• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    [Ik ben tot 10 augustus op vakantie. Geen wifi.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    'Please, Liam, I'm begging you. Please,' smeekt Dawn.
    Ze zet haar tanden in mijn nek, waarna ze me smekend aankijkt, met een klein pruillipje en puppyoogjes.
    Ik grijns. 'Hoe kan ik die nou weerstaan?' antwoord ik, waardoor ik haar waarschijnlijk de hoop geef dat ik stop. Maar dat mocht ze willen. 'Nou, zo dus,' fluister ik erachteraan. Ik druk vlinderlichte kusjes in haar hals, waarna ik verder afglijd naar haar buik. Met mijn tong maak ik een rondje om haar navel, waarna ik verderga richting haar heup.

    [Hola, ik ben terug. Ik wilde dus al reageren terwijl ik op vakantie was, omdat ik op sommige plekken wel wifi had, maar mijn laptop begaf het en tja... Maar goed, nu ben ik er weer.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam grijnst. "Hoe kan ik die nou weerstaan?" antwoord hij. "Nou, zo dus," fluistert hij erachteraan.
    Hij drukt vlinderlichte kusjes in mijn hals en glijd af naar mijn buik. Met zijn tong maakt hij een rondje om mijn navel, waarna hij verder gaat richting mijn heup. Met een gesmoorde kreun duw ik mijn heupen ietsjes omhoog. Mijn hele lichaam is gespannen. Van mijn tenen, tot mijn handen en mijn hoofd aan toe. Alles. Ik word er zelfs onrustig van. Ook omdat mijn hoofd een warboel word die schreeuwt om meer. Smeken heeft geen zin, daar ben ik nu achter. Maar ik weet op dit moment niks beters te doen. Zo'n warkop heb ik gekregen.
    Ik kom ietsjes overeind en laat mijn wijsvinger vanuit Liam's hals langzaam naar beneden gaan. Bijtend op mijn lip. Niets meer als een zachte en schorre "Leeyum..." verlaat mijn mond. Zo verschrikkelijk schor heb ik mezelf nog nooit gehoord en ik schrik er bijna van. Ik ontplof bijna. Mijn hele lichaam en wezen hunkert naar hem. Naar Liam.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn duurt haar heupen iets omhoog. Ik voel dat haar hele lichaam onder me gespannen is. En laat dat nu net precies de bedoeling geweest zijn.
    Ze komt iets overeind en laat haar wijsvinger vanuit mijn hals naar beneden gaan, terwijl ze op haar lip bijt. 'Leeyum...' verlaat haar mond op een zachte en schorre manier.
    Ik heb haar nu precies waar ik haar hebben wilde. Ik denk ook niet dat ik haar nog meer kan laten verlangen naar mij, als ik haar zo zie. En dus besluit ik dat dit een goed moment is om de rollen om te draaien.
    Ik draai ons om, waardoor zij nu bovenop ligt. Ik gooi mijn handen onschuldig de lucht in. 'Nu is het jouw beurt. Vanaf nu mag jij beslissen wat er gebeurt.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam draait ons om, waardoor ik bovenop lig. Zijn handen gooit hij onschuldig de lucht in. "Nu is het jouw beurt. Vanaf nu mag jij beslissen wat er gebeurt," zegt Liam.
    Ik steun op mijn handen en kijk zogenaamd bedenkelijk. Het is niet zo moeilijk. Ik ga Liam net zo lang plagen tot hij op het punt is waar ik nu ben als het ware. Mijn handen gaan naar zijn liezen, waar ik onschuldig overheen begin te strelen. Mijn lippen zoeken zijn nek. En even laat ik mijn tanden over de huid schrapen. Ik ga naar beneden en lik kort over zijn tepel. Dan ga ik naar zijn oor, ik lik aan zijn oorlel en fluister er een paar woorden in.
    "Fuck me so hard I can't walk tomorrow."


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn kijkt bedenkelijk en begint dan met haar handen onschuldig langs mijn liezen te strelen. Waarschijnlijk gaat ze hetzelfde doen als ik bij haar deed, wat wel te verwachten was. Haar lippen vinden mijn nek, waarna haar tanden over mijn huid schrapen. Ze likt langs mijn tepel, en daarna langs mijn oorlel.
    'Fuck me so hard I can't walk tomorrow,' fluistert ze in mijn oor.
    'If that's what you want,' fluister ik schor terug en draai ons opnieuw om, waarna ik haar met een ondeugende grijns aankijk.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "If that's what you want," fluistert Liam schor terug en hij draait ons opnieuw om. Waarna hij me met een ondeugende grijns aankijkt.
    Nog steeds op mijn lip bijtend - mijn lip is ondertussen opnieuw gaan bloeden en is helemaal kapot - kijk ik Liam aan. Mijn handen laat ik van zijn borstkas naar beneden glijden. Richting zijn lid, waar ik héél lichtjes overheen streel. Zodat zijn geslachtsdeel amper word aangeraakt. Met mijn handen over zijn rug ga ik terug. Tot ze in zijn haar belanden.
    "Just do it," mompel ik nog eens ter verduidelijking. En omdat ik mezelf nog amper kan houden.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn's handen glijden via mijn borst naar beneden en strijken heel lichtjes over mijn lid. Haar handen gaan via mijn rug weer terug, waarna ze in mijn haar belanden.
    'Just do it,' mompelt ze. Zo te zien kan ze echt niet meer. En dat doet mij nog een keer plagerig grijnzen. 'Waarom zo snel? Laten we het rustig aan doen, we hebben geen haast.'
    Ik laat mijn hoofd iets afzakken en ga met mijn tong bij haar naar binnen, waarna ik er na een tijdje een vinger bijvoeg, die ik langzaam op en neer beweeg.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam grijnst nog een keer plagend. "Waarom zo snel? Laten we het rustig aan doen, we hebben geen haast."
    Ik slik, hopend dat hij me niet nog langer gaat plagen. Liam laat zijn hoofd iets afzakken en gaat dan met zijn tong naar binnen. Dat doet een "Oh," mijn mond verlaten. Na een tijdje voegt hij er vinger bij en ik kreun zachtjes. Met mijn handen grijp ik het beddengoed vast. Hopend dat ik op die manier een beetje houvast te krijgen.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Een 'oh' verlaat Dawn's mond. Ze kreunt zachtjes en grijpt met haar handen het dekbed vast.
    Ik besluit dat er zo wel genoeg voorspel is geweest, aangezien ik he zelf ook niet meer houd. Ik ga recht boven haar hangen en druk mijn lippen op de hare, waar a ik mijn handen zachtjes op haar heupen plaatst. Ik laat mijn onderlichaam langzaam zakken, en kom zo langzaam bij haar naar binnen. Ik begin te stoten, al meteen op een hoog tempo. Daar heeft Dawn tenslotte zelf om gevraagd, toen ze zei 'Fuck me so hard I can't walk tomorrow.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam gaat recht boven me hangen en drukt zijn lippen op die van mij. Waarna hij zijn handen zachtjes op mijn heupen plaatst. Langzaam laat hij zijn onderlichaam zakken en komt bij me naar binnen. Al meteen begint hij op een hoog tempo te stoten. Door met mijn tong over zijn onderlip te gaan vraag ik om toestemming. Mijn handen bal ik tot vuisten en het zou me niet verbazen als het dekbed straks scheurt. Maar echt iets schelen kan het me op het moment niet. Natuurlijk zal ik het zonde vinden, maar daar denk ik op dit moment niet echt aan.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn vraagt om toestemming door met haar tong over mijn onderlip te gaan. Toestemming die ik haar meteen geef.
    Ze balt haar handen tot vuisten, waardoor het dekbed gevaarlijk strak komt te staan.
    Zweet druppeltjes parelen op mijn voorhoofd. Ik kreun hard, al wordt die gesmoord doordat mijn lippen nog steeds op de van Dawn zitten.
    Ik haal een hand weg van haar heup en begin met deze haar borsten ruw te masseren. Hoe zacht en teder het de vorige keer met haar was, zo hard en ruw is het nu.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam kreunt hard, een kreun die gesmoord word door mijn lippen. Hij haalt één hand van mijn heup en begint mijn borsten ruw te masseren. Een druppeltje zweet parelt vanuit mijn voorhoofd langs de zijkant van mijn hoofd en dus mijn haarlijn richting mijn hals naar beneden. Ik mompel iets onverstaanbaars waarvan ik zelf niet eens weet wat. Het kwam gewoon uit mijn mond. Ik proef een beetje bloed, mijn bloed, ook een beetje van mijn eigen zilte vocht, en natuurlijk Liam.


    Reality's overrated.

    Woeps, sorry.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 9:04 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne
    Dawn mompelt iets onverstaanbaars. Ik besluit er verder niet op in te gaan, daarvoor ben ik te druk bezig op dit moment. Ik verplaats mijn ene hand weer naar haar heup, waarna ik haar heupen met beide handen stevig vastpak en nog harder begin te stoten. Noem het gerust rammen.
    Ik haal mijn lippen van die van Dawn en kom niet veel later met een schreeuw op mijn hoogtepunt.


    "Family don’t end in blood”