• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Lol heeft hij nini het miet horen zeggen??? Meh op mn blaar een plastic zakje geplakt maar nu doet t ou
    . HAHA. Aaaawh.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    'is goed nialler' zeg ik. Ik moet me nu echt tegenhouden om hem geen kusje te geven. Ach, nog eefjes. Nog maar even. 'Gaan we zo' vraag ik een tikje ongeduldig. ik weet het ook niet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.
    Ik glimlach. " zullen we het nu gewoon doen?" Fluister ik. Ik kijk hem aan " dan kunnen we gewoon openbaar samen zijn" glimlach ik.
    Ik kijk even rond en zie weer het meisje aanlopen die ik nogsteeds niet goed ken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Gaan we zo ' hoor ik liam ongeduldig vragen. ' Ja laten we maar gewoon gaan het kwartier is voor bij , Niall heb jij nog last van je been anders kun je voorin bij mij zoniet kun je gewoon op de bank zitten alsjewilt bij liam. Is er iemand wagenziek?' Ik zet de deuren open van de auto zodat ze kunnen instappen. Ik zet me iphone 5 in de autostandaard. Ik sluit de oplader aan en zet me bluetooht aan en maak verbinding met me radio ik heb overal grote stereoboxen laten maken in me auto dus je kan hier de muziek heel mooi zuiver horen. Ik zet top 40 muziek aan waar ' Wake Me Up' als eerste gedraait word. Ik zing op de zelfde manne manier mee en zet het lekker hard. Terwel de rest rustig instapt. Als iedereen zit vraag ik terverduidelijking ' zit iedereen lekker , en heb je bij je wat je nodig hebt?' Vraag ik ook naar achter. Dit word leukk.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Grijnzend schud ik mijn hoofd op Emma en kruip met ietswat pijn de auto in maar het maakte mij niets uit. Pijnlijk weet ik goed te zitten en trek Liam bij me neer. " egmm Emma mag je muziek even zacht ik wil iets zeggen" zeg ik tegen haar en mijn hoofd is nu al rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik leg mijn hand op Niall zijn been en glimlach even. 'Zal ik het doen?' vraag ik. Ik wil dit voor hem niet al te moeilijk maken. En voor mij zal het vast minder erg zijn, als ik zie..hoe niall is. Ik kijk even naar de mensen in de auto. Ik zucht en kijk vragend naar Niall. Eigenlijk hoop ik ook ergens dat ik het mag zeggen. Dan ben ik er ook van af en zo en heb ik hetr wel zelf gedaan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Mag de muziek wat zachter ik wil even wat zeggen' hoor ik niall vragen. Ik grijns even. En haal hem daarna alsnog van me gezicht af en kijk even in me spiegel om naar niall te kunnen kijken nadat ik de muziek zacht heb gezegt. Ja we rijden onder tussen al dus ik kan moeilijk helemaal naar achter gaan hangen. Ik krijg een grote grijns op me gezicht als ik hoor wat ik hoopte te horen. Ik leg bemoedigent me hand even naar achter op zijn knie. ' Bedankt voor het zeggen niall ik ben heel blij voor jullie' zeg ik zacht en meenent. ' Dalijk wil ik jullie wel even zoenen geven eh jongens en een dikke knuffel hebben we gelijk wat om op te proosten!' Zeg ik entusjast. Rustig rij ik veder en zet de muziek weer wat harder. Terwel ik onder tussen op de tomtom zie dat het nog zeker 35 minuten duurd genietent rijd ik veder. Ik hou ook gewoon van auto rijden.


    ( Me bb is bijna leeg.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Mijn been staat gelijk in vuur en brand door Liam zijn aanraking. " zal ik het doen?" Ik knik instemmend. Wetend dat ik anders ging stotteren. Dat was bij mij zo irritant. Als ik zenuwachtig was dan bbegon ik meestal te stotteren. Nerveus haal ik wat adem en wrijf over Liam zijn hand met trillende vingers van spanning.

    Hihi zit buiten nog steeds


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ze hadden het nog niet gezegd schattepatat)

    Anders doen we alsof emma s stukje dadelijk na het zeggen is dan hoef je niet opnieuw te typen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 22:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik zie niall knikken en lach even. Ik schraap mijn keel en verhef mijn stem als ik zeg: 'Jongens, Niall en ik zijn samen'. Zo, meteen de pleister er af. En meteen richt ik me weer naar niall. Ik geef hem een vluchtig kusje en kijk blij naar de rest terwijl ik onze vingers verstrengel. 'Dus...wat vinden jullie?' vraag ik dan maar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " jongens, Niall en ik zijn samen" hij geeft me een kusje en gespannen wacht ik af. " dus wat vinden mullie?" Bedank voor het zeggen Liam ik ben echt blij voor jullie dadelijk wil ik jullie wel zoenen en knuffel en we gaan op jullie proosten." Ik glimlach blij door de reactie van Emma. Vervolgens nestel ik me tegen Liam gemakkelijk aan en verliefd staar ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LOVE! Nog iemand hier wakker?
    OMG :'( Cory Monteith is dood.. :( gleeactur en omg ik was/ben altijd zo fan van hem.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    I'm still here.
    &wat vervelend! Gecondoleerd :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    I'm still here.
    &wat vervelend! Gecondoleerd :c
    dankjee! Kende je hem? Xx. Wil je anders doen dat je ook in de auto zit de jongens een terasje pakken enzo en dat emma en jou personage alvast meiden dingen enzo gaan shoppen?xxEva.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nou, dat gaat nogal lastig. Rhine ligt namelijk samen met Harry onder een omgevallen boom midden in een storm.

    En nee, ik kende hem niet echt, ik heb glee nooit echt gevolgd. Alsnog vind ik het wel erg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.