• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yay, hier ben ik blij om. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    Wil je je vraag specifieker stellen over de abo's?

    Over de lyrics: volgens de regel die er al was, mag dat niet. Quizlet is geen lyricssite, dus je moet geen story aanmaken met enkel maar hoofdstukken met lyrics. Of bedoel je dat niet?

    Nee, ik bedoel eerder gewoon een normaal verhaal,met een stukje lyrics er in.
    Met abo's bedoel ik eerder dit: 'Ik begin bij ... Abo's


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel eerder gewoon een normaal verhaal,met een stukje lyrics er in.
    Met abo's bedoel ik eerder dit: 'Ik begin bij ... Abo's

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.

    Nee dus. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Nee dus. *O*

    Daar had ik overheen gelezen.
    Echt leuke regels, haha.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel eerder gewoon een normaal verhaal,met een stukje lyrics er in.
    Met abo's bedoel ik eerder dit: 'Ik begin bij ... Abo's

    Zoals eerder gezegd: zolang het maar een enkel stukje is en er bronvermelding bij staan, is het oké. Het gaat om hoofdstukken die enkel en alleen maar lyrics bevatten.

    Ik begin pas bij x-aantal abo's is ook niet meer toegelaten. Dat staat zo in de nieuwe regels. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Zoals eerder gezegd: zolang het maar een enkel stukje is en er bronvermelding bij staan, is het oké. Het gaat om hoofdstukken die enkel en alleen maar lyrics bevatten.

    Ik begin pas bij x-aantal abo's is ook niet meer toegelaten. Dat staat zo in de nieuwe regels. =)

    Oké. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mooi zo! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Pompeji schreef:
    Jah, eindelijk. Ik was bang dat het zover zou komen dat men begon bij vijfhonderd abo's. Pffhieuw.


    •*• Lululu •*•

    Wat nou als je dus je story begint met lyrics dus als 'begin' hoofdstukje waarin dus een deel uitgelegd wordt erover. Dat mag dan dus ook niet meer?


    To infinity and beyond •

    Scandal schreef:
    (...)
    Zoals eerder gezegd: zolang het maar een enkel stukje is en er bronvermelding bij staan, is het oké. Het gaat om hoofdstukken die enkel en alleen maar lyrics bevatten.

    Ik begin pas bij x-aantal abo's is ook niet meer toegelaten. Dat staat zo in de nieuwe regels. =)


    O, dus als ik een hoofdstuk heb met een liedje en dus de lyrics(met ook nog andere tekst, met dat de hoofdpersoon naar dat liedje luistert bijvoorbeeld) met erbij wie de artiest is en hoe het liedje heet mag het wel?


    Physics is awesome

    O, ja nog een vraag. Dus na 22 juli mag je mensen melden dus wel om kudo's vragen of die pas willen beginnen nadat ze een aantal abo's hebben?


    Physics is awesome

    Inderdaad ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    Langzaam begint het oorspronkelijke doel van de kudo weer terug te komen, geloof ik. Ik vind het in ieder geval een topregel. :Y)


    ©1998

    Goed beter zo, zo lijkt het alsof mensen niet zelf willen schrijven omdat ze het leuk vinden, maar om meer bekendheid met verhalen willen krijgen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yes, geweldig! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)