• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Yv, ik snap het niet helemaal? Wat is er dan? ;$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Yeah. Whut happened? :(


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik maak wel een pb naar beide


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Ja ik ken de meeste ieder geval uit me hoofd,' grinnek ik, ' zullen we zo maar gaan slapen, ik ben echt heel erg moe..' Zeg ik het laatste wat zachter. ' Wacht, laten we eerst nog even die chips op drinken, en dan gaan liggen, de film is toch bijna afgelopen..' Grinnek ik. Ja ik ben op dit moment nogal droog omdat ik zo moe ben..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik begin te lachen. 'Prima' zeg ik. Ik prop me vol en zodra de film afgelopen is heb ik tonnen energie. Ik leg mijn arm om Emma haar schouders en zeg niks. Niet veel later haak ik mijn arm verder om haar nek, maar nog wel voorzichtig. Met mijn andere hand maak ik een vuist en met mijn knokkels ga ik over haar haar. 'Wordt emma'tje een beetje moe? Ja dat wordt ze he? Jaaa' zeg ik met een vertederend stemmetje. Ik laat haar vervolgens maar los. Onder andere omdat ik geen tegenaanvallen wil.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Wordt emma'tje een beetje moe? Ja dat wordt ze he? Jaaa' zegt hij met een vertederend stemmetje. Ik begin hard te lachen ' jaa eigenlijk wel ja ' en pak hem op de zelfde manier, ' word Louisje een beetje druk? Ja dat word hij he? Jaaa' zeg ik op de zelfde manier en grinnek even en laat hem vervolgens los. En laat mezelf even tegen zijn schouder aan vallen ' aah, ik kan nu zo in slaap vallen man. Wil je die film nog veder kijken?' Zeg ik gapend.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Deze doe ik nu dan daarna


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Ik doe ff zo dan hoor)
    Zayn:

    'Doei Liam! Tot de volgende keer en dan nemen we iemand mee' zeg ik. Doei jongens, bedankt voor het komen! Ik ben benieuwd wie jullie meenemen. ik sluit blij de deur achter me en we lopen de trap weer af. 'Hij ziet er redelijk gezond uit he?' Vraag ik aan niall. Misschien heb ik me het ook verbeeld.. Dat kan omdat ik het graag wil maar tja... We stappen de auto in en in begin te rijden. Met een schuinoog kijk ik naar nill, je weet maar nooit wanneer hij weer een aanval krijgt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Ik tik op haar neus en zeg: 'nee emmie, jij gaat slapen want jij bent moe' zeg ik. Ik haal voorzichtig haar hoofd van mijn schouder en duw haar achterover op haar bed. Ik ga naast haar zitten en aai even over haar hoofd. ' ken je dat liedje?'. Ik schraap mijn keel en zing: 'ik ga slapen ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe, here houd o deze nacht over emma trouw de wacht. En zo kan je nog langer doorgaan.'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hij duwt me achter over en gaat naast me zitten, ik grinnek even. Hij begint een liedje te zingen ik schud me hoofd even ' nee die ken ik niet ' grinnek ik. ' Ga je zo ook slapen? ' Ik bedenk me wel dat ik zo even op me eigen matrasje moet gaan liggen anders lig ik hier dalijk ik denk dat niall en zayn onder tussen ookal wel onder weg zijn hoopelijk komen ze dan gelijk hier heen, want ik wil eigenlijk nog over li horen ' lou jij gaat morgen gewoon mee! En de andere willen dat ook dat weet ik zeker en zo niet, schijt! Ik zou het fijn vinden als je met me mee zou gaan ' zeg ik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ok ik hen weer hokp n vriwnsin waarmee k naar t cocert ginf is thuis..

    Nuall

    We nemen afscheid en gaan weg. Hij ziet er redelijk gezond uit he?'  ik knik zaches. 'ik vind het fijn dat ik zo met hem kan praten.'geef ik toe. We stapen in de auto en ik draai het raampje zoals de laatste tijd op een kiertje maar ik qidt dat het goed zou gaan. Ik hoor Stereo Hearts een van mn favi nummers en draai hem harder en begin mee te zingwn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Je bedoeld geen van je vriendinnen is thuis? :( )
    Zayn:

    Mijn mondhoeken krullen iets omhoog bij de woorden van Niall. Indirect..kan ik hem helpen dus eh.. Ja daar ben ik blij om. Ik herken de eerste paar tonen van een liedje op de radio. Op het moment dat ik hem harder wil zetten is niall me voor en hij begint mee te zingen. Oh, stereo hearts! Nu weet ik hem weer. Ik luister blij naar niall die aan het meezingen is.
    Na een tijdje komen we terug bij het kamp en parkeer ik de auto netjes terug. De vorige keer zaten er nog deuken in..van mij... Oja dat moet ik nog tegen Emma zeggen. Als ze nog niet slaapt kan ik dat zo meteen wel zeggen...probably. 'Niall, ik ben wel moe. Zullen we zo gaan slapen?' Vraag ik. Ik ga morgenochtend wel douchen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Ik besluit om maar niet te reageren op haar woorden. Dit is geen tijd voor een discussie. 'Nou...ik heb volgens mij nog genoeg energie. Ik ga ven douchen' zeg ik opeens. Tja.. Sorry hoor zo ben ik. Ik spring op en pak mijn spullen. 'Tot zoo' zeg ik met een vrouwenstemmetje voor ik de tent uitloop. Als ik uit de tent ben laat ik mijn blik meteen op de grond zakken. Ik sjok naar het toiletgebouw. Ik stap in een hokje en doe die op slot. Mijn spullen zet ik ook klaar en ik ontdoe me van mijn kledij. (Sorry moest even ;) ). Ik druk de douche aan en stap direct onder de stralen. Mijn rug leunt tegen de muur en het enige dat ik doe is voor me uit staren. Dit is even een moment voor mij omme depri te voelen. Zoals ik al zei, ik wil niemand lastigvallen met mijn... Niet-problemen. Want ik heb geen problemen. Ik mis violet alleen en... Ik zucht diep. Ik laat me omlaag zakken via de muur en negeer de stralen die op me kletteren. Met mijn handen in mijn haar denk ik na wat er nog meer zou moeten zijn want ik stel me niet voor niets zo aan. Alleen violet kan het volgens mij niet zijn. Ugh, wat ben ik ook voor een loser.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Mee zingend komen we aan. Niall, ik ben wel moe. Zullen we zo gaan slapen?'  uk knik. 'tuurlijk' glimlach ik.ik merk nu ik met Liam heb kunnen praten een stuk vroljker was. Ik kruip de tent in en begroet iedereen en pak mijn gitaar en begin zacht stereo hearts te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan