• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Ik snap wel dat het maar een grapje was, maar het is te veel werk en het heeft geen doel omdat het toch in spoilers en zo staat.

    Die kun je toch alsnog open klikken?
    By the way, daar zijn spoilers niet echt voor bedoelt.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Ik snap wel dat het maar een grapje was, maar het is te veel werk en het heeft geen doel omdat het toch in spoilers en zo staat.


    Oja, want dan kunnen ze het natuurlijk niet lezen! *sarcasm*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als we nou gewoon eens even allemaal wachten met discussiëren totdat een Mod beantwoord hoe het zit met oude story's en dergelijke...

    Elvenking schreef:
    Als we nou gewoon eens even allemaal wachten met discussiëren totdat een Mod beantwoord hoe het zit met oude story's en dergelijke...


    Dat is een goed idee (:


    • you cant start a fire without a spark •

    Lahey schreef:
    (...)

    Oja, want dan kunnen ze het natuurlijk niet lezen! *sarcasm*


    Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind het nutteloos om spoilers te openen als het verhaal nog tien hoofdstukken langer is.

    Maar ja, wat ik nu ook allemaal zeg, het wordt toch niet goed opgevat.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Elvenking schreef:
    Als we nou gewoon eens even allemaal wachten met discussiëren totdat een Mod beantwoord hoe het zit met oude story's en dergelijke...


    .


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Elvenking schreef:
    Als we nou gewoon eens even allemaal wachten met discussiëren totdat een Mod beantwoord hoe het zit met oude story's en dergelijke...

    Dat was mijn plan!
    Mocht het zo zijn dat het allemaal aangepast moet, verwijder ik het eerder dan gepland.
    Veel minder moeite! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Voor zover ik weet, is er afgesproken dat we vooral checken op de 10 laatste hoofdstukken (ongeveer), of zo'n 2 weken.
    Maar dat is nog niet helemaal zeker, gezien er vrij veel mods op vakantie zijn en dergelijke.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Voor zover ik weet, is er afgesproken dat we vooral checken op de 10 laatste hoofdstukken (ongeveer), of zo'n 2 weken.
    Maar dat is nog niet helemaal zeker, gezien er vrij veel mods op vakantie zijn en dergelijke.

    Thanks, dearie!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Keegan schreef:
    Voor zover ik weet, is er afgesproken dat we vooral checken op de 10 laatste hoofdstukken (ongeveer), of zo'n 2 weken.
    Maar dat is nog niet helemaal zeker, gezien er vrij veel mods op vakantie zijn en dergelijke.


    Yup, dit. Het is écht niet de bedoeling dat jullie nu uit afgeronde stories alles gaan zitten halen of 600 hoofdstukken allemaal moeten gaan aanpassen. Het idee is om het van de afgelopen 2 weken of een bepaald aantal hoofdstukken vanaf het laatste te laten doen. Maar daar komen nog concretere dingen voor, geen zorgen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:57 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Yup, dit. Het is écht niet de bedoeling dat jullie nu uit afgeronde stories alles gaan zitten halen of 600 hoofdstukken allemaal moeten gaan aanpassen. Het idee is om het van de afgelopen 2 weken of een bepaald aantal hoofdstukken vanaf het laatste te laten doen. Maar daar komen nog concretere dingen voor, geen zorgen.


    Thank you :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Yoda schreef:
    (...)

    Yup, dit. Het is écht niet de bedoeling dat jullie nu uit afgeronde stories alles gaan zitten halen of 600 hoofdstukken allemaal moeten gaan aanpassen. Het idee is om het van de afgelopen 2 weken of een bepaald aantal hoofdstukken vanaf het laatste te laten doen. Maar daar komen nog concretere dingen voor, geen zorgen.




    Gelukkig.

    Dat zal echt een hele opluchting zijn :)


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Maar mag je dan ook niet meer als proloog een songtekst plaatsen? Of iets citeren van een film of boek? En mag je wel zeggen dat je bij drie reacties verder gaat?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 22:32 ]


    I'm on a highway to hell ~

    Okammy schreef:
    (...)

    Geloof dat de vraag was of om reacties smeken net zo verboden is als om kudo's smeken. Ik geloof dat het antwoord daarop nee is, want daar zijn inderdaad geen regels voor.


    Ja dat bedoelde ik ja(:
    Niet persé 'smeken', eerder vragen om meningen oid, maar ik snap het, thanks.


    :)

    Delusional schreef:
    Maar mag je dan ook niet meer als proloog een songtekst plaatsen? Of iets citeren van een film of boek?


    Dat is dus wat ze allemaal zeggen. Je mag niet de hele proloog geheel uit die bepaalde lyrics/gedichten/quotes van films etc. laten bestaan. Als je er omheen zelf maar iets omheen heb gezet wat van jouzelf is, waarna je de bronvermelding erbij zet van dat stukje wat niet van jou is. Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb tot nu toe.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 22:33 ]


    always have fun