• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melusine Thetys Aedefos.
    Ik knikte goedkeurend, al had ik nogmaals een fout gemaakt. Ik had mijn tegenstander onderschat. Ik sprong de diep uitgesleten rivier in, en liet mijn armen op de kant rusten. Mijn staart was doormiddel van het donkere water niet te zien. Ik glimlachte naar Drew. "Kom er ook bij, het water is heerlijk!" Ik wenkte hem, en liet mezelf het water inzakken. "Pak me dan!" Ik spurtte weg. Drew en ik waren wel redelijk aan elkaar gewaagd, maar ik dacht toch dat Drew deze ronde ging winnen. Ik was op het moment niet echt in topvorm, terwijl Drew dat vrijwel altijd is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Drew Tyler Frankle[Komma doet het niet.

    Met een plons sprong ik in het water. Na 10 seconde voelde ik de transformatie al en zwom achter Melusine aan. Na 10 seconde onderwater zwemmen kwam ik weer boven water en zag dat ik Melusine al genaderd had. Medelijdend keek ik haar aan en stopte mijn vaart. We zwommen nu naast elkaar. Ik klom uit het water toen we bij de waterrand aankwamen. Mijn staart ging heen en weer. Ik had een zilveren staart met goud onderin. Ik pakte Melusine's hand en trok haar ook op de kant. Ik stond op toen ik merkte dat ik mijn eigen voeten terug kreeg. ''Dat was leuk'' enthousiast gaf ik haar een knuffel.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 11:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melusine Thetys Aedefos.
    Na ongeveer een halve minuut zag ik Drew al naast me zwemmen, en ik lachtte naar hem onderwater. Hij klom op de kant en sloeg met zijn staart, om mij vervolgens ook omhoog te trekken. Hij stond op en gaf me een enthousiaste knuffel. "Dat was leuk." Ik glimlachte en keek Drew aan. Ik had me er altijd over verwonderd hoe proffessor Dee mannelijke Sirenes had kunnen creëren. Zacht zong ik een eeuwenoud lied, wat stamde uit de tijd van de middeleeuwen. Het lied wat mijn voorouderen hadden gebruikt om piraten te verleiden en overboord te trekken. Maar Drew wist dat ok dat hem nooit aan zou willen doen. Als gehypnotiseerd bleef ik in Drews ogen staren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mattheus Levi Collins

    Ik deed mijn kleren weer goed en ging met een hand door mijn haar. Drew en Melusine deden een soort van zwemwedstrijdje en waren dus weg. Bah zwemmen ,dat is toch het laatste ding dat ik graag zou doen.
    Dawnelle stond er maar alleen bij ,dus besloot ik naar haar toe te gaan."Dus ,jij bent een gewone meermin?" vroeg ik haar dan ,om een gesprek te beginnen.
    Ik had het niet echt op sirenes ,ze gaven me hoofdpijn.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en kijk haar met een schuin glimlachje aan.Mijn ogen ,waren vast nog feller blauw dan eerst,dat had ik vaak als ik getransformeerd was en terug naar mijn menselijke gedaante ging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Tyler Frankle

    Ze begon een oud lied te zingen. Ze zongen het vroeger als ze piraten wouden verleiden had Melusine me een keer gezegt toen we samen zaten opgesloten. Het leek alsof ze gehypnotiseerd was want ze bleef maar in me ogen staren. Ik werd er eerlijk gezegd bang van. ''Gaat het wel Melusine'' vragend keek ik haar aan. ''Je lijkt gehypnotiseerd door je eigen lied'' Grinnikend kijk ik haar aan. ''Kom we gaan een eindje verder op zitten'' ik wacht niet op haar antwoord en trek haar mee naar de rotsen. Ik ging uitgebreid liggen op de rotsen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jack Herbert Populi

    Matt transformeerde terug in zijn menselijke vorm, hij moest een beetje wankelen en had ook wat last van zijn botten. Dat is wel logisch, want de botten moeten nog wat terug groeien. Ik verander nu ook terug, en had toen ook wat last van mijn botten, maar ik bleef nog even liggen, later nadat ik geen last meer had stond ik op, ik voel die wolf wel steeds meer en meer, ik begin haar een beetje te horen. Ik voel een beetje dat het een meisje is, tenminste dat voel ik. We moeten ervoor zorgen dat eerst zij er is, dan pas zouden we een kans kunnen maken tegen die sirene. Melusine begon lachend te kijken naar Drew en ze vraagt of die ook in het water kwam. "Pak me dan!" Zegt Melusine en ze verdween in het donkere water samen met Drew die er in sprong. Het duurde een paar seconden tot ze terug kwamen. Ze geven elkaar een knuffel en Drew zegt tegen Melusine dat hij het leuk vond. Nadat Matt klaar was met Dawn te praten ga ik naar hem toe. "Matt, ik ga opzoek naar die andere wolf ik voel dat ze erg in de buurt is, dus tot zo." Fluister ik. Ik loop een stuk richting het dichte bos. "En zorg dat je niks doms doet." Zeg ik nog even tegen Matt. Ik zie ook dat Drew en Melusine op een rots zitten in het water, typisch iets voor meerminnen/sirenes. En ik ga dan verder in het bos opzoek naar ons soortgenoot.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 12:25 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Tara Kynigós
    "Ik wil ze in een valstrik jagen, met behulp van dit boek." Antwoord Alexander. "Kijk, hier staan verschillende dingen op, als we nou deze wat moderniseren en beter uitwerken, is er een kans dat het zal werken." Verteld Alexander me. Glimlachend kijk ik op; Alexander hier uitnodigen is een beter plan geweest dan ik dacht. Vroeger jaagde ik altijd in mijn eentje, wat rustig was, maar in sommige technieken ontbrak samenwerking behoorlijk. Ik had de passie, technieken, motivatie en wapens, maar de wezens waren me meestal net een stapje voor. Ooit heb ik een meermin gevangen. Ik liet haar vrij: Ik weet nauwelijks meer waarom. "Dat is prima." Ik kijk door het rijk geïllustreerde boek, en zie onder andere een plaatje van een sirene verstrikt in een net. "Ik heb zelf ook meerdere dingen voor het jagen. Ik weet alleen niet welke echt van toepassing zijn." Dan bedenk ik me dat een beetje beleefdheid nu wel op zijn plaats is. "Trouwens, wil je wat te drinken?" Vraag ik, maar half als grap. Het voelt bekend, alhoewel ik nooit eerder samen met Alex gejaagd heb.


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    Tara keek glimlachend op."Dat is prima." zei ze en ik glimlachte ook licht. Tara bladerde wat door het boek en ik las de meeste titels.
    De stukken over het doden van de wezens ,vond ik het minst belangrijkst ,maar niet minder interessant. Het kon altijd handig zijn ,die spullen ook mee te nemen voor het geval dat ze je willen moorden. Ook stonden er verschillende mytische wezens op. Van vampiers tot demonen tot zelfs draken en chimaera's.
    "Ik heb zelf ook meerdere dingen voor het jagen. Ik weet alleen niet welke echt van toepassing zijn." zei ze en ik knikte. "Misschien kunnen we een selectie maken ,met dingen die het beste zijn ,zodat we geen overbodige spullen meenemen."stel ik voor. Zelf had ik alleen maar mijn pijlen en boog ,maar gelukkig waren het bijna allemaal verschillende pijlen. Sommigen met een silveren punt ,anderen met een houten. Maar allemaal met hetzelfde doel ,om ze met 50 000 volt te elektriseren ,zodat ze zwak en uitgeput zijn. "Trouwens, wil je wat te drinken?" vroeg ze dan beleefd en ik glimlach even. "Een glaasje water zou fijn zijn ,dank je."zeg ik . Het was een warme maand ,wat misschien wel goed in ons voordeel was. Ik bladerde nog eens door in het boek. Ieder detail kon van levensbelang zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Mattheus Levi Collins

    Ik deed mijn kleren weer goed en ging met een hand door mijn haar. Drew en Melusine deden een soort van zwemwedstrijdje en waren dus weg. Bah zwemmen ,dat is toch het laatste ding dat ik graag zou doen.
    Dawnelle stond er maar alleen bij ,dus besloot ik naar haar toe te gaan."Dus ,jij bent een gewone meermin?" vroeg ik haar dan ,om een gesprek te beginnen.
    Ik had het niet echt op sirenes ,ze gaven me hoofdpijn.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en kijk haar met een schuin glimlachje aan.Mijn ogen ,waren vast nog feller blauw dan eerst,dat had ik vaak als ik getransformeerd was en terug naar mijn menselijke gedaante ging.


    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Ik stond wat verbouwereerd te kijken naar Melusine en Drew. Was daar de vonk overgeslagen? "Dus ,jij bent een gewone meermin?" Ik draaide me om. Ik herkende de stem als Matt zijn stem. ''Ja ik ben een gewone meermin''. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en gaf me een glimlach. ''Waarom zijn je ogen blauw'' mompelde ik. Ik zag dat Jack zich bij ons voegde. "Matt, ik ga opzoek naar die andere wolf ik voel dat ze erg in de buurt is, dus tot zo." Fluisterde hij. Net hard genoeg dat ik het zou kunnen horen. Hij loopt een stuk naar het bos. "En zorg dat je niks doms doet." ''Wat voor stoms zou je dan moeten doen''

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 12:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melusine Thetys Aedefos.
    Ik gniffelde om Drews woorden. Hij trok me mee naar een paar rotsen verderop, om er vervolgens breeduit op te gaan liggen. "Gaat ie lekker, Drew?" Grinnikte ik. Ik kwam erbij zitten, en huiverde even. Omdat het in het lab van Dee altijd goed verwarmd was had ik nooit heel veel aan. En met dit weer in een korte broek en hemdje gaan zitten was nou niet heel verstandig.

    -Sorry kan op het moment niet veel posten. Ik haal het wel weer in met langere stukken.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mattheus Levi Collins

    ''Ja ik ben een gewone meermin''zei ze.''Waarom zijn je ogen blauw'' mompelde ze dan vragend ,ik wilde er net antwoord op geven ,tot Jack naar ons toe kwam. "Matt, ik ga opzoek naar die andere wolf ik voel dat ze erg in de buurt is, dus tot zo." Fluisterde hij en ik knikte. "En zorg dat je niks doms doet." riep hij nog waarna hij in het bos verdwenen was. ''Wat voor stoms zou je dan moeten doen'' vroeg Dawn en ik haalde mijn schouders op.
    "Dat vraag ik me ook af."grijns ik. "En ja ,mijn ogen zijn blauw.Dat komt ,omdat mijn transformatie ,nog niet helemaal in orde is."zeg ik dan. Meestal waren dat botten ,die nog op de juiste plaats moesten komen en ,of kleuren ,die weer moesten veranderen. Vaak had ik ook dat mijn haar wit bleef ,maar nu lijkt dat al weer onder controle te zijn. µik had nu ook hetzelfde gevoel dat Jack had ,hier zat nog een wolf,maar aangezien Jack er nu achter ging ,bleef ik maar hier.
    "Welke richting gingen jullie eigenlijk op?"vroeg ik hun dan. Iedereen hier was op de vlucht ,maar ons eeuwig in dit bos verstoppen ging nooit lukken.
    Ik was best wel nieuwsgierig naar haar antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Tyler Frankle

    ''Gaat ie lekker Drew'' ik grinnikte. Ze huiverde even. '''Heb je het koud'' vragend keek ik haar aan. Ik wachtte niet op een antwoord en trok haar in een knuffel ''Laat docter Drew maar ze werk doen'' suste ik. Ik trok haar op mijn schoot en trok mijn vest uit. Ik sloeg het om haar heen. ''Gaan we samen vluchten'' fluisterde ik ''En met Dawn erbij natuurlijk'' voegde ik eraan bij.. Ik heb altijd al een goede band met Melusine gehad. Ik weet niet of het komt dat wij de enige Sirene's zijn in deze wereld of iets anders. ''Dit lijkt wel een date''


    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    "Dat vraag ik me ook af."grijnsde hij. "En ja ,mijn ogen zijn blauw.Dat komt ,omdat mijn transformatie ,nog niet helemaal in orde is."zegt hij dan.
    "Welke richting gingen jullie eigenlijk op?"vroeg ik hun dan. ''We komen va de overkant.'' met mijn hand wees ik naar de overkant. ''Kan jij snel rennen'' vragend kijk ik hem aan. Meerminnen hoeven niet snel te kunnen rennen. We zijn toch bij het water ik spring erin en ik zwem gewoon weer na de overkant. Ik keek naar de ketting rond mijn nek. Het ging van generatie tot generatie door. Het heeft dan ook een heel ingewikkelde betekenis.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 13:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mattheus Levi Collins


    ''We komen van de overkant.'' zei ze ,terwijl ze met haar hand die richting aanwijst. ''Kan jij snel rennen''vroeg ze me dan plots en ik grijns even. "Ja ,rennen is een van mijn beste dingen. "zeg ik met een schuine grijns. Dawn ,springt het water in en zwom naar te overkant. Ik rende op haar aardoppervlak ,mee die richting. Als ik bij de overkant ,ben ga ik zitten en zie dat Dawnelle er ook al is. De ketting om haar nek glinsterde ,van de waterdruppels die erop zaten.
    "Speciaale ketting."merk ik op en ik grijns even naar haar. "Zit er ook een verhaal achter?"een beetje interesse tonen kon ook geen kwaad.
    Het doet me eigenlijk denken aan mijn eigen tattoo . Het deed verrot veel pijn ,aangezien ik het erin moest branden ,maar ik ben blij dat ik hem heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Mattheus Levi Collins


    ''We komen van de overkant.'' zei ze ,terwijl ze met haar hand die richting aanwijst. ''Kan jij snel rennen''vroeg ze me dan plots en ik grijns even. "Ja ,rennen is een van mijn beste dingen. "zeg ik met een schuine grijns. Dawn ,springt het water in en zwom naar te overkant. Ik rende op haar aardoppervlak ,mee die richting. Als ik bij de overkant ,ben ga ik zitten en zie dat Dawnelle er ook al is. De ketting om haar nek glinsterde ,van de waterdruppels die erop zaten.
    "Speciaale ketting."merk ik op en ik grijns even naar haar. "Zit er ook een verhaal achter?"een beetje interesse tonen kon ook geen kwaad.
    Het doet me eigenlijk denken aan mijn eigen tattoo . Het deed verrot veel pijn ,aangezien ik het erin moest branden ,maar ik ben blij dat ik hem heb.


    Dawnelle ''Dawn'' Iriers FrankleIk zwom niet naar de overkant maar ik denk dat je het niet begreep omdat mijn komma het niet doet. Maar we doen gewoon alsof het gebeurd is.

    ''Ja rennen is een van mijn beste dingen'' ik grijns naar hem en spring in het water. ''Ren zo snel mogelijk naar de overkant''. Met een vaart zwem ik naar de overkant. Ik ga op het droge liggen. Ik zie dat Matt eraan komt rennen. ''Ik kan nog niet opstaan'' grinik ik. Ik keek weer richting mijn ketting. Het glinsterde hevig door de zon die net is gekomen en doordat er nog water op was. ''Speciale ketting'' hij grijnst even naar me. Het leek wel of hij het wou gaan stelen. Ik stond op en klopte mijn kleren af. '''Zit er ook een verhaal achter?'' vraagt hij geintreseerd. ''Ja'' glimlach ik. ''Door mijn ketting kan ik onderwater ademhalen. Ik kan het ook zonder (komma) maar dan gaat het iets moeilijker.'' ik glimlach naar hem. Sinds jongs af aan heb ik al problemen met ademhalen gehad. Ik zou alleen nooit naar een ziekenhuis kunnen. Ze zouden metteen merken dat er andere stoffen in mijn lichaam zaten. ''Als ik jouw nu mijn ketting geef kan je ook onderwater ademen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Oeps ^^' )
    Mattheus Levi Collins

    ''Ik kan nog niet opstaan'' grinnikte ze ,voordat ik er was. Het duurde heel even of ze was al opgedroogd en kreeg weer benen. Ze stond op ,om daarna haar kleren af te kloppen. Mijn vraag beantwoorde ze met een simpele "Ja" ''Door mijn ketting kan ik onderwater ademhalen. Ik kan het ook zonder , maar dan gaat het iets moeilijker.'' legde ze met een glimlach uit. Ik knikte even ,al begreep ik niet echt waarom ze hem nodig heeft.
    ''Als ik jouw nu mijn ketting geef kan je ook onderwater ademen'' zei ze ,bij die gedachte moest ik zachtjes lachen. Een zwemmende wolf. Zoiets zou echt om te lachen zijn."Zorg maar dat je hem niet verliest,want als die in slechte handen is, dan zal het niet goed zijn."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH