• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, dat mag ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Ja, dat mag ^^


    Okay, thank you (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Pom schreef:
    (...)

    Dan wel volgens mij, maar niet als je story er vol mee staat en daar alleen om draait (;


    Nee, nee ik begrijp het haha. (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Lol, ik bedenk me nu pas; dit wordt nog een hele klus voor mensen die de hele story vol hebben staan met; 20 kudo's en ik ga verder / mag ik een kudo / ik verdien vast een kudo / blabla. x3

    Elvenking schreef:
    Lol, ik bedenk me nu pas; dit wordt nog een hele klus voor mensen die de hele story vol hebben staan met; 20 kudo's en ik ga verder / mag ik een kudo / ik verdien vast een kudo / blabla. x3


    De top staat er vol mee x)


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    De top staat er vol mee x)

    Jup, ook een story met "ik begin bij 50 abo's" ... overdreven much.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Jup, ook een story met "ik begin bij 50 abo's" ... overdreven much.


    En dan zetten ze er een streep door heen zo zeg maar, alsof we het niet zien. Trolol.


    26 - 02 - '16

    Geweldig :D

    Een kudo verdien je sowieso van mij als ik het een goed hoofdstuk etc vind.


    Volgens mij heb ik in een oude afgelopen verhaal wel eens om een kudo gevraagd. Moet ik dat dan nu ook veranderen?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:48 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eindelijk.
    Ligt het aan mij of vinden jullie het ook asociaal als je om kudo's gaat vrágen? Ik vind namelijk van wel. Het is net als fooi, je gaat toch ook niet vragen aan mensen: 'Mag ik fooi?' Nee, mensen géven je fooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Macabre schreef:
    _O_

    Deze smiley gebruik ik eigenlijk nooit, maar hij past perfect bij dit nieuws :Y)


    From these ashes, I will rise

    Moet je t ook allemaal gaan veranderen in stories waaraan je al in eeuwen niet meer geschreven hebt? D:
    *lui*

    yesIwasyoungandfoolish

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Moet je t ook allemaal gaan veranderen in stories waaraan je al in eeuwen niet meer geschreven hebt? D:
    *lui*


    Je kunt het ook niet doen en dan als de mods het zien, verwijderen ze het voor je. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je kunt het ook niet doen en dan als de mods het zien, verwijderen ze het voor je. :Y)


    Maar dan loop je nog steeds de kans op een waarschuwing.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Kunnen ze dit dan niet naar iedereen op Q sturen? Want de meesten zitten niet eens op het forum ._.

    cakefeels schreef:
    (...)

    Maar dan loop je nog steeds de kans op een waarschuwing.


    Ik hoop voor de mods dat ze toch eerst wel even kijken naar de datum van de story of het hoofdstuk voordat ze zoiets doen.


    Your make-up is terrible