• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Father schreef:
    (...)
    Of ik snapte die post niet of jullie snappen niet wat ik bedoel ;p

    Ik dacht dat ze bedoelde of je nog in reacties om kudo's mocht vragen en nee, dat mag niet.


    Geloof dat de vraag was of om reacties smeken net zo verboden is als om kudo's smeken. Ik geloof dat het antwoord daarop nee is, want daar zijn inderdaad geen regels voor.


    quidquid excusatio prandium pro

    Father schreef:
    (...)
    Of ik snapte die post niet of jullie snappen niet wat ik bedoel ;p

    Ik dacht dat ze bedoelde of je nog in reacties om kudo's mocht vragen en nee, dat mag niet.

    Ah, dat verklaart veel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Okammy schreef:
    (...)

    Geloof dat de vraag was of om reacties smeken net zo verboden is als om kudo's smeken. Ik geloof dat het antwoord daarop nee is, want daar zijn inderdaad geen regels voor.

    Ooooh zo. Dat is inderdaad niet verboden nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:45 ]


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Ik gebruik kudo's toch zwz niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Barnabas schreef:
    Finallyyyyyy. *O*
    Steek die maar in je zak, kudo-schooiers!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hoe zit het met de "laten we een hype creëren"-topics, eigenlijk? Daar vragen ze in principe ook om kudo's.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Hoe zit het met de "laten we een hype creëren"-topics, eigenlijk? Daar vragen ze in principe ook om kudo's.


    Die zijn verboden(thé hype of unknow stories is ook moeten stoppen. Dus verboden)


    Queer zijn is gewoon alles

    Pennybags schreef:
    Hoe zit het met de "laten we een hype creëren"-topics, eigenlijk? Daar vragen ze in principe ook om kudo's.


    Dan heb je waarschijnlijk onder een steen geleefd want die zijn allang weg. Er is nu een algemene story waar alle genre's welkom zijn.


    26 - 02 - '16

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Die zijn verboden(thé hype of unknow stories is ook moeten stoppen. Dus verboden)

    Daar hadden wij dus niets mee te maken. Jullie hebben zelf onderling ruzie zitten maken en dan kwam iemand met een idee...
    Wij hebben in dat topic gezegd dat het mocht zolang er niet letterlijk om kudo's gevraagd werd. Oké, wij wisten ook wel dat het indirect kudo's vragen is, maar onze regel was zo vergeten/niet van toepassing, dat we het toelieten omdat ze niet letterlijk om kudo's vroegen.
    Voorheen was de regel: je mag niet om kudo's vragen. En eigenlijk is die regel laks in acht genomen omdat het op den duur enkel nog maar gold voor om in pb/gb/op het forum om kudo's vragen werd. En aangezien we een nieuwe regel moesten hebben rond die kudolinks, wat een en al bedrog is, is er ook verder gekeken. Vandaar dat er nu duidelijkere regels zijn.

    Om terug te komen op de vraag: zo goed als niets mag nog rond het onderwerp kudo's. Je mag op geen enkele manier nog om kudo's vragen direct of indirect.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik spit de hoofdstukken nog wel eens door van de verhalen die in de top staan, en ze vragen nog steeds om kudo's lol.
    Ik denk niet dat ze dit topic gezien hebben.

    Elvenking schreef:
    Ik spit de hoofdstukken nog wel eens door van de verhalen die in de top staan, en ze vragen nog steeds om kudo's lol.
    Ik denk niet dat ze dit topic gezien hebben.

    Er hoort nog een pb verzonden te worden. Wij weten ook wel dat niet iedereen (regelmatig) op het forum komt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Halelujah, er wordt iets aan gedaan!
    Ik keek net bij een topstorie en daar werd het vragen naar kudo's gewoon achter een spoiler verborgen -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scandal schreef:
    (...)
    Er hoort nog een pb verzonden te worden. Wij weten ook wel dat niet iedereen (regelmatig) op het forum komt. =)


    Is het niet handiger om het in de spotlights te zetten? Scheelt een hoop werk.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    (...)
    Er hoort nog een pb verzonden te worden. Wij weten ook wel dat niet iedereen (regelmatig) op het forum komt. =)

    Ah, handig!