• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kan iemand op mijn stukje reageren? :)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Uh..ik weet niks met li :$)
    Zayn:

    'Eh..nee je hoeft me niet te trakteren maar ik wil wel mee. Zal ik anders rijden?' stelik voor. 'Maar waar is dan een auto?' vraag ik na een tijdje. Tja, wel slim als je ergens heen wilt..rijden. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en begin er wat \spelletjes op te spelen om de tijd te doden. Het helpt niet echt want na een paar minuten heb ik er al genoeg van. ik besluit om maar wat muziek te luisteren.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Doe dat ie t smsje krijgt ofzo en dan moeten ze de rest t nog zeggen vant samen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:
    ' Oh ik rij zelf wel haha en heb een landrover dus die staat in het gras geparkeert.' Antwoord op zijn vragen ' okee je mag ook gewoon zelf betalen ' lach ik en ik wacht tot de andere reageren op me sms. Wij zijn al bij de banken dus we kunnen ze sowieso niet mislopen.

    ( Kort iknow x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall
    Mjn mobieltje maakt geluid. " gaan we mee naar de stad?" Ik kijk Liam vragend aan. Ik had best zin in de stad even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Haha, Emma heeft echt ALLES wat ze wil OVERAL binnen een vingerknip xD ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    [ Haha, Emma heeft echt ALLES wat ze wil OVERAL binnen een vingerknip xD ]

    HAHA ja tochh ze heeft hhheeeeeeeel veeeel geld geerft natuurlijk en daar voor heeft ze altijd veel en hard gewerkt maar door al dat geld is teminsten niet arogant enalles :) maar ze heeft idd gwn facking veel xd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik kijk ook op ijn mobieltje en knik naar niall. 'Laten we vast gaan' zeg ik. Ik sta op en pak snel mijn jas voor ik weer naar Niall loop. Ik haak ijn arm in die van he en loop de tent uit. Ik kijk om me heen en wijs naar de richting van Emma. 'Kijk, daar is Emma' zeg ik. Wauw, hoe logisch? Nee hij heeft zelf geen ogen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan
    " kom laten we alvast gaan" glimlachend knik ik en pak ook mijn jas mee. Hij haakt onze armen in elkaar. " heey daar is Emma" ik grinnik even en frummel wat aan de ketting. " hoe gaan we het zeggen" fluister ik zacht naar Liam en kijk hem aan waarna ik verdrink in zijn mooie ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Kga douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Dat was ik al vergeten. 'Ik neem haar straks wel apart, maak je geen zorgen.'' zeg ik. ik wil niet dat hij zich daar zorgen o gaat maken. Dit is mijn..problee en ik moet het oplossen. Niet dat Ema een probleem is! Ze is een schat van een meid. Ik loop alvast richting Emma. Als ik daar ben zeg ik eteen: 'Emma, kan ik je even spreken?' met een zwak glimlachje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nall Horan

    " ik neem haar straks wel alart maak je geen zorgen" ik glimlach even . Hij loopt naar Emma en vraagt om haar te mogen spreken. " wacht Li waarom doen we het niet zo als de meeste hier zijn, ik bedoel misschien kun je Emma het wel zeggen maar de rest wil ik samen met jou vertellen over ons." Zeg ik blij en realisseer me nogal laat dat ik het niet zachtjes zei dus de meeste zoudenhet wel gehoord hebben. Mijn wangen worden knalrood terwijl ik op mijn been wiebel

    Emily
    Ik zie een groepje staan en wandel erop af. " heloo wat gaan jullie doen?" Vrolijk kijk ik rond terwijl een blond klein kind rood gekleurd is waardoor ik grinnik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Kijk daar is Emma ' hoor ik achter me. Dus ik draai me om en zie me 2 beste achter me en ik ren meteen op ze af. ' HEE JONGENS!' Schreeuw ik blij. ' Gaan jullie ook mee? Mij landrover staat al klaar dus we kunnen zo gaan want ik weet niet of harry nog komt met dat rhine en of lou en violet nog komen weet ik ook niet. Dus' zeg ik droogjes. ' Ik loop even naar de auto om de banken even goed te zetten.' Zeg ik en loop richting me auto waarna ik op me sleutel druk. Ik open mijn achterbak waar ik de bank omhoog klap en vast zet. Ik doe doe de bijrijderstoel iets naar achter eventueel voor Niall. En zet de andere banken ook een kleinstukje naar achter. Er is nu nog steeds een hele groote lege achterbak zichtbaar waar ik dalijk mijn tassen kan plaatsen en eventueel ook van de rest dit word zo gezellig op de terug weg nog even lekker langs de macdrive! Yeahh. Ik doe alle deuren dicht en open mijn eigen deur bij het stuur en klim in mijn auto ik steek de sleutel in het slot en sluit mijn deur. Ik start de auto en rij over het gras naar de banken zodat ze dalijk allemaal kunnen instappen. Ik drij de auto even zodat we dalijk gelijk door kunnen. Ik zet de motor uit en sluit de auto af. ' Ik loop even naar de tent me tas pakken.' Meld ik en ren even naar de jongens tent waar ik me iphone 4s en me nieuwe iphone 5 in me tas doe. Ik pak me portemenee en check me pasjes en briefjes geld en losgeld. 'Jup dat klopt' zeg ik hardop in mezelf. Ik doe alles in me leren tas en haal nog even een hand door me perfect gemaakte losse krullen en bekijk me makeup even goedkeurend loop ik de tent uit. En loop terug naar de jongens.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol heeft hij nini het miet horen zeggen??? Meh op mn blaar een plastic zakje geplakt maar nu doet t ou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma;
    Liam komt even op me aflopen en vraagt of hij me zo even kan spreken waarna ik knik. Ik hoor niall nog iets tegen hem zeggen maar dat hoorde ik niet echt ik zie zijn wange roze kleuren wat hem erg schattig maakt. Ik zie een meisje aan komen lopen die ik helemaal niet ken maar ze loopt er een beetje dellerig bij , ach ieder zo ze smaak. ' Helloo wat gaan jullie doen?' Vraagt ze vrolijk. Hmm oke dan, als ik met haar zou shoppen en ik mag kleding haar en makeup en alles bij der doen en ik zou me los mogen laten gaan zou ik van haar een echt meisje maken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin