• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    ( haha, mij ook hoor. Ik ben echt zo blij voor Jaymi<3 )


    (:') Daarnet zat ik nog zo van Aawhhh, nu zit ik hahahahaha xD )


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (

    )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (

    )


    [Moet je het nog cuter maken? xD Nou ja volgens mmij zijn we teveel of topic xD}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Moet je het nog cuter maken? xD Nou ja volgens mmij zijn we teveel of topic xD}


    (Ik zou het zelfs nog cuter kunnen maken:

    , hihi. Ik ga nu weer on-topic)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Praattopic pls? Spammers xp]


    16 - 09 - '17

    Jade Mia Rivers

    Zuchtend kijk ik rond, er is echt niks te doen. Ik hoor een paar dingen rondom dit hele kamp, maar let er niet echt op. Met een zucht sta ik op en loop richting een pad. "Waar denk je dat je naartoe gaat?" vraagt zo een agent. Ik kijk hem aan. "Wandelen? Wat anders?" Ik rol met mijn ogen. "Dan loop ik wel met je mee." Ik schud mijn hoofd. "Laat maar, ik hoef al niet meer te wandelen." Ik glimlach nep naar hem en draai me om. Ik schud mijn hoofd. Waarom altijd? Ik kijk even achter me en als ik merk dat de agent iets pakt dat op een stoel naast hem ligt haast ik me de hoek om en loop verder. Ik ga lekker alleen wandelen. Waar is iedereen trouwens? Ik voel me zo alleen ... Ik versnel af en toe mijn passen en loop naar het einde ongeveer waar een groot hek is om te voorkomen dat we zouden ontsnappen, wat toch helemaal niet lukt. Sommige hebben het al geprobeerd, is hun niet echt gelukt. Soms staan de agenten gewoon achter een hoekje stiekem naar je te kijken en probeer je iets hebben ze het zo gezien, wie weet kijkt er één van hun nu wel naar me. In de verte zie ik Ana-Lucia in het gras zitten, ik kom best goed met haar overeen, ze is dan ook één van de weinige. Ik loop naar haar toe en laat me naast haar neerploffen. "Hey." zeg ik met een glimlach. "Je probeert toch geen plannen te maken om te ontsnappen he? Foei, Ana-Lucia!" Ik lach. "Grapje. Hoe gaat het ermee?"


    16 - 09 - '17

    Ana - Lucia

    De verveling sloeg al snel toe, waarbij ik met mijn eigen haar begon te spelen. Ik krulde wat van mijn bruine lokken tussen mijn vingers en liet het daarna weer soepel over mijn schouders hangen. Daarna vestigde ik mijn aandacht op een eenzaam bloemetje die zich in deze vlakte bekend wilde maken met zijn gele kleur. Verbaasd keek ik het bloemetje aan en gleed met mijn vingers over het stukje natuur. Grinnikend keek ik over mijn schouder, opzoek naar een bloem en keek het kleine ding weer aan, toen er alleen maar wat gras te zien was. 'Jij bent ook alleen. Net zoals ik dan,' zei ik spottend, doelend op de bloem. Lachend schudde ik mijn hoofd en mijn blik gleed weer naar het hek. 'Hey,' een ietwat bekende stem liet mijn trommelvliezen trillen, waarna ik op keek naar de persoon.
    'Je probeert toch geen plannen te maken om te ontsnappen he? Foei, Ana-Lucia!" Jade, het meisje dat ik hier het beste kende, plofte lachend naast me neer.
    'Grapje. Hoe gaat het ermee.' Zuchtend gleed mijn blik naar haar en met moeite krulde ik mijn mondhoeken naar boven. 'Niet zo best,' zei ik, waarna ik mijn hand door mijn haren liet glijden. 'Ik praat sinds kort met bloemen,' zei ik lachend, wetend hoe ongelukkig ik was.
    'Met jou?'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 2:07 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jade Mia Rivers

    Ik kijk naar Ana-Lucia die me zuchtend aankijkt en ze krult haar mondhoeken wat omhoog. "Niet zo best." zegt ze waarna ze een hand door haar haar laat gaan. Ik bijt op mijn lip. "Oei." zeg ik. "Ik praat sinds kort met bloemen." zegt ze dan lachend. Ik begin te lachen. "Ohjee, als het al zo erg wordt." Ik schud mijn hoofd. "Met jou?" vraagt ze dan. "Wel goed, ik verveel me alleen te pletter hier op dit kamp. Ben benieuwd of die nieuwe er al zijn." Ik zucht en staar naar het lelijke grijze hek dat niet in dit stukje natuur past. Het gras is mooi groen, de bloemen die hier en daar te vinden zijn zijn kleurrijk en ook de bomen zijn groen en dan komt dat grijs het uitzicht van de mooie natuur verpesten. "Wat zit je hier zo alleen te doen?" vraag ik. Het is geen wonder dat de meeste een keer op hun eentje gaan zitten, tegenwoordig gebeuren er niet nogal rare dingen die onverklaarbaar zijn en meer en meer breken er wel eens ruzies uit tussen de mensen die elkaar haten en beu zijn. Ik ben sommige ook beu, maar ik heb geen zin om ruzie te gaan maken, ik heb al genoeg problemen.


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    'Ja!' zei Jaymi tegen de agent. 'Ik ben Jaymi en ik val op jongens. Hij noemde me Gaymi en volgens de wet is dat discriminatie. In 2014 mogen homo's in Engeland en Wales trouwen. Het is dus legaal om een relatie het hetzelfde geslacht te hebben. Aangezien het niet de eerste keer is dat hij me Gaymi noemt, heb ik hem geslagen. Hij zat namelijk bij mij op school. Hij heeft mij ook vaak genoeg geslagen.'
    Vlug knikte ik overdreven een paar keer met mijn hoofd.
    'Mijn vrienden George,' wijste Jaymi. 'En JJ,' Jaymi gebaarde naar de weg waar JJ naartoe was gerend. 'Hebben niks gedaan. Ik was de enige aangezien ik deze discriminatie van gays zat ben. Ik ben ook gewoon een mens. Er is geen verschil tussen homo's en hetero's.'
    Ik schuifelde een beetje ongemakkelijk met mijn schoenen heen en weer over het grind.
    'Nadat hij op de grond lag heb ik zijn mobiel afgepakt en heb ik mijn vriendje gebeld. Hij maakte zich ongerust en ik vroeg me af... Waar zijn we eigenlijk. Olly wilt graag langskomen. O en nog een vraag: waarom zitten JJ, Josh, George en ik hier eigenlijk? Wat hebben we mis gedaan?'
    'Ja, wat hebben we gedaan?' herhaalde ik Jaymi en keek naar de agenten.
    Jaymi glimlachte snel naar me en ik glimlachte terug.
    De agent klapte zijn mond open en weer dicht. 'Mijn zusje is fan van jullie.'
    Jaymi keek hem verbaasd aan en mijn mond zakte open. 'Als ik jullie handtekening mag, vergeten we dat je hem geslagen hebt, deal?'
    Wat. Oke dit is vreemd.
    'Ik wil dat George en Josh ook even naar huis mogen bellen. Dan vind ik het prima om een handtekening te zetten. Wat de andere jongens doen, is aan hun.'
    'Ik zet mijn handtekening pas als ik weet waarom ik hier ben,' bracht ik uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ana - Lucia Young

    Mijn blik gleed terug naar mijn handen. Ik had ze tenslotte op mijn blauwe short gelegd en frunnikte wat met de koortjes, die dienden om mijn broek strakker of losser te maken. Ik luisterde nog wel wat ze zij, maar niet zo oplettend, zoals ik in het begin nog deed. Ik werd niet echt meer blij van gezelschap of toch van dit gezelschap. Ik wist zelf dat ze dit deed, ondanks zij ook alleen was en behoefte had om te praten. En spijtig genoeg wilde ik dat niet. Ik wilde iemand om me heen hebben, zoals mijn beste vriend. Mijn beste vriend, die hier kilometers vandaan woonden en niet opgesloten was door vier lange hekken.
    Hij was altijd optimistisch, er plakte altijd een glimlach op zijn gezicht. Hij wilde non stop bij mij zijn, plezier maken. Als je stelen, plezier kon noemen natuurlijk. Een persoon waar ik zelf blij van werd.
    'Wel goed, ik verveel me alleen te pletter hier op dit kamp. Ben benieuwd of die nieuwe er al zijn.' Geschrokken keek ik op naar het zuchtende meisje, die haar blik ook op het hek had gevestigd. Kwamen er nieuwelingen? Waarom wist ik daar niets van?
    Meteen keek ik onopvallend over mijn schouder en met en teleurstellend gevoel, draaide ik mijn hoofd weer richting het hek. Niemand. Het veld achter ons was helemaal leeg. Alleen de zo bekende chalets stonden in mijn oog vizier.
    'Welke nieuwelingen?' Vroeg ik een tikkeltje gëintereseert


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Abelard ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik reageer straks, als ik dan niet slaap xp]


    16 - 09 - '17

    [wanneer reageren de andere 1D leden? Zo kan ik dus echt niet verder gaan, want straks matchen onze stukjes niet]


    -

    Jaymi William Hensley

    'Ja, wat hebben we gedaan?' Zegt George en ik knik even. 'Ik zet mijn handtekening pas als ik weet waarom ik hier ben,' voegt hij na mijn laatste zin er aan toe en ik knik overdreven met mijn hoofd. De agent begint weer te praten. 'Tuurlijk mogen je vriendjes bellen en mij lijkt het nogal logisch als je zeven moorden hebt gepleegd dat je dan opgepakt word.' Zegt de agent. 'Zeven moorden!?' Roep ik verschrikt. 'Dit moet een misverstand zijn! Ik bedoel, wij doen allemaal nog geen vlieg kwaad!' De agent haalt zijn wenkbrauwen op en wijst naar Aaron, die nogsteeds strompelend op de grond ligt. Zo hard heb ik toch niet geslagen? Ik kijk naar Aarons gezicht en zie een lichte grijns. Wacht, hij acteert! Om mij te straffen! Ik hou me in om hem niet nog eens keihard te trappen. Eikel dat het is. 'Zo, mag ik nu jullie handtekening?' Vraagt de agent en een stuk papier met een pen wordt voor mijn neus gehouden. Ik pak het papier en de pen aan en bekijk het papier zorgvuldig. Ik had geen zin om aan een vontract vast te zitten. Zodra het een doodgewoon stukje papier blijkt te zijn, krabbel ik mijn handtekening neer en geeft George het papiertje.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:50 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJ Hamblett

    ''Zeven Moorden?!'' Roept Jaymi en ik val in mijn onesie uit de boom. Een gevangen ne kijkt mij vreemd aan en ik zend hem een kwade blik toe.
    ''Nog nooit een aap uit de boom zien vallen?!'' Bijt ik hem toe en hij blubbert met zijn fles bier en bierbuik weg. Ik sta open en veeg het stof van mijn apen onesie weg. Snel klim ik weer de boom in en bekijk terwijl ik met mijn apen staart speel naar de plek waar Jaymi en George staan. Maar hoe kunnen wij 7 moorden gepleegd hebben? Ik zit grotendeels thuis. Ik zet mijn ellebogen op mijn knieën en leg mijn hoofd in mijn handen. Weet je misschien heb ik wel in mijn slaap mensen vermoord. Ow mijn god. Ik ben een moordenaar. Ik staar naar de grond waar groene plukjes in groeien tussen al het modder. Was ik nou maar gewoon Jockey geworden. Had ik nooit die mensen vermoord. Of wel? Argh! Gefrusteers geef ik een klap tegen de tak waar ik op zit en wapper daarna snel met mijn hand die klopt. Dat deed pijn. Ik trek mijn capuchon waar apen oren aan zitten beter over mijn oren en ik laat mijn hoofd tegen de stam aan steunen. Diepe verveling. Zachtjes begin ik te neurieëen en kijk het veld rond.
    " Kijk bas dat is die aap. " Hoor ik opeens zachtjes ik draai me om en zie meneer blubberbierbuik en nog een andere gevangenen mij met grote ogen aan kijken. De andere gevangen die blijkbaar Bas heet loopt met voorzichtige stappen op mij af.
    " Rus-tig...Maar./.Wij... Ko-men...in....vre-de.." Zegt Bas. Ik kijk hem aan alsof hij niet goed snik is. Oke ik wist tot vandaag de dag niet dat ik een alien was. Ik kijk de mannen met denk rimpels aan.
    " Wat is er aan de hand?" vraag ik dan maar.
    " Aaaaah! " Roept opeens blubberbierbuik die vervolgens op zijn knieëen gaat zitten. "Alsjeblieft genade! Ik en bas zullen alles voor je doen! Vergeef ons!" Roept hij smekend.
    "Oke 2 dingen. 1 het is Bas en ik, geen ik en Bas. En ten tweede..." Mijn stem sterft weg en een vermakelijke glimlach verschijnt op mijn gezicht. " Ga eten voor mij halen en mijn vrienden!" Roep ik tegen ze en bij mijn vrienden wijs ik op George en Jaymi. Want waar Josh is weet ik niet. Ik spring van de tak af." Als je het vervolgens heb gehaald kom dan weer hier naar toe." Zeg ik tegen de 2 die veel groter dan mij zijn. Met grote ogen knikken ze en snellen weg. Zie je dat ik niet gek ben. Zo slim ben ik. 2 butlers krijgen in een Onesie.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial