• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    'Oh, dat was de verkeerde beslissing, Niall James Horan' siste ik. Meteen hing ik op en typte een onbekend nummer in. 'Wayne? Ik heb je nodig' Al meteen ratelde ik vanalles door zodat Mackenzie en Jazmyn het niet bij konden houden. Een stuk of vijf, zes bodyguards van Lil Wayne en mij lieten alles uitzoeken, en als ze de locatie hadden gevonden zouden ze Niall op de dag van het concert meenemen. Dat soort macht had je als wereldberoemd rapper, met vrienden zoals Justin Bieber en het gehele Young Money team. Zane zou waarschijnlijk ook wel helpen. Al moest ik er huurmoordenaars voor inhuren, dat joch zou hier op het concert verschijnen. Na een heel gesprek kon ik weer ophangen. Nu terug naar Justin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik waste me goed en schoor me voor ik veel deo op spoot voor ik mijn kleren weer aan deed. De hele tijd had ik Niall aan de telefoon gehoord. Ik liep de douche uit en ging naast hem zitten om hem op mijn schoot te trekken. "Wie is het?" fluisterde ik in zijn open oor voor ik verder ging aan mijn ontbijt met mijn armen om hem heen. Hij rook nogsteeds hetzelfde na al die tijd. Ik rustte zacht mijn kin op zijn schouder en genoot even van dit moment samen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'wiee is het'ik doe een wacht even teken aangezien het fesprek bijna klaar waa en voel Alex om me heen. Oh, dat was de verkeerde beslissing, Niall James Horan' ik krimp wat in mekaar en hang op als ik een piep hoor. 'dat was Twist die zei dat ik naar Justin zijn concert moest gaan om het uit te praten. Maar ik heb gezegd dat Justin me dan vermoord en ik nu een plek heb waar ik evem tot rust kan komen en dat ik wel kijk.. Waarom zou ik er heen gaan als Justin toch alleen boos wordt? Dan ga ik me alleen maar ellendiger voelen'ik lepel het bakje uit. 'huh hij is leeg' zeg ik vol vernazing. Zonder dat ik het emerkt had heb ik alles opggeten. Misshien kwam het omday ik me beter voelde nu Apex er was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik voelde hem in elkaar krimpen toen er nog wat gezegt werd. Ik luisterde stil naar zijn woorden en knuffelde hem dicht tegen me aan. "Er gebeurt hier niets met je wat je niet wil." zei ik voor ik de laatste hap van mijn cornflakes nam. Ik kauwde rustig en slikte het door voor ik trots naar Niall keek. "Goedzo." Zelfs als hij alleen cornflakes zou eten zou het genoeg zijn om hem wat te laten aankomen met 3 kommen per dag omdat dit spul zo niet goed voor je was. Ik drukte een kus op zijn wang en dronk mijn mok thee leeg. "Zullen we zo maar naar de kapper gaan. Die zit op Mainstreet, dus het is een kleine 5 minuten lopen. Durf je dat aan, of gaan we op de fiets?" er stond hier een fiets voor noodgevallen, maar hij zou makkelijk achterop kunnen. Hij woog toch niets.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Nog in een halve coma werd ik wakker. Net kwam Twist binnen met mijn telefoon, en met Jazzy op zijn rug. Twist was net iets groter dan mij, niet groot, dus. Dus Jazzy ging er wel gemakkelijk op. 'Wie heb je gebeld?' vroeg ik. 'Niemand, gewoon Tyga en Chuckee' antwoordde hij. 'Oké, maar waarom mijn telefoon?' vroeg ik. 'Die van mijn heb ik per ongeluk stuk gegooid' grinnikte hij. Dat kwam nogal vaak voor met Twist. 'Ik kleed me even om' zei ik. Snel stapte ik uit bed, pakte mijn kleren en liep de kleine badkamer in. Als eerst de zwarte broek, toen mijn hoodie, mijn NEO's ontbraken natuurlijk niet en als laatste mijn snapback en ketting. Net toen ik eruit kwam hoorde ik Jazmyn iets over Niall zeggen. 'Wat zei je?' 'Twist heeft Niall gebeld!' Mijn ogen draaiden zich naar Twist die even grijnsde maar zich toen realiseerde dat ie moest maken dat ie weg kwam. 'Ik, ehh-' Snel rende hij weg en rende ik erachter aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Goedzo." Er gebeurt niets dat je niet wilt met je" ik glimlach en knik. Zullen we zo maar naar de kapper gaan. Die zit op Mainstreet, dus het is een kleine 5 minuten lopen. Durf je dat aan, of gaan we op de fiets?" "Ik kan wel lopen hoor" gniffel ik zacht. " je bent een schat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik bedoelde niet zo, maar met Twist die achter je aan zit." Ik wilde hem niet van streek maken, maar het was wel zo. Ik kon altijd vragen of een van de bodyguards meeging, maar zelf deed ik het liefst dingen zonder hem. Ze waren super aardige kerels, begreep me niet verkeerd, maar ik voelde me altijd zo'n verwende popster als ze rond me heen debberden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik bedoelde niet zo, maar met Twist die achter je aan zit." Ik haal mijn schouder op." Als of hij me ineens gaat ontvoeren of zo. We gaan gewoon lopen, hetis goed. 'Ik zoek mijn portemonee en pak hem samen met mijn mobiel voor in mijn broek zak.'lets go"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte bij zijn woorden. Zelf was ik er wel een beetje bang voor, maar goed. Ik schoof mijn portemonee, mobiel en sleutels in mijn zakken. Ik haakte het backstagepasje aan een van de lusjes van mijn broek en liep toen naar de deur. "Kom" zei ik vrolijk voor ik de bus uit stapte het felle licht in, dat ik nu wel kon verdragen door de aspirines.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " kom" zegt hij als hij ookk alles heeft en ik glimlach. We stappen de busuit waar het erg warm is coor de ochtend. Het is nog stil, niet gek aamgezien iedereen nig sliep zo ongeveer, gister was blijkbaar laat geworden voor vele. Ik pak Alex zijn hand vast en genietend kijk ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij mijn hand pakte voor ik hem rustig mee trok naar de poort. Eenmaal buiten leidde ik hem rustig door de straten van LA richting de kapper. We hadden hier al 7 keer gestaan. Ik wist inmiddels dus wel een beetje de weg vanaf dit terrein naar de kapper en anders nog wel vanuit een paar andere zalen in de stad.


    Bowties were never Cooler

    i
    Niall Horan

    Rustig lopen we naar de kapper waar we al snel zijn. En jk glimlach vrolijk waarna we naar binnen stapte. We moegen even wachten maar daarna waren we al snel aan dd beurt. Ik leg de vrouw uit wat ik wil waarma ze aan de sslag gaat en ik naar Alex kan kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    We liepen samen de kapper binnen. Na even gewacht te hebben mochten we allebei gaan zitten. Ik zei tegen de dame dat ik eht alleen wat korter wilde hebben en de dode punten eraf, gewoon zo'n centimeter of 2 a 3 eraf overal. Zij knikte en ging aan de slag. Ik glimlachte even naar Niall, maar dat was van korte duur, want al snel moest ik mijn ogen dichtdoen omdat ze aan mijn lok begon te knippen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Verliefd glimlach ik terug. mijn haar ging weer net als eersg worden. Een beetje rommelig op mijn hoofd maar dit keer met minder blond en meer bruin. Verassend snel was de kleur troep eruit ewassen en eas ik klaar. Ik blijf zitten zodat ik op Alex kan wachten en ik hlimlach. Ik besef dat ik wel heel veel mazzel heb met hem en zijn vrienden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]


    Bowties were never Cooler