• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Ik ben ik blij dat ik geen Louis ben en stinkvoeten heb. Haal jij dan een handdoek want dan worden ze nat" mopperde hij en ik grinnikte zachtjes .Niall gooide zijn schoenen naar me die ik behendig opvang en naast me op de trap zet. Niall wilde naar de overkant rennen en net als ik wilde zeggen dat hij voorzichtig moest doen ,gleed hij uit en belande hij vol op het gezicht. " great nu kan ik weer opnieuw beginnen" zuchtte hij. Ik liep voorzichtig naar hem toe ,hij had een bloedneus. "Gaat het wel?"vroeg ik hem dan ,maar hij was al naar de wc gehold. Hij kwam niet veel later terug met papier propjes in zijn neus ,wat er best wel lachwekken uitzag ,maar ik hield me in. " ik ruim het wel op als dit gestopt is" zuchtte hij en ik legde even mijn hand op zijn schouder. "Het is al goed hoor ,ik zal het vlug wel dweilen,doe jij maar op je gemak."zeg ik met een zwak glimlachje. "Het grootste deel was al droog ,dus ik besloot alleen de vuilere gedeeltes opnieuw te dweilen ,en deze keer naar de juiste richting ,zodat ik mezelf niet in een hoekje zet. Als dat gedaan is zet ik de dweil aan de kant en ga ik naar Niall toe. "Bloed het nog?"vroeg ik hem redelijk bezorgd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Zouden Saar en Yvonne wat langzamer willen gaan? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    -Zouden Saar en Yvonne wat langzamer willen gaan? -


    ( Sorry :x
    (ik verveel me dood de laatste tijd :c )
    )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik heb even gewacht met reageren, nu kan i niet meer wachtenXD]

    Niall James Horan

    "Gaat het wel?"vraagt ze nog voor ik weg was en ik zie dat ze haar lach moet in houden door de propjes in mijn neus. "Het is al goed hoor ,ik zal het vlug wel dweilen,doe jij maar op je gemak."Dankbaar kijk ik haar aan. Als ik nu iets ging zeggen klonk dat denk ik heel raar. . "Bloed het nog?"vraagt ze en ik haal het doekje even weg. 'Een beetje nog' glimlach ik geruststellend. 'Kunnen we wat gaan eten? Ik sterf namelijk echt van de honger' ik kijk haar vragend aan. Ik weet het, ik had ook alleen kunnen gaan maar ik ben iemand die houd van mensen om zich heen. Dus als ik dan met Emma dit deed kon ik net zo goed samen gaan eten. Moeilijk doe ik mijn sokken weer aan en gooi de schoenen in de gang in het schoenen rekje. 'Slaapt Louis serieus nog? Het is al ehh uhm' ik stop. Ik wist niet eens hoe laat het was. Wie weet was het half negen en was iedereen gewoon vroeg wakker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Nog steeds gekleed in mijn sportief ogende bikini en hotpants, aangezien ik te lui was om mij te verkleden, liep ik verveeld door het huis. Zoals ik bij mij thuis altijd de gewoonte had, klemde ik de voetbal, die ik nu zo'n duizend keer op de steen, oftewel het doel, in de tuin had afgevuurd, onder mijn arm, zoekend naar iets om te doen. Niall was nog steeds opvallend druk bezig met Emma, dus ik had besloten hen niet te storen, hoewel ik het super vreemd vond. Emma was immers mijn vriendin en Niall was mijn broer, maar beiden hadden ze het te druk om ook maar te merken dat ik ergens mee zat. Daarbij zorgde het er ook voor, dat ik hier zat opgesloten. Ik kon moeilijk even zonder Niall naar huis rijden en hem maar laten lopen.
    Zuchtend was ik de trap opgelopen en kwam langs de slaapkamer van Brooke, waar gezang en gitaarspel uit leek te komen. Nieuwsgierig opende ik de deur en keek om het hoekje. Daar zat de brunette muziek te maken.
    'Heeee, Brookie.' Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik liep de kamer binnen. Ondertussen had Brooke een beker gepakt en zong ze de cup song, beter bekend als When I'm Gone. Vrolijk pakte ik ook een beker, waarna ik even meedeed. Mijn oog viel ondertussen op haar mobiel. Ik stopte en pakte het apparaat. Brooke had er altijd zo'n verslavend spelletje opstaan, waarvoor ik hem altijd stal. Vandaar dat ik hem ook zonder probleem wist te ontgrendelen en het eigenlijk ook nooit meer vroeg, maar haar mobiel altijd pakte. Dat deed ik nu dus ook, maar keek vervolgens lichtelijk verbaasd naar het scherm. Allemaal berichtjes van Harry... Mijn blik ging langs de tekst en met grote ogen keek ik mijn vriendin aan.
    'Brooke, wat is er gister in die kast gebeurd?'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Payne.
    "Heee, Brookie!" Ik keek op en zag het lachende gezicht van Avah." Ik glimlachte toen ze meedeed met When I'm Gone. Doordat ik er zo in op ging had ik niks door. Ik keek op en zag dat haar ogen groot waren. "Brooke, wat is er gister in die kast gebeurd?" Ik vloekte toen ik mijn mobiel in haar hand zag, waarin ik het gesprek met Harry had opengelaten. "Avah, ik... ik had seks met Alli's broer." Mijn ogen vulden zich met tranen en ik besefte dat ik het bij iemand kwijt wilde. " Ik schaam me zo." Snikte ik. " Ik had nooit zo veel moeten drinken. Met Harry, Avah!" Ik zakte huilend in elkaar op het bed. Eigenlijk zag nooit iemand me zo, op Liam na.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Brooke's ogen gingen naar haar mobiel en ze vloekte. 'Avah, ik...' begon ze. 'Ik had seks met Alli's broer.' Haar ogen vulden zich met tranen, waardoor ik wist dat ze het nog niemand verder verteld had. Ik beet op mijn lip en wachtte af, tot ze verder praatte. 'Ik schaam me zo. Ik had nooit zo veel moeten drinken. Met Harry Avah!' Snel sloeg ik mijn armen om haar heen, toen ze huilend in elkaar zakte. Ik had haar nog nooit zo verdrietig en gebroken gezien. Ik wist dan ook nu al, dat dit een geheim was, dat ik altijd zou bewaren. Iedereen hier wist dat ik ontzettend slecht was met geheimen, tenzij het echt heel belangrijk was en het zien van Brooke, bewees zonder meer dat dat hier het geval was.
    'Sssst, rustig maar. Het komt allemaal goed. Iedereen was dronken. Het is niet jouw schuld. Ik durf te wedden dat iedereen zich als een idioot heeft gedragen in die kast. Hoewel de meesten het zich waarschijnlijk niet meer herinneren,' fluisterde ik zachtjes en wreef troostend over haar rug.


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Fiona Payne.
    "Sssst, rustig maar. Het komt allemaal wel goed. Iedereen was dronken. Het is niet jouw schuld. Ik durf te wedden dat iedereen zich als een idioot heeft gedragen in die kast. Hoewel de meesten het zich waarschijnlijk niet meer herinneren." Fluisterde ze, en ik voelde een troostene hand over mijn rug gaan. Ik snikte nog eens, en kijk haar dan aan met betraande ogen. "Zeg alsjeblieft niks tegen Alli en Liam." Fluisterde ik. "Alli zou enorm gekwetst zijn en Liam zou Harry wurgen. Hij is gewoon verboden terrein. Ik haalde mijn haar lichtelijk omhoog, en liet haar de verzameling rode vlekken zien. "Ik weet alles weer, Avah. Ik weet alles behalve een ding." Ik ging haar niet vertellen wat dat was. Dat bleef tussen Harry en mij, tot ik het wist. "En vertel Harry ook niet dat je het weet, want we spraken af dat we het aan niemand zouden vertellen."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Oke, is goed. Tegen Alli, zeker? En moet ik nog komen, of kom jij nog, of wat is het plan? x B Ik zucht even en sta dan op. 'Ben zo terug,' mompel ik tegen Alli. Als Brookelle het tegen iemand vertelt ben ik echt dood. Ik sprint snel naar beneden en maak lunch voor me klaar, waarna ik mijn mobiel erbij pak. Mij maakt het niet uit, wat wil jij? Heeft iemand wat door? Ik verstuur het berichtje en ga dan op de barkruk zitten. Ik schenk wat cola voor mij in, niet echt de beste combinatie. Cola en broodjes met chocolade hagelslag. Ik eet snel door en sta dan op, om daarna te gaan ijsberen in het midden van de woonkamer. Ik pak mijn mobiel er weer bij en overweeg dan even om Brookelle te bellen. Mijn duim blijft even boven haar icoon hangen en klikt dan toch op 'bellen'. Meteen daarna bedenk ik me weer en hang ik op. What to do?

    [Beetje kort, want kon nergens op reageren, ik ga nu even mijn koffer inpakken.]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 12:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Mijn mobiel trilde en ik griste hem uit de hand van Avah.Mij maakt het niet uit, wat wil jij? Heeft iemand wat door? Ik staar naar het berichtje terwijl ik mijn tranen ruw afveeg. Dan zie ik dat hij me belt. Ik wil net op opnemen drukken als hij me alweer wegdrukt. Ik gebaarde naar Avah dat ze stil moest zijn en ik belde Harry terug. Ook ik drukte hem weer weg. Ik zuchtte verdrietig en liet me achterover vallen. Wat moest ik nou doen? Ik las al onze berichtjes opnieuw, en ik moest moeite doen om niet weer te gaan huilen. Ik voelde me zo schuldig. Niet alleen tegenover Alli, maar ook tegen Liam. Ik had seks met haar broer, en met zijn beste vriend. Ik zocht Harry weer op in mijn contactenlijst en drukte dan toch op bellen. Dit keer zonder hem weg te drukken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Brooke keek mij aan met betraande ogen. 'Zeg alsjeblieft niks tegen Alli en Liam. Alli zou enorm gekwetst zijn en Liam zou Harry wurgen. Hij is gewoon verboden terrein,' fluisterde ze. Ik knikte snel en deed alsof ik mijn mond op slot draaide en de sleutel weggooide.
    'Ik zal niks zeggen, dat beloof ik,' zwoer ik plechtig. Meestal was ik niet super serieus, tenzij het hoog nodig was en dit was één van die uitzonderingen. Mijn groene ogen werden mogelijk nog groter, toen mijn vriendin de plekken in haar nek liet zien. Oh gosh, misschien moest ik mijzelf straks ook maar even in de spiegel bekijken voor de zekerheid. Ik had immers nog geen idee wat er vannacht met mij was gebeurd.
    'Ik weet alles weer, Avah. Ik weet alles behalve een ding.' Ik slikte even en hoopte vurig dat ik mijn herinneringen alleen terug zou krijgen, wanneer ze goed nieuws met zich meebrachten. 'En vertel Harry ook niet dat je het weet, want we spraken af dat we het aan niemand zouden vertellen.' Weer knikte ik.
    Op dat moment ging haar mobiel af en griste ze hem snel uit mijn hand. Ik keek even toe hoe ze het berichtje las en de tranen wegveegde. 'Harry?' vroeg ik haar, aangezien ik ervan uitging dat het een berichtje van de krullenbol was, hoewel ik het niet zeker wist. Brooke leek even in strijd met zichzelf, maar besloot hem uiteindelijk toch te bellen. Ademloos keek ik toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    'Een beetje nog' zei Niall terwijl hij het doekje even kort van zijn neus haalde.Hij glimlachte geruststellend ,waardoor ik me minder zorgen maakte. 'Kunnen we wat gaan eten? Ik sterf namelijk echt van de honger' zei hij dan en ik lach zachtjes. "Is goed ."zeg ik instemmend ,ikzelf had niet echt honger ,maar ik had geen zin om alleen te zitten ,dus ging ik wel maar om hem gezelschap te houden. We gingen naar beneden en Niall had zijn sokken weer aangedaan ,maar zijn schoenen zette hij in het rekje.'Slaapt Louis serieus nog? Het is al ehh uhm' zei hij ,maar dan was hij weer til. Simpel haalde ik mijn schouders op ."Ja ,nogsteeds ,door hem zit ik hier een beetje vast. "grinnik ik. Ik ging niet vertrekken zonder mijn broer .Ik ga met Niall richting de keuken en zet me dan op een stoel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Hallo?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Thysia is op vakantie, dus we zitten vast c; )


    Happy Birthday my Potter!