• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    [Pharrell > Carlisle]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    Mijn hand tintelt door de aanraking. Fuck... Waarom heb ik dit nou weer gedaan? Ik blijf Aaron aanstaren en hoor niet eens wat de andere jongens zeggen. Wat zou Olly wel niet zeggen? Ik voel hoe ik een klein langwerpig ding in mijn handen krijg gedrukt. Ik kijk er naar. O, mijn god! Een mobieltje. Oke, Olly mag niet weten dat ik iemand heb neergeslagen. Razend snel typ ik Olly's nummer in. Hij gaat over.
    'Met Olly Marmon' Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht bij het horen van zijn stem.
    'Olly, schat!'
    'Jaymi?'
    'Ja, tuurlijk, wie zou je anders schat noemen?
    'Mijn moeder...'
    'Klink ik als je moeder?'
    Ik hoor Olly aan de telefoon even lachen.
    'Natuurlijk niet, maarre...'
    'Maar wat?' Ik word meteen nerveus. Wat zou er zijn?
    'Je band is op tv.'
    Ik vloek even. 'Ik zweer Olly, wij hebben niks gedaan. Ik zweer het op... Op Maxxie!' Maxxie was mijn hond. Ik hoor Olly even grinniken.
    'Hoezo? Ik had het gewoon over Carry you hoor. Hij is op MTV. Je ziet er weer eens sexy uit. Wat is er Jaymi?'
    Een traan rolt over mijn wang. 'We zijn opgepakt.'
    'WAT!?' schreeuwt Olly door de telefoon.
    'Olly, serieus! Wij hebben niks gedaan!'
    'Hoedan? Waarom zijn jullie opgepakt?' klinkt zijn stem bozig. Tranen stromen onderhand over mijn wangen.
    'D.. Dat weten we niet... Een uu..uur geleden stonden z...ze voor onz...ze deur.' Haper ik en ik veeg mijn tranen ruw weg, maar er komen meteen nieuwe. Ik vervloek mezelf. Ik huilde bijna nooit.
    'Waarom bel je nu met een gsm-nummer dan?' Zijn stem klinkt nogsteeds niet erg aardig.
    'We mochten niet bellen en toen...'
    'Wat Jaymi?'
    'Toen heb ik een agent neer geslagen...' Ik hoor Olly vloeken. 'Nee wacht! Hij noemde me Gaymi.' Ik fluisterde dat laatste woord.
    'Mep ze Jaymi. Iedereen die je zo noemt, mep ze!'
    Een waterig glimlachje verschijnt op mijn gezicht. 'Doe ik, schat.' In de verte zie ik wat agenten praten en naar ons wijzen. 'Uh, Olly? Ik moet hangen. JJ wilt Caterina ook nog bellen. Als ik je de volgende keer bel, dan vertel ik her adres.' Ik veeg alle tranen weg.
    'Graag, want dan kom ik onmiddellijk naar je toe!'
    'Ik hou van je.'
    'Ik ook van jou.'
    'Kus, oh, trouwens nog een ding. Wil je Lola eten geven? Haar voer staat in de kast in de hal. Die vlak bij de deur.'
    'Zou ik doen Jaymi, bye'
    'Bye.'
    De tuut klinkt en ik druk op het rode knopje. Ondertussen zie ik de agenten naderen. 'JJ, jij bent.' Zeg ik en ik druk de telefoon in zijn handen. 'Ik zou wel opschieten, want er komen agenten aan.' Ik wankel naar George toe en ga bij zijn benen zitten. Al was Olly niet meer echt boos, zijn stem galmt nog door mijn hoofd. Ik had Olly nog nooit zo boos gehoord. Hij was ook bijna nooit boos. Misschien moest hij het verwerken, en werd hij daarna weer boos. 'George?' Zeg ik zacht. 'Olly wat eerst boos, later niet meer, maar kan het zijn dat hij straks weer boos wordt?'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 9:41 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Shelley

    JJ keek me vragend aan, maar reageerde niet. Hij knielde neer bij de agent en viste een mobieltje uit zijn zak.
    'JJ, doe normaal. Je gaat dat niet jatten,' siste ik en sloeg mijn armen afkeurend over elkaar.
    'We moeten eersteen belletje denk ik plegen,' zei JJ en gaf de telefoon aan Jaymi.
    Jaymi draaide een nummer, waarschijnlijk van Olly, en JJ knielde neer bij de agent.
    'Jij bent een irritant wezen,' mompelde JJ.
    'Houd je bek, vies wezen.'
    JJ gaf de agent een mep tegen zijn hoofd en ik slaakte een gilletje van schrik.
    'JJ, doe normaal!' zei ik overstuur.
    Ik voelde hoe mijn ogen nat werden en de tranen over mijn wangen rolden.
    Ik vond het gewoon niet leuk hier en ik kon niet tegen geweld.
    'Sorry,' verontschuldigde JJ zich.
    Ondertussen was Jaymi druk in gesprek met Olly. Hij vertelde dat we waren opgepakt en ik hoorde Olly schreeuwen.
    'JJ, jij bent,' zei Jaymi toen hij klaar was met zijn telefoontje. 'Ik zou wel opschieten, want er komen agenten aan.'
    Ik begon alleen nog maar harder te snikken.
    Jaymi kwam naar me toe en ging bij mijn benen zitten.
    'George?'
    Vragend keek ik op en ik wreef door mijn rooddoorlopen ogen.
    'Olly wat eerst boos, later niet meer, maar kan het zijn dat hij straks weer boos wordt?'
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Wat maakt het uit, we zitten hier toch vast. Ik ben bang, Jay,' stootte ik uit en ik sloeg mijn armen om hem heen en begon te huilen in zijn nekholte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JJ Hamblett

    Snel nam ik het mobieltje aan en toetste Caterina's nummer in.
    "Met Caterina" Zei haar stem vrolijk. Ow god waar heb ik mijn oordoppen gelaten?
    " Hey Cate." Zei ik een beetje angstig.
    "Ow, hey snoepie. Wat is er?" Vroeg ze een beetje argwanend. Oke JJ je kan dit. Gewoon zeggen.
    "Kabouterplopvloogwegopeeneenhoorndieveranderdeineenskipibal." Ratelde ik achter elkaar zonder pauzes. Het was aan de andere kant van de lijn stil en mijn hande klemde zich er steviger om heen.
    "Jamie Paul Hamblett. Wat heb jij gedaan?!" Riep haar stem uit.
    " Niks hoor schat. We mogen alleen een tijdje in een strafkamp blijven." Zeg ik zo nochelant mogenlijk.
    " JJ Wat is er gebeurd?! Dit is niet normaal! En wat nu met Lola?" Ze ratelde even door en ik hield het mobieltje zover als me arm kon van min oor vandaan. Toen ik hem weer naar mijn oor toebracht was het stil en ik slikte even.
    " Caterina. Ze stonden van ochtend voor de deur en namen ons mee. We weten niet waarom en... How wacht huilt George?" Ik keek met grote ogen naar George die zat uit te huilen bij Jaymi. Ik heb wat gemist. " Maar we komen er uit binnenkort. Olly zorgt voor Lola en nu moet ik ophangen aangezien er bewakers op ons afkomen. "
    " Wat? Hoe..." Vroeg haar stem verbaasd.
    " Jaymi sloeg een bewaker neer. Ik moet ophangen. Ik hou van je." Zei ik vlak voor dat ik op het rode hoorntje drukte. " Jaymi we moeten rennen. Neem jij George mee? Aangezien hij mij niet in staat lijkt om te rennen. " Zei ik voordat ik begon te rennen een richting op.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jaymi William Hensley

    Ik bijt op mijn lip als ik George zie huilen. 'Wat maakt het uit, we zitten hier toch vast. Ik ben bang, Jay,' zegt hij en hij legt zijn hoofd in mijn nekholte. 'Shhh...' Probeer ik George te troosten en ik wrijf over zijn rug. Ik hoor JJ bellen. Ik hoor ook Caterina schreeuwen, maar ik kan het niet verstaan. 'We komen hier wel uit. Dat beloof ik. We vragen gewoon een rechtszaak aan en bang hoef je niet te zijn. Wij zijn bij je.' Ik klop op zijn rug en hoor hoe JJ gehaast afscheid neemt van Caterina. 'Jaymi we moeten rennen. Neem jij George mee? Aangezien hij mij niet in staat lijkt om te rennen.' Roept hij en hij rent weg. Ik haal diep adem en kijk Aaron weer aan. Dat zo'n idioot dezelfde naam als mijn broer kon hebben. 'George? Ik blijf staan en leg de agenten uit wat er gebeurd is. Mocht je ook blijven, ik heb hem neergeslagen. JJ heeft niet op zijn hoofd geslagen oke? Dat was ik. Nu mag je kiezen. Blijf je of ren je ook weg?' Ik kijk naar de agenten, die hier over tien meter zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Praattopic 2!


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    'Shhh...' stelde Jaymi me gerust en wreef troostend met zijn hand over mijn rug.
    'We komen hier wel uit. Dat beloof ik. We vragen gewoon een rechtszaak aan en bang hoef je niet te zijn. Wij zijn bij je.'
    Dat was waar. Ik ben echt blij met JJ, Jaymi en Josh, ze zijn er altijd voor me.
    Ik snikte nog een paar keer en wreef met de rug van mijn hand de tranen weg.
    'Jaymi, we moeten rennen. Neem jij George mee? Aangezien hij mij niet in staat lijkt om te rennen,' riep JJ en zoefde weg voor de agenten.
    'George? Ik blijf staan en leg de agenten uit wat er gebeurd is. Mocht je ook blijven, ik heb hem neergeslagen. JJ heeft niet op zijn hoofd geslagen oke? Dat was ik. Nu mag je kiezen. Blijf je of ren je ook weg?'
    'Ik blijf, ze weten ons toch wel te vinden,' snotterde ik nog.
    Ik stond op en klopte het zand en gras van mijn jeans.
    'Kunnen jullie uitleggen wat er hier aan de hand is?'
    De agenten stonden voor onze neus.
    Ik beet hard op mijn lip en keek Jaymi aan.
    Ik ben niet goed in uitleggen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    'Ik blijf, ze weten ons toch wel te vinden,' snottert hij en ik laat hem los. Ik knik en George staat op. 'Kunnen jullie uitleggen wat er hier aan de hand is?' Zegt een andere agent die ik -gelukkig- niet ken. Ik voel hoe George mij aankijkt. 'Ja!' Zeg ik. 'Ik ben Jaymi en ik val op jongens. Hij noemde me Gaymi en volgens de wet is dat discriminatie. In 2014 mogen homo's in Engeland en Wales trouwen. Het is dus legaal om een relatie het hetzelfde geslacht te hebben. Aangezien het niet de eerste keer is dat hij me Gaymi noemt, heb ik hem geslagen. Hij zat namelijk bij mij op school. Hij heeft mij ook vaak genoeg geslagen. ' zeg ik en ik kijk de agenten voor mij aan. Ze lijken niet goed te weten wat ze moeten doen. 'Mijn vrienden, George,' ik wijs naar de jongen naast mij, 'en JJ,' ik wijs op de wegrennende jongen. 'Hebben niks gedaan. Ik was de enige aangezien ik deze discriminatie van gays zat ben. Ik ben ook gewoon een mens. Er is geen verschil tussen homo's en hetero's.' Ik kijk de agenten nogsteeds aan en het doet me een genoegen dat ze niet weten wat ze moeten doen. 'Nadat hij op de grond lag heb ik zijn mobiel afgepakt en heb ik mijn vriendje gebeld. Hij maakte zich ongerust en ik vroeg me af... Waar zijn we eigenlijk. Olly wilt graag langskomen. O en nog een vraag: waarom zitten JJ, Josh, George en ik hier eigenlijk? Wat hebben we mis gedaan?' Ik kijk George even aan en glimlach snel naar hem. De agent doet zijn mond open en klapt hem daarna weer dicht. Ik frons even en kijk naar een andere agent, die blijkbaar wel weet wat hij wilt zeggen. 'Mijn zusje is fan van jullie.' Ik kijk hem verbaast aan. 'Als ik jullie handtekening mag, vergeten we dat je hem geslagen hebt, deal?' Ik kijk even naar de jongen op de grond. 'Ik wil dat George en Josh ook even naar huis mogen bellen. Dan vind ik het prima om een handtekening te zetten. Wat de andere jongens doen, is aan hun.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Jaymi William Hensley

    'Ik blijf, ze weten ons toch wel te vinden,' snottert hij en ik laat hem los. Ik knik en George staat op. 'Kunnen jullie uitleggen wat er hier aan de hand is?' Zegt een andere agent die ik -gelukkig- niet ken. Ik voel hoe George mij aankijkt. 'Ja!' Zeg ik. 'Ik ben Jaymi en ik val op jongens. Hij noemde me Gaymi en volgens de wet is dat discriminatie. In 2014 mogen homo's in Engeland en Wales trouwen. Het is dus legaal om een relatie het hetzelfde geslacht te hebben. Aangezien het niet de eerste keer is dat hij me Gaymi noemt, heb ik hem geslagen. Hij zat namelijk bij mij op school. Hij heeft mij ook vaak genoeg geslagen. ' zeg ik en ik kijk de agenten voor mij aan. Ze lijken niet goed te weten wat ze moeten doen. 'Mijn vrienden, George,' ik wijs naar de jongen naast mij, 'en JJ,' ik wijs op de wegrennende jongen. 'Hebben niks gedaan. Ik was de enige aangezien ik deze discriminatie van gays zat ben. Ik ben ook gewoon een mens. Er is geen verschil tussen homo's en hetero's.' Ik kijk de agenten nogsteeds aan en het doet me een genoegen dat ze niet weten wat ze moeten doen. 'Nadat hij op de grond lag heb ik zijn mobiel afgepakt en heb ik mijn vriendje gebeld. Hij maakte zich ongerust en ik vroeg me af... Waar zijn we eigenlijk. Olly wilt graag langskomen. O en nog een vraag: waarom zitten JJ, Josh, George en ik hier eigenlijk? Wat hebben we mis gedaan?' Ik kijk George even aan en glimlach snel naar hem. De agent doet zijn mond open en klapt hem daarna weer dicht. Ik frons even en kijk naar een andere agent, die blijkbaar wel weet wat hij wilt zeggen. 'Mijn zusje is fan van jullie.' Ik kijk hem verbaast aan. 'Als ik jullie handtekening mag, vergeten we dat je hem geslagen hebt, deal?' Ik kijk even naar de jongen op de grond. 'Ik wil dat George en Josh ook even naar huis mogen bellen. Dan vind ik het prima om een handtekening te zetten. Wat de andere jongens doen, is aan hun.'


    [Ow god. Heb je misschien huwelijks plannen Jaymi? xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ow god. Heb je misschien huwelijks plannen Jaymi? xD]


    ( ik heb het eindelijk kunnen vinden en ja dat heeft hij. Hij is sinds 2010 verloofd(; )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    ( ik heb het eindelijk kunnen vinden en ja dat heeft hij. Hij is sinds 2010 verloofd(; )


    [Waar heb je dat gevonden :D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    (...)

    ( ik heb het eindelijk kunnen vinden en ja dat heeft hij. Hij is sinds 2010 verloofd(; )


    [Awh, cute]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Waar heb je dat gevonden :D]


    (Olly's twitter(: Jaymi vroeg hem in Rome, kijk:


    So romantic(((: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Olly's twitter(: Jaymi vroeg hem in Rome, kijk:


    So romantic(((: )


    [Als jullie mij nu eens hoorde xD}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Als jullie mij nu eens hoorde xD}


    ( haha, mij ook hoor. Ik ben echt zo blij voor Jaymi<3 )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!