• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:01 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    wauw, ik vind de "after" foto's heel knap gedaan.


    -

    Die after-afbeeldingen lijken bijna foto's o.o
    Echt awesome!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fuck. Hier zijn echt geen woorden voor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ugh, ik ben echt zo jaloers


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *goes back to the drawingtable*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Melian schreef:


    PANDA

    Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik deze gemaakt. Tegenwoordig teken ik geen dieren meer, maar ik wil het wel weer gaan doen (ook dieren en mensen mixen in een tekening)


    Alexandra die Jon aan valt in een pandoapak en met een bamboe pak op zijn hoofd slaat :Y)
    Heb dat verhaal een uur geleden niet overnieuw gelezen hoor xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Loian schreef:
    Fuck. Hier zijn echt geen woorden voor.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Roww schreef:
    Trouwens, eigenlijk teken ik enkel echt goed als ik teken wat ik voel..
    Als ik gewoon iets teken dan word het nooit zo mooi als waneer ik mijn gevoelens op papier zet,
    Tekenen is dus zo'n beetje mijn manier van 'praten' aangezien ik in mondeling praten echt enorm slecht ben. Als ik eenmaal een brok in mijn keel heb krijg ik er geen woord meer uit zonder te hyperfentileren x'd
    Ik kan gewoon niet zeggen hoe ik me voel, gek genoeg lukt me dat niet,,


    Dat is juist heel mooi. Je gevoelens op papier zetten. Veel mooier voor jezelf dan gewoon iemand natekenen. Kunst voor mij vakmanschap maar ook expressie en gevoel. (En op de laatste twee ben ik nog aan het oefenen). =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    @SeaWaves: haha PANDA en Alexje. Dat mensen nog dat verhaal lezen =P Supertof!

    @iedereen-die-me-vroeg-nog-een-before/after-te-posten: ik ga even kijken wat voor foto's ik nog op mijn laptop heb staan. Momentje^^


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    @SeaWaves: haha PANDA en Alexje. Dat mensen nog dat verhaal lezen =P Supertof!

    @iedereen-die-me-vroeg-nog-een-before/after-te-posten: ik ga even kijken wat voor foto's ik nog op mijn laptop heb staan. Momentje^^


    Ik lees hem altijd als ik even geen leven heb :P Wat dus vaak is :P Hij blijft gewoon grappig xD Vond het wel een lekker orgineel einde :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Uhm... niet echt een before/after. Maar hier is een foto van twee ogen. De bovenste hebben jullie al eerder gezien. De tweede niet. =)



    Ik zoek nog even verder haha


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Ziet er mooi uit :) Momenteel ben ik bezig dit te tekenen, alleen dan met het masker als een realistisch gezicht. Ik hou er van om symbolistische dingen te maken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:05 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Die ogen zijn echt heel mooi!
    Zelf heb ik dat ook vaak geprobeerd, maar dan kom ik altijd met een manga oog of een lelijk oog d:
    Ook altijd als ik een gezicht teken - teken ik maar één oog, aangezien als ik er twee teken dan is de één heel klein en scheel en de ander heel mooi,,
    Dus ik zorg altijd dat er iets voor het andere oog zit :')
    Of ik teken het andere oog zo zodat die dicht zit,


    Little do you know

    Veni schreef:
    Ziet er mooi uit :) Momenteel ben ik bezig dit te tekenen, alleen dan met het masker als een realistisch gezicht. Ik hou er van om symbolistische dingen te maken.


    Ooh, het ziet er goed uit! En daar houd ik van! Ik ben nu nog met een serie portretten bezig, maar zodra ik er klaar mee ben ga ik echt een paar dingen proberen! =D




    AAAND. Nieuwe update! van Disney dit keer (onder *NIEUW*). Wat vinden jullie ervan?


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Roww schreef:
    Die ogen zijn echt heel mooi!
    Zelf heb ik dat ook vaak geprobeerd, maar dan kom ik altijd met een manga oog of een lelijk oog d:
    Ook altijd als ik een gezicht teken - teken ik maar één oog, aangezien als ik er twee teken dan is de één heel klein en scheel en de ander heel mooi,,
    Dus ik zorg altijd dat er iets voor het andere oog zit :')
    Of ik teken het andere oog zo zodat die dicht zit,


    Dankjewel! En dat had ik in het begin ook! Proporties zijn ook heel moeilijk, daarom meet ik ze meestal ook. En na een tijdje wordt je er steeds beter in, trust me =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn