• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Je bent er ook eentje Tomlinson" grijnsde hij en ik grinnikte even. "Klaar voor mission spongebob?" ik knikte even en volgde Niall die op een sluipende manier naar de keuken gaat. " There we go" zei hij ,waarna hij de keuken deur opendeed en vervolgens de tuinslang aandeed.
    Blijkbaar was er niemand om het hoekje en merkte Liam ons niet op. Ik zet mijn emmer op het aanrecht en kijk Niall aan. "Missie Spongebob is mislukt."zeg ik zuchtend ,maar lach dan even zacht. Ik begon het nu wel aardig koud te krijgen en ik had geen zin in een verkoudheid."Ik ben me even gaan omkleden. "zeg ik dan tegen Niall ,waarna ik de woonkamer inga en mijn spullen pak ,waarna ik naar de badkamer ga en me daar omkleed. Als ik klaar ben doe ik nog mijn haren in een staart en maak ik me een beetje op. Ik was nu wat actiever dan vanochtend ,maar ik had best wel honger aangezien die crackers niet echt vulden. Ik liep weer naar beneden en dan weer de keuken in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    Ik was gaan liggen en staarde naar de wolken. Stiekem hoopte ik dat ik nu gewoon wakker zou worden in mijn eigen bed en mij niet meer af hoefde te vragen wat er in godsnaam in die kast was gebeurd. Aan de ene kant wilde ik het namelijk wel weten, maar aan de andere kant ook niet. De waarheid kon namelijk schokkend zijn, maar ook een opluchting. Zuchtend volgden mijn ogen een wolkje dat de vorm had van een surfplank. Vurig hoopte ik dat ik deze week gewoon nog kon genieten van de Australische zon, het Australische zand en de geweldige golven daar. Ik had zowaar niet gewonnen en al mijn wedstrijden verprutst na de ruzie met Justin, maar dat betekende niet dat ik niet genoot van alles daar. Ondanks dat ik dan wel iedereen hier miste.
    Toen ik tot de conclusie was gekomen dat hier liggen niets ging oplossen en ik zowaar helemaal opgedroogd was, besloot ik toch maar op te staan. Ik had dorst en trek. Met een zuur gezicht, iets wat helemaal niet bij mij paste, slofte het huis binnen, richting de keuken, waar ik een "hallo" mompelde naar iedereen die daar zat en iets te drinken voor mijzelf inschonk, waarna ik op zoek ging naar iets te eten.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan

    Missie Spongebob is mislukt."zegt Emma zuchtend en ik pruil even. " echt balen" mompel ink zachtjes. Ik ben me even gaan omkleden. "zegt ze enik knik. Ik kijk naar mijn zusje die weer de keukenin komt. " hey Zussie hoe is het?" Vragend kijk ik haar aan en ga op zoek naar chips. Al snel vind ik een bus pringels en grijns. " ow Avah wacht heel even" met het eten ren ik naar de koffer en ga naar de badkamer. Snel droog ik me af en trek een beige broek aan, witte Supra's en een rode polo. Snel scheer ik me en spuit ik deo en after shave of van Liam. Daarna ga ik etend terug en plof neer op een stoel aan de tafel. " dus Avah how are ye?" Ik glimlach liefjes naar haar. Al veel te snel was de buis leeg en slaak ik een zucht. " wie geeft me de zak Jelly Beans aan?" Smekend kijk ik rond zodat ik met mijn luie reet kan blijven zitten. Ik en gezond eten, mwa ik was meer van de zoetigheid maar alles wat eetbaar is at ik wel over het algemeen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Leila Malik
    Mijn ogen volgde de mensen die de keuken in en uit liepen terwijl ik mijn glas leegdronk. Ik zat niet echt in het zicht, maar dat was misschien maar beter ook. Ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij, maar dat betekende niet dat er geen antwoord van mijn kant zo komen, als er iets gevraagd zou worden. Mijn haar bond ik in een straat door middel van het elastiekje dat om mijn pols zat. Dat gedaan krabbelde ik heel langzaam overeind, om mijn glas op het aanrecht te kunnen zetten en voor een seconde te twijfelen of ik wat te eten zou pakken. En zo ja, wat dat dan zou moeten zijn. Een zachte en vermoeide 'hallo' verliet ondertussen ook een keer mijn mond voor iedereen die er was. Over het eten was ik nog niet helemaal uit, want zoals iedereen wist, was ik best een moeilijke eter. Ik liep langzaam de keuken uit, om door naar boven toe te lopen. Bij de juiste kamer bleef ik heel even staan en klopte op de deur. Zonder eigenlijk op antwoord te wachten deed ik de deur open. 'Brooke? Mag ik binnenkomen? want storen heb ik al gedaan.'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 13:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Sarah Tomlinson

    Als ik de keuken inkwam ,zag ik dat Avah er ook was en dat Niall zich al had omgekleed. Ik loop naar een van de kastjes en zoek achter iets kleins om te eten. Algauw vond ik een fles chocolade melk en een zak Jelly beans. Niet echt een geweldige combinatie ,dus hield ik het op de choco.
    Ik vulde mijn glas ermee en dronk er wat van. " Wie geeft me de zak Jelly Beans aan?" hoorde ik Avahs broer smeken. Ik nam de zak snoepjes en ging naast Avah zitten en nam zelf een handje vol snoepjes. Indeplaats van Niall de zak te geven bood ik de zak aan Avah aan. "Ook eentje?"vroeg ik met een grijnsje. Ja ik kon ook erg vervelend zijn zoals mijn broer ,maar ik wilde Niall's gezicht zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik begin te grijnzen als Emma de zak pakt maar in plaats van hem aan mij te geven neemt ze zelf een handje en bied ze Avah ook wat aan. Mijn ogen worden groot " heey ik wou Jelly Beans , ik heb honger" en ik trek zielige ogen en een pruillip. " Avah heeft geen honger meer, ze heeft een banaan en broodje gehad van haar lieve zorgzame broer" grinnikend sta ik op en probeer de zak te bemachtigen door haar arm vast te pakken. " Niall wilt heeeeeeeeel veel Jelly Beans" zeg ik als een kleuter. " atjetoeee, dan mag je doen wat je wilt." Beloof ik haar in poging om eten te krijgen. ik kan natuurlijk ook gewoon haar arm los laten en iets anders pakken maar ik wou Jelly Beans en ik zou het niet opgeven voor de zak van mij was. En dan wel een volle zak niet een half lege.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    " heey ik wou Jelly Beans , ik heb honger" zei hij en toont een puppy achtige blik en pruilde even. " Avah heeft geen honger meer, ze heeft een banaan en broodje gehad van haar lieve zorgzame broer" grinnikte hij en ik grijnsde even. "Wauw ,een banaan én een broodje."zeg ik sarcastisch .
    Hij stond op ,waardoor ik de zak steviger vastnam en hij nam mijn arm vast." Niall wilt heeeeeeeeel veel Jelly Beans" zei hij net als een klein kind met me zacht deed lachen. " atjetoeee, dan mag je doen wat je wilt." ik grijns even. "Echt alles?" vraag ik hem en bedenk even iets. "Oké ,als je met je kleren aan het zwembad inspringt dan krijg je er wel eentje."zeg ik uitdagend. Ik denk niet dat hij het zou doen ,alhoewel hij zelfs chocolade van de grond zou likken als hij honger had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Grijnzend kijkt ze me aan "Wauw ,een banaan én een broodje."zegt ze met een stem vol sarcasme en ik knik.
    Met een evil grijns zie ik haar nadenken. . "Echt alles?" vraagt ze en ik knik weer "Oké ,als je met je kleren aan het zwembad inspringt dan krijg je er wel eentje." Uitdagend kijkt ze me aan. " waarom maar een?" Smekend kijk ik haar aan. " ach why not, ik wil Jelly Beans als ik dan honderd keer erin spring heb ik de halve zak al" zeg ik bedenkelijk en ik voel me slim door mijn comclussie. Sel gooiik mijn mobiel, sleutels en horloge op tafel. " tot zo" grijns ik en trek nog mijn schoenen uit en neem een sprintje. Ik ren hard en rem net op tijd voor ik tegen de schuifdeur op zou botsen. Als hij open is ren ik verder en spring met alles aan in het zwembad. Snel ben ik weer boven aangezien het niet een hele diepe is en ik klim er uit. Ik ren weer terug en knuffel Emma. " Jelly Beanss! " roep ik blij uit en pak er een paar iit de zak? Vervolgens plof ik zonder na te denken op de stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    Als ik opschrik uit al mijn gedachten, blijken er meerdere mensen in de keuken te zijn verschenen. Wow. Ik had echt een soort schild gecreeërd waardoor ik me had buitengesloten van alles om me heen. Lusteloos begin ik mijn laatste boterham op te eten, terwijl ik kijk naar het zusje van Louis, Niall en zijn zusje, die net naar boven verdwijnt. Ik kauw op de binnenkant van mijn wang terwijl ik het gesprek van Niall en, Emma dacht ik? probeer te volgen. Het gaat echter nergens over, als of er gisteravond helemaal niks is gebeurt! Wat doet iedereen überhaupt nog in mijn huis? Stilletjes stop ik het laatste korstje in mijn mond. Met moeite slik ik door. Ik besef dat ik vandaag nog geen woord heb gesproken, en het voelt best oké. Als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niks. Ik knik in mezelf.


    I can't define who I am.

    Emma Sarah Tomlinson

    " Waarom maar een?" vroeg hij en ik haalde simpel mijn schouders op en stak dan een paar Jelly beans in mijn mond. " Ach why not, ik wil Jelly Beans als ik dan honderd keer erin spring heb ik de halve zak al" zei hij bedenkelijk ,waarna hij mijn arm los laat en al zijn spullen op de tafel gooit. Daarna trok hij een sprintje en ging zo het zwembad in. "Is hij echt altijd zo?"vraag ik verbaasd en half lachend aan Liam en Avah. Nee Niall spoorde niet echt. Hij kon ook gewoon de zak uit mijn handen genomen hebben. Niet veel later komt een natte Niall de keuken weer binnen en hij begon me spontaan te knuffelen. Ergens vond ik het wel grappig ,maar ik had er ook gemengde gevoelens bij. Ik schud de gedachte uit mijn hoofd en bedenk me dat hij het puur vriendschappelijk bedoeld.
    " Jelly Beanss! " kirde hij blij waarna hij een paar Jelly beans neemt. Ik neem zelf ook nog een paar Jelly beans en zet de zak dan op de tafel.
    "Jij det echt alles hé ,voor wat voeldsel?"vraag ik hem lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thysia schreef:
    Harry Styles.

    'Wat lief van haar dat ze helemaal naar hier toe kwam om mijn kleding te brengen!' zegt Alli. Ik knik stroef. Ze draait een kwartslag zodat ze met haar benen aan een kant van mijn lichaam hangt terwijl ze haar armen om mijn nek slaat. 'Je bent echt de perfecte broer Haz.' zegt ze. Zo voel ik me niet, omdat ik tegen haar heb gelogen, toch weet ik een oprechte glimlach tevoorschijn te toveren. ‘En jij ben de perfecte zus Alls,’ vertel ik haar met een glimlach. Ik plant een kus op haar wang en laat ons achterover in de stoel vallen, aangezien die helemaal recht kan worden gezet. ‘Zullen we een dvd'tje kijken?’ Vraag ik dan maar. Ik vis uit mijn broekzak mijn mobiel en typ snel een berichtje naar Niall. Ik heb nog niks gehoord, wat was/is er aan de hand? Je kan me vertrouwen, dat weet je toch? X H. Ik verstuur het berichtje en richt me weer op Alli. ‘Of heb je een beter idee?’


    Chelsey Alli Styles
    Hij glimlacht. 'En jij bent de perfecte zus Alls.' zegt hij waarna hij een kus op mijn wang plant en ons achterover in de stoel laat vallen. 'Zullen we een dvd'tje kijken?' vraagt hij waarna hij zijn telefoon pakt en snel iets typt. 'Of heb je een beter idee?' vraagt hij. 'Nee, een dvd is goed.' zeg ik glimlachend waarna ik opsta en een dvd uit de kast pak. Waarschijnlijk zou ik toch in slaap vallen, dus ik pakte er gewoon random eentje. The Notebook stond er op het schijfje. Ik drukte op het knopje van de dvd speler en stopte het schijfje erin. Ook de televisie werd aangezet en al snel startte de film. Ik zuchtte en liep terug naar Harry waarna ik me als een klein kindje naast hem in de stoel wrong en in zijn armen weg kroop. Mijn hoofd rustte op zijn borst die ik langzaam op en neer voelde gaan door zijn ademhaling. Na een tijdje trilde zijn telefoon, maar ik was te geconcentreerd op de film om me er druk over te maken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan

    Als ik de knuffel geef kijk ze me nogal verbaasd aan. Dat begreep ik ook wel ergens want niet iedereen sprong in het zwembad voor eten , maar ik wel dus.
    "Jij det echt alles hé ,voor wat voeldsel?" lachend kijkt ze me aan en ik deed alsof ik na moest denken. 'Uhm ja, het is wel eten' snel pak ik meer Jelly Beans. 'Zeg, vanavond bij mij, film kijken iedereen en chillen?" vragend kijk ik rond. 'Of we gaan gamen, of uhm, zwemmen ofzo. Ik vind het best hoor. Dan kan Liam ook zijn huis opruimen' ik gniffel even bij het laatste. Arme Liam, overal lag water. 'Ugh dit plakt' mopper ik en trek de polo uit. De broek ging enigszins nog wel maar de polo zat al strak en dat werd alleen maar strakker. Ik dacht na, schoenen aan of uit? Neh doe maar uit voor ze nat werden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Ik wilde mijn broer antwoorden dat ik ermee zat dat ik niet wist wat er gebeurd was vannacht, ik wilde aan hem kwijt dat ik kwaad was op mijzelf, maar dat was zo goed als onmogelijk. De jongen kon geen normaal gesprek voeren, zonder om de vijf seconden over eten te beginnen. Ondertussen had ik wat Jelly Beans van Emma gehad, maar dat was naar mijn mening te weinig. Ik vond een koekjestrommel en pakte er een koekje uit. Mijn blik ging naar Liam, die stilletjes aan de tafel zat.
    'Mag ik een koekje nemen?' vroeg ik hem maar gewoon uit beleefdheid. Ik was dan wel een hongerlap, maar ik vrat niet zomaar alles op wat ik te pakken kreeg, zoals mijn broer deed. Mijn ogen volgden ondertussen mijn broer die het zwembad in dook en weer terug kwam rennen. Hij was wel heel druk in de weer met Emma... zouden zij vannacht? Nee... dat geloofde ik niet. De gedachte alleen al was... om kippenvel van te krijgen.
    'Is hij echt altijd zo?' vroeg Emma, waarop ik knikte. 'Hartstikke gezellig, maar soms wel super irritant.'

    (Man, jullie RPGen echt te snel. Je kan niet eens de tijd nemen om te antwoorden en normaal lunchen zit er ook niet in 0.0 Ik ga nu overigens)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 13:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne
    "Mag ik een koekje nemen?" vraagt Niall's zusje dan ineens. Ik schrik op. Mijn eerste woorden van vandaag: "Natuurlijk," grimas ik. Niall springt met kleren en al aan in het zwembad. Ik zucht, maar glimlach toch eventjes. "Is hij echt altijd zo?" vraagt Emma verbaasd en half lachend. Ik haal mijn schouders op. "Ach. Soms." "Hartstikke gezellig, maar soms wel super irritant..." zegt Cailin. Niall komt doorweekt de kamer in. "Hé Horan, ik ben geen Assepoester hé. Dweilen die handel." Hij stormt echter Emma's armen in terwijl hij "Jelly beans!" roept, en in de zak begint te graaien. "Jij doet echt alles hé, voor wat voedsel?" vraagt Emma lachend aan hem. Ach, Niall. Ik heb soms een beetje het gevoel dat hij mijn kleine broertje is. Ik heb altijd het gevoel dat ik hem bij de groep moet betrekken, ook al begint hij het steeds meer zelf te kunnen. Het is alsof ik hem zie opgroeien. Soms word ik er zelfs, triest genoeg, een beetje emotioneel van. Ik stop mijn glas en bord in de vaatwasser en zet het apparaat aan. Misschien was ik toch wel een beetje Assepoester. Een huisvadertje. Ik voel me van ons vijven altijd het saaiste. Ik drink niet, ik doe geen gekke dingen. De band is al gek genoeg, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik belangrijk ben. Alleen maar streng als de rest iets fout doet. Als ik uit One Direction zou stappen zou het niet eens uitmaken. Ik schop tegen de afwasmachine aan. Ik haatte het als ik zo dacht. Na een paar opvrolijkende woorden van de jongens voelde ik me altijd beter, maar Zayn en Louis lagen wasted ergens in mijn huis, Niall was bezig met een meisje en Harry.. daar wilde ik al helemaal niet aan denken. 'Uhm ja, het is wel eten,' antwoordt Niall op Emma, 'Zeg, vanavond bij mij, film kijken iedereen en chillen?' vraagt Niall. 'Of we gaan gamen, of uhm, zwemmen ofzo. Ik vind het best hoor. Dan kan Liam ook zijn huis opruimen,' grijnst hij, en ik lach sarcastisch. 'Ha ha." "Ugh, dit plakt," mompelt Horan.

    [Indd Rider, ik moet telkens mijn post aanpassen omdat het zo snel gaat. Eet smakelijk tho]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 13:54 ]


    I can't define who I am.

    Emma Sarah Tomlinson

    'Uhm ja, het is wel eten' zei hij en nam nog wat snoep uit de zak. Het verbaasd me eigenlijk dat hij zo mager was terwijl hij zoveel eet. Als ik iets zoets at ,dan kwam ik meteen bij. . 'Zeg, vanavond bij mij, film kijken iedereen en chillen?" vroeg hij dan plots aan het kleine groepje mensen. Ik wilde best wel gaan ,maar eigenlijk zou ik me er alleen maar ongemakkelijker bij voelen.Oké ik weet het we hadden een deal gesloten om er niet meer over te beginnen maar toch. Ik haalde even mijn schouders op. "Ik weet niet echt ,ik zal het aan mijn broer moeten vragen of hij dan mee wil."zeg ik . Iedereen leek nogal moe van gisteren en ook niet echt vrolijk. Behalve Niall ,Avah en ik dan,ookal is het van mij meer nep. "Misschien moet ik hem maar eens waker maken ."mompel ik meer tegen mezelf dan tegen de anderen. Ik glimlach even zwakjes en sta dan op ,om vervolgens uit de keuken te gaan. Misschien was het beter dat ik het nu een beetje rustig aandoe. Als ik mijn broer vind probeer ik hem wakker te schudden. "Loueh!" roep ik ,proberend om hem wakker te krijgen.

    (hehe sorry :x als ik me verveel dan post ik nogal rap ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH