• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    Nou, dat gaat nogal lastig. Rhine ligt namelijk samen met Harry onder een omgevallen boom midden in een storm.

    En nee, ik kende hem niet echt, ik heb glee nooit echt gevolgd. Alsnog vind ik het wel erg.

    Owhja zoiets had ik gelezen, zal ik als emma Harry anders "bellen" en dan dat ik lisa bel om hulp te halen en er heen te gaan? X

    Ja het is ook geweoon heel erg het is ook op het nieuws. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hoeft niet hoor, de tortelduifjes redden zich wel ; P


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Hoeft niet hoor, de tortelduifjes redden zich wel ; P
    haha okee hoe oud bn jij?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    14, why?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    14, why?
    oh omdat je nog zo laat wakker bent xdd, weten je ouders dat? :p x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik heb geen idee. Ben op vakantie en ik & mn bff zitten samen in de slaaptent op Quizlet, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ik heb geen idee. Ben op vakantie en ik & mn bff zitten samen in de slaaptent op Quizlet, haha.
    echt zo koel hahah, zonder ouders? Xd hoe kan je dan je mobiel en alles opladen?xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Heb wel opladers enzo mee, en ook wel stroom hoor, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Heb wel opladers enzo mee, en ook wel stroom hoor, haha.
    haha gelukkig maar xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...)
    Owhja zoiets had ik gelezen, zal ik als emma Harry anders "bellen" en dan dat ik lisa bel om hulp te halen en er heen te gaan? X

    Ja het is ook geweoon heel erg het is ook op het nieuws. X
    . Toen ik het hoorde van cory dacht ik dat het een grap was maar vervolgens moest ikwel even huilen. Ik volg se serrie vamaf de eerste aflevering en hij en Lea zouden trouwen over twee weken. Nu doet het meweer beseffen dat niet iedereen eerst oud word voor hij of zij doodgaat....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorry, nyn moet hier soms op)
    Harry:

    Ik til mezelf op met mijn armen en ga naast haar zitten. Ik sla voorzichtig een arm om haar heen, hopelijk is ze niet te erg van streek waardoor mijn arm niet erg helpt. 'Het komt allemaal goed Rhine. We zitten hier veilig en die storm waait wel weg' fluister ik in haar oor. Hopelijk. Ik ben niet helemaal zeker, maar dat mag ik niet laten merken. We-we komen hier wel uit. Met onzekere oogjes kijk ik haar aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    " jongens, Niall en ik zijn samen" hij geeft me een kusje en gespannen wacht ik af. " dus wat vinden mullie?" Bedank voor het zeggen Liam ik ben echt blij voor jullie dadelijk wil ik jullie wel zoenen en knuffel en we gaan op jullie proosten." Ik glimlach blij door de reactie van Emma. Vervolgens nestel ik me tegen Liam gemakkelijk aan en verliefd staar ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Gelukkig reageert Emma goed. Voor mij was het het moeilijkst om tegen haar te zeggen, ookal weet ik dat ze het wel zou accepteren. Ik merk dat niall dichter bij me komt waardoor ik grinnik. Nog steeds wat nerveus priegel ik aan mijn vingers. Mijn ouders weten er nog niks van. Niet dat ik ze ooit zou vinden, maar het is zo apart dat dat niet hoeft. Niet als een gewoon kind een gesprek met je ouders. Ik snap niet waarom ik er zo moelijk over doe, ik ben het och gewent.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik merk dat Liam in zijn gedachte verzonken is en met mijn vingers wat speelt. Ik was bang, bang voro mijn eigen familie. Ik wist namelijk dat hun het niet zouden accepteren, omdat God het zogenaamd verboden heeft. Ik wist niet of ik uit de familie gebannen zou worden maar ik dacht van niet. Ik dacht meer dat ze zouden zeggen dat ik met vrienden naar ergens verhuisd ben en af en toe nog contact mag hebben. Mijn eigen familie zou zich schamen voor mij, ik zou de rare, aparte Horan zijn. Ik zou moeten verhuizen om een fatsoenlijk leven te kunnen opbouwen. Ik bijt op mijn lip, ik was gehecht aan mijn familie, maar ik zou Liam niet voor mijn geloof laten vallen. God maakte mensen toch zodat ze een leven samen kunnen opbouwen, hun eigen weg en geluk kunnen vinden? Hij heeft mij biseksueel of homo gemaakt. Maar ik zou het moeilijk krijgen, ik zou twijfelen. Bang om mijn familie te moeten verlaten, bang dat Liam me ooit in de steek zou laten, dat mijn familie me niet terug zou nemen en ik alleen en ongelukkig zou zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik merk dat niall ook aan het denken is. Ik kijk opzij, maar kan niet uitvogelen waar hij aan denkt. 'Gaat. Het nialler?' Vraag ik zacht. Zoals hij al weet, als er iets is wil ik het graag weten. Ik wil hem graag helpen. Als er maar iets is, kan hij meteen ij mij terecht. Ik wil hem gewoon niet ongelukkig zien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3