8-2013
    Einde: ?-?-?


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    -Live. Love. Laugh. ft Louis William Tomlinson






    Een liefde. Twee levens.
    Ieder zijn eigen leven, delend met de ander.

    Een plotselinge gebeurtenis die niemand zag aankomen.
    Je bent je leven niet meer zeker.
    Wie kan je vertrouwen?
    Wie kan je helpen?
    Klopt je gevoel?
    Of is het beter om naar je verstand te luisteren?

    Zoveel vragen, maar geen antwoorden.
    Zijn die nog te vinden?
    Zijn er überhaubt nog antwoorden?

    Een liefde. Twee levens.
    En veel gedoe.


    -Fanfiction over Louis Thomlinson
    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands gesproken
    - Romantiek, drama
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je verder wil lezen.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    World War : Planet Earth ~ The Avengers ~



    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light



    Wanneer het geluk hen tegemoet komt, komt een ander gevaar naar boven

    Wanneer een Alien een ei legt in het lichaam van Captain America en hem daarbij “ dood “ verklaard heeft leek dit echter het begin van een nieuwe Alien oorlog.
    Een oorlog die geleid wordt door de duivelde broer Loki die de handen in elkaar geslagen heeft tijdens z'n ballingschap met de Hybrid..
    Dokter Travis, een buitenaards expert van Sector 12 die aan Illegale handelingen doet in verband met buitenaards leven komt te weten dat er nog een alien soort op de aarde is. Genaamd : the Hybrid.
    De alien verspreid zich razendsnel over het gehele Amerikaans gebied door de mensen te gebruiken als broedplek.
    Hierbij heeft President Barack Obama besloten om iedereen te evacueren als je zelf gescand in orde bent.
    Nick Fury en z’n team slaan de handen terug in elkaar met de predators om de wereld te redden van deze soort.


    Made by : @WhiteTigerproductions
    Made on : 1.07.2013
    genere : Fanfiction , Actie, Sci - Fi
    age : 16+ ( hard kill scenes )
    Language : Nederlands geschreven, Predators zinnen zijn begrijpbaar.
    Music is based on : Movie soundtracks like : Battleship, Transformers, The Avengers, Predators vs Aliens,.... and other music in each chapter
    you see the things from Jade Slatherine her eyes.

    Link ----[url] http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/[/url]



    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Jullie staan er allemaal bij ^^


    -

    a pirate life for me


    Nog geen week geleden hebben piraten Port Royal aangevallen, Families en vrienden zijn uit elkaar gerukt. Mannen werden meegenomen om deel te worden van de bemanning, vrouwen achterlatend met de kinderen. Huizen en kerken zijn verwoest, overal waar ik kijk liggen doden en rommel.
    Gek genoeg ben ik niet bang voor ze, integendeel. Ik, Catherine Duncan, dochter van een nette koopman, houd niet van manieren maar van avontuur, ben ik dan wel echt hun dochter?










    Fanfiction||Jack sparrow||Gibbs||Avontuur||eventueel 16+

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 10:07 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    In Love With Niall Horan



    Ilsa is als jong meisje van 7 haar vader verloren en dat is haar schuld denkt ze zelf.
    Haar vader was haar alles en leerde haar piano spelen en heeft gezorgd voor haar passie voor zingen.
    Samen met haar beste vriendin Emma heeft ze zich op advies van haar broer Ralf hun opgegeven voor de xfactor.
    Bij hun auditie ontmoeten ze One Direction op wel een hele aparte manier.
    Emma en Ilsa gaan door naar de volgende ronde, maar daar gebeurd iets wat ze hoopte dat nooit zou gebeuren...
    Niall en Ilsa worden wel heel close, en hoe zit dat nou met Emma en Ilsa's broer Ralf? Of is het nou toch Emma en Louis?


    Komedie II Romantiek II Soms 16+ II In ontwikkeling







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || Sci-Fi || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    - In ontwikkeling.


    Chasing goals.

    Done^^


    -

    Curious Adversity || Onbekende Personen


    "This is part of life. The way it should be."
    "I've never known life the way others have known it."
    "Don't worry, you still can."
    "Why do you care so much about me doing whatever it is I'm supposed to do in this world?"
    "I just... I just want you to see what beauty there can be in life."

    ~

    "So this is what you call beauty?"
    "I guess I was wrong."


    - Onbekende personen, Science Fiction
    - Geschreven in het Engels
    - In ontwikkeling


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    What if - Louis Tomlinson
    Gerne: Romantiek & Fanfiction
    Status: In ontwikkeling
    Ik heb helaas geen cover, maar telt een trailer ook mee?



    Nadat Cecile jaren geleden afstand heeft gedaan van Louis en uiteindelijk is getrouwd, lijkt haar leven perfect. Uiteindelijk moet zij voor haar baan naar Londen verhuizen maar het word allemaal veel moeilijker als haar nieuwe baas haar oude zomerliefde blijkt te zijn. Zal ze haar man voor hem verlaten?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    What if - Louis Tomlinson
    Gerne: Romantiek & Fanfiction
    Status: In ontwikkeling
    Ik heb helaas geen cover, maar telt een trailer ook mee?



    Nadat Cecile jaren geleden afstand heeft gedaan van Louis en uiteindelijk is getrouwd, lijkt haar leven perfect. Uiteindelijk moet zij voor haar baan naar Londen verhuizen maar het word allemaal veel moeilijker als haar nieuwe baas haar oude zomerliefde blijkt te zijn. Zal ze haar man voor hem verlaten?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Done^


    -

    sorry dat ik het er perongeluk 2 keer heb neergezet


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face