• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ik glimlach blij als hij me op zijn shcoot legt en leun wat naar achter tegen hem aan. "We hebben een schema en 30 minuten van te voren worden we altijd gehaald door de tourmanager om naar het podium te vertrekken." Ik knik en geniet er van. Zo kon ik wel uren zitten. Met mijn hoofd tegen zijn borst starend naar zijn gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    [Alsnog doe je sommige dingen niet, hoe veel andere dingen je wel doet. ]


    [Maar ik beschouw andere pop-, rock- of andere wereldsterren ook niet als perfect. Justin houdt van zijn fans en dat zie je ook. Maar dit gaat nergens heen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dat zeg ik ook niet, maar ik kan genoeg punten noemen waarop jou 'perfecte geweldige' Justin veels te ver gaat]


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik aaide rustig door zijn haren terwijl ik daar zo rustig zat. Dit kon voor mij wel eeuwen duren. Al was het wel wat warm. Ik schrok op toen er opeens een hele grote plens koud water over me heen ging. Ik verstarde en keek rond om alleen Justin achter me te zien staan met een grote emmer water.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Dat zeg ik ook niet, maar ik kan genoeg punten noemen waarop jou 'perfecte geweldige' Justin veels te ver gaat]


    [Ik zeg niet dat ie perfect is, al zie ik hem wel zo in ^^, hij is inderdaad voor mij geweldig maar ik weet dat ie te ver ging met veel dingen, dat geef ik ook toe. Dat ik nu ga zeggen dat mensen fouten maken slaat nergens op om sommige dingen waren gewoon niet normaal. Maar dat wilt niet zeggen dat ie alleen maar slecht doet, op welke manier sommige mensen het zo zeggen]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 22:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Whuuuut? Oh God, geweldig bedacht o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zeg ook echt neit dat hij geen goede dingen doet, maar slechte daden worden niet altijd opgeheven door goede.]


    Bowties were never Cooler

    [Dat weet ik maar al te goed, en wie ben ik om al zijn slechte dingen goed te praten? Zoals dat ik enkele keren wiet heeft gerookt, of nog altijd doet, dat ie zulk gedrag vertoond door schijnbaar Lil Twist en Lil Za dat zijn auto's worden afgepakt, dat ie op fans spuugt, dat ie steeds arroganter wordt. Daar ben ik het helemaal met je mee eens]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En ik zit er nu helemaal niet meer met mijn hoofd bij door Peter Capaldi!!! (Ik ben een nerd, ik weet het)]


    Bowties were never Cooler

    [Haha, geen idee wie dat is ^^. Maar hoe zou Justin eigenlijk binnen zijn gekomen?]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 22:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hij is de nieuwe doctor in doctor who!

    met een bestelauto mee die eten komt brengen voor vanavond?


    Bowties were never Cooler

    [Hahaha, jij bent echt geweldig! Al zou Justin niet zo slim zijn, maar never say never. Sorry, dat moest gewoon.
    Aaahh, een serie die ik niet ken. Ik heb er wel ooit van gehoord, al zouden zulke series niks voor mij zijn. Ik houd het bij Avatar :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben nou eenmaal een nerd van een van de hogere kalibers.

    Maar waarscheinlijk eindigt zijn plan in een all time low... Moest ook even]


    Bowties were never Cooler

    [Loooll, Alex heeft zowat keiveel bodyguards daar vanwege het concert en Justin heeft alleen even Twist en vier bodyguards. Hm, ik zou Kenny kunnen sturen maar dan moet ie wel helemaal overvliegen, en dat lijkt me wel heel erg onrealistisch]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahah jullie zijn echt eweldig al weet ik niet waarom

    Niall Horan

    Genietend met dichtr ogen hang ik tehen Alex aan. Uit het niets voel ik een koude golf en verschrikt hap ik adem en zie een grijnzende Jongen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 23:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan