• verhaallijn:
    In een gebied, genaamd Auroria, afgelegen van de bewoonde wereld is een school voor leerlingen tussen de 16 en 24 jaar. De school is niet voor de gewone mens, maar voor mensen met gaven of aparte wezens, zoals zeemeerminnen, feeën, vampiers, weerwolven, gedachte lezers, helderziende, gedaanteverwisselingen, elementenbestuurders en schilden.
    Op de school word je begeleid om goed met elkaar om te leren gaan. De mensen zijn de grootste vijand van de leerlingen van de school, omdat de mensheid ze wilt gebruiken voor musea en onderzoeken. Met zijn alle worden ze opgeleid om verleden te vergeten en zichzelf beter te leren kennen. Het is dus een school die de mogelijkheid biedt veiliger te leven dan in de mensenwereld. Natuurlijk zijn de meningen verwisseld en zijn er ook leerlingen die liever de strijd aangaan met de mensenwereld.
    Die mogelijkheid krijgen ze als de 'rustige' opleiding wordt geteisterd door rare aanvallen. Het begint onschuldig, maar er gebeuren steeds raardere dingen in Auroria. Zijn het de mensen of demonen waar zelfs de leerlingen niks van weten?
    De nieuwelinge(16 jarige) kunnen niet goed overweg met de andere wezens en moeten nog van alles leren.
    De 24 jarige dienen als een soort mentoren. Elk wezen heeft zijn eigen mentor en kan voor vragen naar de oudere leerling. De mentor wordt bekend nadat alle rollen bekend zijn.

    De school geeft lessen in theorie over je eigen gave, in elkaars gave, Engels, magie, geschiedenis van jouw wezen/ gave, maar ook geschiedenis van een geïnteresseerd wezen/gave. Naast de lessen zijn er ook psychische bijeenkomsten, trainingsmomenten en individuele trainingsmomenten.

    Leerlingen delen kamers, er word rekening gehouden met gave. Op een kamer liggen twee tot drie personen. Alleen slapen is niet mogelijk. Ook is het verboden jongen en meisje in een kamer te hebben, tenzij het familie is. Alleen dat moet aangevraagd worden.
    De leeraren hebben als gave schild en zijn dus niet te manipuleren, ook zijn ze erg goed getraind en hebben ze de juiste wapens.

    De school ligt een gebied dat omringt is door een soort elektrisch veld, waardoor er geen normale mensen naar binnen kunnen. Je komt er alleen uit met de daar bedoelde trein
    In het gebied is een meer voor zeemeerminnen. Bij dat meer is een strand met rotsen. Het strand ligt begrensd aan bossen voor de weerwolven en vampiers. Voor de elfen is er een bos dat iets vrolijker en lichter is. Andere soort bomen enz. Die bossen omringen het meer aan de andere kant en omcirkelen als het ware de donkere bossen voor vampiers en weerwolven. De bossen voor de feeën en de bergen liggen langs het elektrische veld en zijn dus het laatste landschappen. De school bevindt zich op een heuvel die uitzicht geeft over het meer, strand, bergen en de bossen.

    In de school is een grote kantine, aula en theater in het westen van het gebouw. De slaapkamers bevinden Zich boven. Centraal in het gebouw zijn de kantoren van afdelingsleiders, toezichthouders enz. In het oosten zijn de lokalen (80 lokalen). In de kelder zijn de training ruimtes. Speerwerpen, gewichtheffen, lopende band, pijl en boog schieten enz. Dit is vooral voor de mensen met gaven als helderziende enz., die zich op die manier kunnen verdedigen tegen de vampiers en weerwolven. Vampiers en weerwolven mogen enkel met toestemming die ruimte in.
    Naast de trainingsruimte is een ruimte voor zelfbeheersing. Daar wordt individu gewerkt aan het in controle houden van emoties en het op de goede manier reageren. Af en toe ga je dan naar jou landschap. Het zijn sessies van een half uur, drie keer per week. De trap af naar beneden bevindt Zich water. Dat water verbind zich met het meer. Het is speciaal voor zeemeerminnen.


    Foto's:

    School
    Rest komt nog

    Uitleg wezens:
    Zeemeerminnen:
    Ze zien eruit als gewone mensen, maar als ze in aanraking komen met water, zee, douche, drinken, ijsblokjes, regen enz. dan veranderen hun benen in een staart. Op het droge zijn ze heel erg kwetsbaar. De enige manier om terug te veranderen is door geen water meer aan te raken. Ze zijn op het droge makkelijk te martelen. Als je ze te weinig water geeft, drogen ze uit, maar als je ze nat houdt, kunnen ze niet terug veranderen. Op die manier kan je ze makkelijk martelen.
    Ze eten gewoon mensen eten, mar eten liever vis als gewoon vlees. Verder verschillen ze niet zoveel van de mens, op hun mooie stem na. Als zeemeermingedaante hebben ze een sirene en als een mens kunnen ze mooier zingen dan de normale mens.
    Elke zeemeermin heeft zijn eigen kleur staart.

    Vampiers:
    Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen. Ook zijn ze sneller aangebrand en beter in het uitschakelen van emoties. Vampiers hebben iets over zich heen, waardoor ze mensen aantrekken.
    Vampiers kunnen gewoon mensen voedsel eten, maar dat vult niet zo erg als bloed. Ze blijven altijd hunkeren naar mensenbloed. In de zon verbranden ze, daarom zijn de ramen van speciaal glas, zodat ze gewoon rond kunnen lopen in school. Voor de oud leerlingen is er een speciale ring gemaakt.

    Weerwolven:
    Weerwolven veranderen enkel met volle maan. Het proces is een proces vol pijn. Als weerwolf zijn ze woest en haast onhandelbaar. De school helpt ze daarmee. Als je verandert in weerwolf, dan wordt elk bot in je lichaam gebroken. Het is dus zeer pijnlijk. Eenmaal weerwolf heb je geen pijn meer, maar verander je weer terug naar mens, dan voel je het nog wel.

    Fee
    Feeën kunnen veranderen wanneer ze willen. Dit kunnen ze doormiddel hun magische stof in een bepaalde vorm rond te laten dwarrelen. Iedere fee heeft zijn eigen vorm en eigen kleur vleugels. Als Fee zijn de personen stukken kleiner en kunnen op een handpalm staan. Ze kunnen met hun magie planten laten groeien, mensen helen en het weer veranderen. Niet alles lukt, maar ook daar helpt de school mee. Feeën kunnen ook met dieren praten.
    Als gewoon mens kunnen ze dat allemaal niet, maar hebben wel veel meer verstand van de dieren en planten. Ze ruiken ook bepaalde geuren en horen bepaalde klanken die andere niet horen.

    Elementenbestuurder:
    Er zijn vijf elementen vuur, water, aarde, wind en metaal. Met het element vuur kan iemand van alles in de fik laten vliegen. Het is zeer gevaarlijk en gebeurd vooral als iemand boos is.
    Bij het element water kan de persoon het water besturen. Dus een glas gevuld met drinken, kan hij omgooien of het drinken over iemand heen gooien.
    Het element aarde is het besturen van rotsen en bomen. De bestuurder kan dus bomen uit de grond halen en ermee gooien. Hetzelfde geld voor stenen.
    Bij het element wind kan de bestuurder tornado's en andere harde windstormen veroorzaken. Daardoor kan een boom omwaaien of boeken uit de boekenkast.
    Degene die het element metaal bestuurd kan alles wat met metaal te maken heeft ombuigen. Maakt niet uit in welke vormen. Ook kan diegene metalen voorwerpen rond laten zweven en laten breken.


    Regels school+ invullijst:


    - Op tijd in de lessen, anders nablijven
    - Niet vechten, anders week corvee en een dag opgesloten in isoleercel
    - Enkel wapens gebruiken in trainingsruimte
    - Geen meisjes en jongens op elkaars slaapkamer
    - Spijbelen is verboden, doe je het wel dan twee weken corvee, nablijven en slaapkamers schoonmaken
    - Geen leraren proberen te vermoorden, anders twee dagen in isoleercel zonder eten.

    Regels RPG:

    - Niet elkaar vermoorden zonder toestemming
    - Geen ruzie maken in OCC, mag natuurlijk wel in ICC
    - Praten met haakjes
    - Zo vaak mogelijk reageren, niet mogelijk, dan even melden
    - Ik maak nieuw topic aan, tenzij ik je toestemming geef.
    - Niet elkaars personage besturen, tenzij de ander het niet erg vind
    - Minimaal 5 regels


    Invullijstje:

    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Gave/wezen:
    - Geïnteresseerde geschiedenis:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:
    - Extra:


    Zeemeerminnen:
    - Mila Elizabeth Holmes - Lootus
    - Danay Lucille Warren - Karmin
    - Avalon Nerissa Poole - Trenzalore

    Vampiers:
    - Griffin Lucas Ellis - Trenzalore
    - Benjamin Bruno Evenson Carlisle
    - Samuel ''Sam'' Ethan Johnson - Lootus

    Fee:
    - Lily Sharp - Patholoog
    - Madeleine Eloise McLeod - Cozart
    - Rosemay Autumn Lockheart - Beanies
    - Maelynn 'Mae' Nadia Carmenta. - Licorne

    Weerwolven:
    - Anthony Ayan Maverick - Nazario
    - Noël LaVaughn - Apexpredator
    - Joshua Callum Monrose - Enjoy

    Elementen bestuurders:
    - Arlynn Auracle Mcknight- Water & Lucht - Rider
    - William 'Will' Max Jones - Lucht & Aarde - Abalard
    - Ethan Brooks - Metaal & Vuur - Patholoog
    - Jaylee Clowee Castle - Clairde

    Rollenstory
    Kletstopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Callum Monrose.

    Ergens had ik wel voetstappen horen aankomen, maar ik had niet verwacht dat Anthony er nu al zou zijn. "Lijkt dat je weer vast zit met mi-" hoorde ik zijn bekende stem zeggen. Met een ruk draaide ik me om. "Euhm, Josh, hoe kom je aan die dingen?".Tja, het had niet zo veel zin meer om mijn sweater aan te doen aangezien hij ze al gezien had. "Eh.." bracht ik uit. "Ik zie dat je al het beste bed hebt gekozen.". Hij liet zich op zijn bed vallen en legde zijn armen onder zijn achterhoofd. Hij keek mij met een vragende blik aan. Ja, hier ging ik niet onderuit komen. "Dus, hoe kom je aan die dingen? Één of ander wild gevecht waarvan ik moet weten?" Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen. Dankje. "Zoiets" mompelde ik en ik haalde een foto van mij en mijn zusje die ik voor mijn verjaardag van haar had gekregen te voorschijn uit mijn tas. Hij was roze en beplakt met stickers van vlinders en eenhoorns. Het mocht dan misschien raar zijn, maar ik ging het lijstje van zijn lang zal ze leven niet weggooien. Ik haalde nog even mijn schouder op en plofte ook op mijn bed. Ik hield het liever geheim dat mijn vader losse handjes heeft. En ik wou zeker niet zwak overkomen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lootus schreef:
    Mila Elizabeth Holmes

    Ik grinnikte even en keek bedenkelijk. Toen haalde ik mijn schouders op. 'Kijk me niet zo aan. Met de frons en alles. Als je jezelf zat bent, kan je heel veel dingen veranderen? Je kan je haar verven, kleurlenzen kopen, vegetariër worden...' Ik keek hem aan en lachte toen. 'O ja, sorry. Vergeten. Je kan een serie moordenaar worden...' Ikkeek hem aan met een glimlachje. 'Doe dat laatste maar niet.'
    'Ik heb iets gezien, wat jij nog nooit hebt gezien. De wereld onderzee.' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Dat is het voodeel van zeemeermin zijn. Er is onder water zoveel. Mooie beesten, koraalriffen...' Ik kijk Griffin aan en denk aan alle mooie dingen die ik heb gezien. 'De dieren zijn niet echt een vijand van ons, maar we moeten wel een beetje oppassen voor de haaien.' Ik haal mijn schouders op. 'Dus ja, het is leuk om zo diep te kunnen zwemmen. De zee is verdeeld in levels en elk level heeft zijn eigen dieren.' Ik glimlach even. 'Maar ik zwem zelden over de bodem. Ik hou vooral van koraalriffen, wrakken van boten en de plekken waar dolfijnen zijn. Het zijn geweldige beesten. Als ik moe ben lift ik vaak met ze mee.' Terwijl ik vertel ontstaat er een glimlach op mijn gezicht. 'Mijn moeder had vroeger een dolfijn. Ze had er eentje geholpen toen die verstrikt was in een net...' Terwijl ik praat, besef ik wat ik zeg. Een brok vormt zich in mijn keel en vlug kijk ik weg. Zwijgend liep ik met Griffin mee en keek om me heen. 'Hoe kan jij eigenlijk met de bloedgeur omgaan? Ik bedoel, het is toch zo dat vampiers constant dorst hebben?' Vragend kijk ik hem aan en zet weer een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Iemand voor Jay+/


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ze kan naar Arlynn en Samuel. Ga zo reageren)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Hoe ziet Jay eruit en dergelijke? Aangezien ik dat soms gebruik in mijn posts c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Samuel 'sam' Ethan Johnson

    Ik keek haar aan. 'O ja, waarom dan niet? Ik snap wat je bedoeld, maar toch. Heb je jezelf aangepast omdat je tegenslagen kreeg? Ik denk dat hier veel meer mensen je aardig vinden als je wat aardiger terug doet.' Ik keek haar aan en glimlachte kleintjes. 'Ik hen 300 jaar levenservaring.' Ik schonk haar een knipoog en keek toe hoe ze iets van ijs maakte.
    'Misschien zijn de regels wel aangepast,' merkte ik op en keek haar kort aan. Mijn blik gleed het ijskunstwerk. Haar volgende woorden lieten me grinniken.
    'En bedankt dat he mij vergelijkt met ijs,' mompel ik sarcastisch en kijk haar kort aan. Mijn ogen gleden over het beeld heen. 'Wauw, echt goed gedaan.' Ik keek haar aan en glimlachte kort.
    'Nou ik ga. Mijn mentorklasje zoeken.' Ik glimlacjte even en sprong uit de boom.
    'Leuk om je te ontmoeten Arlynn,' sprak ik op de magische Harry Potter manier. Ik keek nog even omhoog en liep toen rustig naar de school.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anthony Ayan Maverick
    “Eh..” Bracht hij uit voordat ik een opmerking maakte over het bed en vervolgens op de mijne ging liggen. Ik vroeg of het kwam door één of ander gevecht waardoor hij opgelucht zuchtte. Ik trok één wenkbrauw op en keek hem twijfelend aan. Deze zucht was gewoon té opgelucht geweest. “Zoiets.” Mompelde hij om vervolgens een foto van hij en zijn zusje uit zijn tas te halen. Ik glimlachte even, “Leuke foto en lijstje.” Zei ik terwijl ik een knik wierp naar het voorwerp in zijn handen. Daarna keek ik hem weer twijfelend aan, “Zoiets? Wat bedoel je met zoiets?” Vroeg ik terwijl ik mezelf wat beter legde op het bed. Ik voelde hoe de warmte onze kamer overmande, stond op en opende de raam. Even bleef ik met mijn neus in de lucht staan om alle verschillende geuren en wind beter op te nemen. Ik schudde daarna mijn hoofd, haalde een hand door mijn haar om vervolgens weer te gaan liggen op dezelfde manier. "Dus?"


    Rise and rise again until lambs become lions

    Joshua Callum Monrose. || Weerwolf.

    "Leuke foto en lijste." zei hij en hij knikte naar het lijstje in mijn handen. Ik glimlachte licht en knikte. Ik zette het op het nachtkastje en keek er even naar. Ik voelde zijn blik om mij branden en keek hem aan. Zijn blik stond twijfelend. Hij ging dus doorvragen. "Zoiets? Wat bedoel je met zoiets?". Hij legde zichzelf wat beter neer op het bed en ik haalde mijn schouders op. Het werd steeds warmer op onze kamer terwijl de deur open stond. Ik zag Anthony op staan en het raam open doen. Hij bleef even met zijn neus in de wind staan en haalde na dat hij zijn hoofd had geschud zijn hand door zijn haar. Daarna ging hij weer op zijn bed liggen als hij daar voor deed. "Dus?" "Een uit de hand gelopen meningsverschil." Ik loog niet geheel. Het was geen meningsverschil. Mijn vader was gewoon weer eens dronken. Tenminste dat denk ik. Hij slaat dan namelijk harder. Nu hoopte ik echt dat hij niet zou door vragen. Ik wist namelijk niks meer te verzinnen. Ik bedoel, het is lastig om tegen iemand te liegen die je graag mag.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rider schreef:
    (Hoe ziet Jay eruit en dergelijke? Aangezien ik dat soms gebruik in mijn posts c; )
    (Kijk in het rollentopic)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Arlynn Auracle McKnight || Elementenbestuurder || Water & Lucht

    Ik haalde mijn schouders op. Natuurlijk had hij wel gelijk dat ik mensen vaak niet eens meer een kans gaf. Ik was hier immers pas voor mijn derde jaar en had daarvoor eigenlijk al mijn vertrouwen verloren. Eigenlijk deed ik sinds mijn elfde al wat ik zelf wilde en gaf ik niet meer om wat andere mensen daarvan vonden. Ik had mij ervoor afgesloten. Dat over aangepaste regels kon mij echter vrij weinig schelen. Ik leefde volgens mijn eigen regels en dat die toevallig overeenkwamen met die van de school, was een handige bijkomstigheid.
    'Dacht ik aardig te zijn, ben je nog steeds niet tevreden,' zei ik lachend op zijn sarcastische opmerking. 'En ik vergelijk je met de vaste vorm van water. Aangezien water mij zeer dierbaar is, zou je je gevleid moeten voelen,' vervolgde ik hem met een knipoog. Ik keek hoe de jongeman van 300 jaar oud -nu wist ik wel gelijk hoe oud hij ongeveer was, hoewel ik het wel een beetje creepy vond- uit de boom sprong.
    'Leuk om je te ontmoeten Arlynn,' klonk het weer op magische wijze vanaf de grond. Ik beet even op mijn lip en staarde twijfelend naar de ingang van de school. Uiteindelijk nam ik mijn besluit en sprong met mijn vlieger de lucht in, om boven de vampier te gaan vliegen, in de gaten houdend, dat de wind de geur van mijn bloed niet in mijn richting zou brengen.
    'Weet je wat, ik geef het een kans en zal hallo zeggen. Maar als je geen gelijk blijkt te hebben, zal je dat de rest van mijn leven blijven horen,' riep ik hem lachend toe. 'Wat voor jou wel niet zo heel lang zal zijn, maar oké.'


    Happy Birthday my Potter!

    Cairde schreef:
    (...) (Kijk in het rollentopic)


    (Toen ik het vroeg, was het nog niet aangepast, maar ik heb gekeken. Bedankt c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Anthony Ayan Maverick
    “Een uit de hand gelopen meningsverschil.” Ik keek hem twijfelend aan. Ik wist dat hij veel meningsverschillen had met mensen en dat hij altijd wel een weerwoord klaar had, maar normaal gesproken zou hij niet zo opgelucht reageren en zou hij erover uitgebreid vertellen. Eén wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik wat rechter op ging zitten, “Zeker?” Vroeg ik terwijl ik probeerde zijn lichaamstaal te lezen zodat ik kon weten waaraan hij mogelijk aan zou kunnen denken. Ik haalde mijn schouders op. Ik wist nu niet of ik zou moeten doordrammen over het of het gewoon even met rust laten. Ik kende hem al lang genoeg om te weten dat hij niet tegen me zou liegen. “Oké dan. Je zou er toch niet over liegen.” Ik haalde mijn schouders op en keek daarna weer naar de foto samen met zijn zusje. “Hoe gaat het eigenlijk met haar?” Vroeg ik, “Ik bedoel, mist ze je niet teveel?” Ik wist hoe de relatie tussen Joshua en zijn zusje sterk was. Het was iets waarmee je hem onmiddellijk kon kwaad maken of juist ervoor zou zorgen dat hij dicht klapte.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Rider schreef:
    (...)

    (Toen ik het vroeg, was het nog niet aangepast, maar ik heb gekeken. Bedankt c: )
    (Daarom was het ook zolaat gezegd:] )





    (Wie voor Jaylee?)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:09 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Wie voor Benjamin?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cairde schreef:
    (...) (Daarom was het ook zolaat gezegd:] )





    (Wie voor Jaylee?)


    (Je kan nog steeds naar Arlynn en Samuel komen hoor c;

    Edit: Dat geldt trouwens wat mij betreft voor iedereen die niks te doen heeft. Aangezien Arlynn van Samuel socialer moet doen :p )

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:21 ]


    Happy Birthday my Potter!