• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stiekem ben ik benieuwd wat men gaat doen op dit te omzeilen...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Stiekem ben ik benieuwd wat men gaat doen op dit te omzeilen...


    Haha, true


    26 - 02 - '16

    Finally! I like this _O_


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vraag me af of dit veel verschil gaat maken.
    De tijd zal het leren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Okammy schreef:
    Eindelijk, het is werkelijk verbazingwekkend dat deze regels er nu pas zijn


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jesh, thank you _O_


    Deep inside, I've never felt alive

    *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beter! Ik denk dat er ook zo minder "kudo-fraude" is ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awesome! I like this.

    Yeaahh!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    OMG I LOVE YOU GUYS!!!
    ein-de-lijk zeg!! Nu houdt die kudo-sh^t wel op, hoop ik.


    -

    Crypte schreef:
    *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je wel lyrics gebruikt van een liedje op de frontpage van een story, maar vervolgens een link plaatst naar de soundtrack zelf enzo, waar ook vermeldt staat van wie het liedje is, is het dan wel toegestaan?

    Sorry als deze vraag al eens gesteld is.


    Derek and Meredith are soulmates.

    cakefeels schreef:
    Als je wel lyrics gebruikt van een liedje op de frontpage van een story, maar vervolgens een link plaatst naar de soundtrack zelf enzo, waar ook vermeldt staat van wie het liedje is, is het dan wel toegestaan?

    Sorry als deze vraag al eens gesteld is.


    Dan wel volgens mij, maar niet als je story er vol mee staat en daar alleen om draait (;


    26 - 02 - '16