• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop voor de mods dat ze toch eerst wel even kijken naar de datum van de story of het hoofdstuk voordat ze zoiets doen.


    Same, maar ja, ik ga nu gewoon proberen om alles maar weg te halen enzo. Beter dat dan de kans lopen op een waarschuwing right? (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Sofinite schreef:
    Kunnen ze dit dan niet naar iedereen op Q sturen? Want de meesten zitten niet eens op het forum ._.

    Dat lijkt me heel erg handig ja..

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop voor de mods dat ze toch eerst wel even kijken naar de datum van de story of het hoofdstuk voordat ze zoiets doen.

    Dat hoor je wel te doen ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als we het nou in de spotlights zetten.. Maar ik heb geen credits >.<


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Als we het nou in de spotlights zetten.. Maar ik heb geen credits >.<


    Dat mogen de mods van mij doen hoor.. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Sofinite schreef:
    Kunnen ze dit dan niet naar iedereen op Q sturen? Want de meesten zitten niet eens op het forum ._.

    Gaat nog gebeuren hoor. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gatsby schreef:
    Moet je t ook allemaal gaan veranderen in stories waaraan je al in eeuwen niet meer geschreven hebt? D:
    *lui*

    yesIwasyoungandfoolish


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geldt dat ook voor reacties? :x


    :)

    Holes schreef:
    Geldt dat ook voor reacties? :x

    Natuurlijk. Dat mocht sowieso al niet.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Natuurlijk. Dat mocht sowieso niet.


    Oké. Wist ik niet, nu wel(:


    Fijn trouwens van die regel (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:47 ]


    :)

    Okay, het zijn goede regels, maar ik vind het een beetje raar dat je het ook bij oude creaties (like, stories die al zijn afgerond) moet weghalen?! Zeker nu in de vakantieperiode. Sommige mensen gaan deze week op vakantie (me!) en moeten dan ergens tijd zien te vinden om dit te doen?! Just saying.


    Geen reclame, please.

    Beales schreef:
    Okay, het zijn goede regels, maar ik vind het een beetje raar dat je het ook bij oude creaties (like, stories die al zijn afgerond) moet weghalen?! Zeker nu in de vakantieperiode. Sommige mensen gaan deze week op vakantie (me!) en moeten dan ergens tijd zien te vinden om dit te doen?! Just saying.


    Als je het in de vakantie als je vrij bent al niet kunt doen, wanneer kan je het dan wel doen? in de schoolperiode, tussen de lessen en huiswerk door? 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Father schreef:
    (...)
    Natuurlijk. Dat mocht sowieso al niet.

    Ohja? Ik heb dit namelijk best lang gedaan, omdat die me namelijk ook motiveerden en ik vond het verschrikkelijk om kudo's te vragen...
    En ik zie het nergens in de huisregels staan, dus...?


    Deep inside, I've never felt alive

    Daae schreef:
    (...)
    Ohja? Ik heb dit namelijk best lang gedaan, omdat die me namelijk ook motiveerden en ik vond het verschrikkelijk om kudo's te vragen...
    En ik zie het nergens in de huisregels staan, dus...?
    inderdaad dat vind ik wel een beetje vreemd ik vraag ook meningen en reacties voor motivatie, ik verplicht daarin niemand ofzo... bij mij valt motivatie ook onder verbeteringen...
    dus wat is daar de precieze regel voor?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Daae schreef:
    (...)
    Ohja? Ik heb dit namelijk best lang gedaan, omdat die me namelijk ook motiveerden en ik vond het verschrikkelijk om kudo's te vragen...
    En ik zie het nergens in de huisregels staan, dus...?


    Dat had ik dus ook /:


    :)

    Daae schreef:
    (...)
    Ohja? Ik heb dit namelijk best lang gedaan, omdat die me namelijk ook motiveerden en ik vond het verschrikkelijk om kudo's te vragen...
    En ik zie het nergens in de huisregels staan, dus...?

    Of ik snapte die post niet of jullie snappen niet wat ik bedoel ;p

    Ik dacht dat ze bedoelde of je nog in reacties om kudo's mocht vragen en nee, dat mag niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.