• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik zal wat snacks halen, regel jij alvast de film?' vraag ik. Ik knipoog nog even voor ik wegloop. Ik neem 2 bekers en twijfel even. Cola lust hij toch wel? Ja vast wel.. ik schenk het in en breng het alvast terug. 'B-R-B' zeg ik nog en weer verwijn ik. Ik pak een zak chips, m&m's met nootjes, en doe een zakje popcorn in de magnetron. Terwijl ik wacht gooi ik de m&m's en de chips al de tent in en loop lachend terug naar de magnetron. Ik doe de popcorn in een bakje en loop terug. Ik ga naast niall zitten en kruip met hem onder het deken. 'LET'S GO!' roep ik blij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall
    " uk ga wel de snacks halen regel jij de film" ik knik en pak de laptop en de film die gelijk opstart. Ik zet he, op paize en zo af en toe gooit Li wat naar binnen. " Lets go " roept hij als we alles hebben. Ik nestel me tegen Liam aan maar wel zodat ik eten en drinken kan pakken en de film kan zien. Tevreden zet ik de bakken bij ons en begin met plezier te eten. Tijdens de film ontdekt het meisje dat ze leukemie heeft en zonder dat ik het merk benik aan het huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik ben aandachtig aan het kijken en kijk op een gegeven moment opzij. Ik zie wat tranen over zijn wangen rollen. Ik veeg ze weg met mijn duimen en schenk hem een glimlachje. Ik leg mijn arm weer om hem heen en we kijken verder. Ik bijt op mijn lip om niet ook te gaan huilen, het is eigenlijk een hele goede film. Ik maak af en toe awh-geluidjes aar ook Ohhh-geluidjes. Mijn blik gaat niet los van het schermpje en ik blijf aandachtig toekijken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Harry:

    Ik zucht opgelucht als ze de tak naast mijn been neerlegt.. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stottert ze als ze weer bij me ligt. Ik ga rechtop zitten maar kan een paar pijnkreten niet onderdrukken. Mijn been doet zo verschrikkelijk veel pijn. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen.'' zegt ze met een trillende onderlip. Ik breng mijn hand wat omhoog en strijk met mijn duim langs haar lip. Het doet me echt veel om haar zo bang te zien. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming." legt ze opeens uit. Ik kijk om me heen. 'Je hebt gelijk' zeg ik. Goh, wat een opmerking harry. Ik trek een pijnlijk gezicht maar bijt door de zure appel heen als ik geheel rechtop ga zitten. 'Dus..?' vraag ik. Ik weet nu al dat ik me al ga vervelen. Wanneer zou de storm eigenlijk over zijn?

    -Yeahh... dunno?-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Liam merkt blijkbaar dat ik huil en vet de tranen weg. Door de film stop ik met eten en kruip dichter tegen Liam aan.
    Na een poos is de film al voorbij maarik blijf gewoon liggen met tranen in mijn ogen en op wangen. " dat was zo mooi en zielig" snik ik schor en verstop mijn geizhct tegen Liam zijn borst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Inderdaad' zeg ik simpel voor ik mijn armen om hem meen vouw. Wel een film met impact. Dat een film impact kan hebben..zoveel.. 'Maar wel een mooi afscheid enzo' probeer ik het wat beter te laten klinken. Ik geef hem een kus op zijn haar een aai ev vervolgens over.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    " inderdaad maar het was wel een mooi afscheid" mompelt hij en ik knik. " gaan we Grease kijken??" Met puppy ogen kijk ik hem smekend aan. Ik hield van die film het was mijn favo. Alle liedjes kende ik uit mijn hoofd en je word er blij van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik grinnik even en knik. Ik heb hem nog nooit gezien dus ik ben wel benieuwd. (Nee ik heb wel eens wat gehoord maar ik heb m nog nooit gezien). 'Zet maar op' lach ik. ik erk dat er nog wat popcorn is en begin er meteen wat in mijn mond te proppen. Ik nestel me nog iets dichter tegen Niall aan. 'Het is koud' mopel ik. Gelukkig verwelkomt Niall zijn lichaamswarmte me.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    hazzakins schreef:
    i]Geen idee waar ik moet starten sorry ik ben zo een beetje overal de laatste tijd en ik ben verkouden en mijn hoofd is echt een warboel. Anyways ergens een plaats waar ik kan inspringen?[/i

    (Ohh:( Sterkte..
    Eh...nou met louis is zowat niks gebeurt.. Misschien kan je gewoon ergens gaan zitten en stuur ik lou er wel heen?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Wacht ik zat in het bos met de schimmen sigh okay.]


    The artist is the kid that survived.

    Niall

    Ik begin te grijnzen en zet hem snel aan. " ik heb het koud" mompeld hij en ik kruip dichter naar hem. Als er een liedje komt begin ik vrolijk mee te zingen. Na het zingen merk ik dat het inderdaad erg fris geworden is. Snel gris ik mijn trui aan waarna ik weer in beslag genomen word door de film


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik hoor hem vrolijk meezingen en luister vrolijk mee. 'Leuke film' zeg ik tussendoor. Af en toe moet ik even lachen maar ik kan e niet erg lang concentreten. Ik beging halverwege met Niall zijn haar te spelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " leuke film" zegt Liam en ik glimlach. " duhhh het is ook mijn favo film" grijns ik blij. Ik voel zijn vingers in mijn haren terwijl ik met volle concentratie blijf kijken.
    Hoevaak had ik de film gezien?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik zou wel gewoon even weg willen van hier en een terasje opzoeken en eventueel nog wat kleding winkel in en nieuwe parsty schoenen halen.( Ik heb gister nieuwe gekocht! :p) zou Zayn daar mee naar toe willen of zou hij der meer van houden als zijn moeder bijvoorbeeld kleding voor hem koopt? Anders ga ik even alleen. ' He Zayn, ik heb het hier eigenlijk wel even gezien en wou even ergens heen rijden om een terassje te pakken en eventueel wat nieuwe shirtjes en sneakers te kopen, heb je zin om mee te gaan ik trakteer dan kun je als je wilt ook nog wel nieuwe sneackers en vesten ofzo kopen. Ik heb meer dan goed is op me pasje staan, dus als je wilt? Dan sms ik de jongens en Violet ook even.' Vraag ik hem een beetje verlegen aangezien ik helemaal niet weet of hij wel van shoppen enalles houd. Ik stuur naar Harry, Liam,Niall, Lou en violet dit ' Hee, zin om hier even weg te gaan en in de stad een terasje te pakken en wat nieuwe kleding en sneackers te kopen ik trakteer over een kwartiertje bij de banken. Xx Emma.' Verstuur. Hoopelijk willen ze.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 20:44 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin