• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Gaat. Het nialler?' de stem wekt me uit mijn gedachtes. Ik blijf stil liggen en zucht. 'Ik ben gewoon bang voor mijn familie Li. Ik denk niet dat ik ze nooit meer mag zien maar ik weet wel dat ik neit meer thuis hoef te wonen en ik ben gewoon doodsbang dat jij een ikeer genoeg van me krijg en me dan alleen laat en dan ben ik weer helemaal alleen' zeg ik zacht. Ooit zal hij genoeg van me krijgen, van mijn gezeik, hij zal dan inzien dat ik een loser ben met niemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik zucht een keer na zijn uitleg. 'Nialler, ik houd verschikkelijk veel van je! Niets of niemand kan daar tussen komen.' Zeg ik. Ik ga maar niet verder op het -en als het wel gebeurt- deel. Anders moet er...weet ik veel. Iemand die niall gaat vermoorde als ik het niet uit,aak. Het moet minstens zo erg zijn voor ik het ga uit,aken met niall. Hij is het beste dat ooit gebeurt is. ' zoals ik al zei, je bent mijn alles' fluister ik voor ik een kusje op zijn neus plant.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Nialler, ik houd verschikkelijk veel van je! Niets of niemand kan daar tussen komen.' ik knik dankbaar. 'het is gewoon dat ik weet dat de band tussen mij en mijn familie gewoon niet meer hetzelfde gaat zijn. Alleen door het geloof, omdat ik verliefd ben op een jongen. Alsof het een misdaad is, een moord is' zeg ik toch ietswat boos. Het sloeg nergens op, ik was toch gelukkig. 'ZoALS ik al zij je bent mijn alles' fluister hij en ik nestel mijn gezicht tegen zijn borst terwijl mijn tranen zonder geluid beginnen te stromen. 'Ik wil mijn familie niet kwijt maa rjou ook niet' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik neem hem weer in mijn armen en merk dat mijn shirt nat wordt. Ik besteed er verder geen aandacht aan en aai over niall zijn rug. 'Laat mij het anders maar regelen. En...als ze het niet accepteren ik het misschien toch beter om...' Ik kan mijn zin niet afmaken. Ik wil het gewoon niet maar als zijn familie het niet accepteert dan...wil ik geen hindernis zijn. Ik weet niet hoe familie is, maar ik snap voor hem dat het heel belangrijk is.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik voel zijn arm over mijn rug gaan. 'Laat mij het anders maar regelen. En... als ze het niet acepteren is het misschien toch beter om...' ik schud gelijk mijn hoofd. 'Nee Li dat wil ik niet. Als mijn familie hun geloof belangrijker vinden dan hun eigen zoon die gelukkig is sinds lange tijd dan, dan hoeft het van mij niet. Hoeveel pijn het ook zal doen' zeg ik zacht en ik slik. Ik voelde me nu zo super laf. 'Ik denk dat we af en toe wel mogen komen , mijn broer zoiezo die doet daar niet moeilijk over' zeg ik zwak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Ja Niall, maar toch. Je familie en geloof zijn zo belangrijk voor je en ik wil echt geen obstakel zijn' leg ik al zuchtend uit. Weer begin ik met niall zijn haren te spelen. Hoe verliefd ik op hem mag zijn, ik wil niet in de weg staan. Zo wel moet ik gewoon gaan, alleen dan is Niall weer ongelukkig. Niks werkt... het is allemaal met te veel nadelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [even een vraagje, ik ben echt al heel lang opzoek naar een filmpje.

    Bij een liedje (geen idee welk maar volgenss mij up all night cd) vlak voor Niall zijn solo is roept er een hater dat hij lelijk is. en dan moet Louis zijn solo overnemen omdat hij moer huilen en dan gaat zayn hem knuffelen, dus mocht je weten hoe hij heet en een linkje hebben? heb heel youtube al afgezocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    v'Ja Niall, maar toch. Je familie en geloof zijn zo belangrijk voor je en ik wil echt geen obstakel zijn' 'Maar jij bent ook belangrijk, zonder jou zou ik ook niet meer lwillen leven' zeg ik zachten besef me nu pas weer dat ik me voor schut gezet heb aangezien de auto vol zit. Ik voel zijn handen in mijn haren wat me geruststeld. 'Ik hou van je li'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [even een vraagje, ik ben echt al heel lang opzoek naar een filmpje.

    Bij een liedje (geen idee welk maar volgenss mij up all night cd) vlak voor Niall zijn solo is roept er een hater dat hij lelijk is. en dan moet Louis zijn solo overnemen omdat hij moer huilen en dan gaat zayn hem knuffelen, dus mocht je weten hoe hij heet en een linkje hebben? heb heel youtube al afgezocht

    (OHMYGAWD!!! :( DAT IS ZO MEGA SNEU!!!! :( Ik zal zo ook zoeken!! :( )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [thanks het is tijdens een up all night concert en ik wil het gewoon zo graag zien...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Ik weet het Niall, maar het is misschien beter als je me dan loslaat...' zeg ik. Ik wil het niet en Niall vasat ook niet maar het is dan misschien beter. Beter voor hem. 'Ik wil het niet, maar het is volgens mij zo beter' zeg ik. Een eenzame traan rolt over mijn want en ik laat hem zijn gang gaan. Hij maakt zich een weg naar mijn lippen en ik proef ze zoutige vloeistof voor ik mijn hoofd betreurd laat hangen.

    (Omg en dan belt niall daarna zijn broer en blijkt: Ze accepteren het. maar tis uit dus PAMPAMPAMMM xD ??)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    hhahahah why not

    Niall Horan

    'Ik weet het Niall, maar het is misschien beter als je me dan loslaat' zegt hij en ik begin hard mijn hoofd te schudden. 'Ik wil het niet, maar vhet is volgens mij zo beter' Met grote ogen kijk ik hem aan. Dit meende hij toch niet? Dit was toch een ellendig rotgrapje toch? Ik ga naar zijn lippen en kus hem. 'A-als jij het zo garag wilt' fluister ik gebroken en ik barst in huilen uit. 'alsjeblieft Li nee doe het niet?' smeek ik hem

    [kun jij zo greg doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.youtube.com/watch?v=eS2y3BcDe1M een foto....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [die kende ik al ja, ik heb denk de eerste vijf paginas allemaal bekeken maar tog bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    <3


    Gotta get, gotta get out of my head <3