• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    "Kan ik jullie even onder vier of zes ogen spreken?" ik draaide me meteen om toen ik de stem van Niall hoorde, maar toen ik zijn serieuze blik zag fronste ik mijn wenkbrauwen verward. Ik had namelijk verwacht dat hij vroeg of er nog iets te eten was, maar aan zijn serieuze gezicht te zien was dat niet het geval. "Hé Nialler," begon ik glimlachend. "Natuurlijk!"


    To love is to destroy.

    Zayn Malik

    " nou?" zegt Niall . '' Jahaa'' zeg ik " ow ehm Zayn ik ga even naar Harry ik moet hem het nog vertellen" zegt Niall . Ik knik en ik loop naar Jim . '' Hey Jim het spijt me heel erg'' zeg ik . Dit keer meen ik het. '' Het is al goed'' zegt hij met een glimlach . Ik trek hem in een knuffel .

    Jim Hendrikson

    Niall geeft mij een knipoog en ik smelt helemaal weg . '' Ahww'' zeg ik . Felice en Zayn kijken me aan . '' Jij hebt het echt te pakken'' zegt Zayn . Felice en ik beginnen te lachen . '' Yup .. Maar ja het is een onmogelijke liefde . '' zei ik . '' Natuurlijk niet !'' zegt Zayn . ik kijk hem raar aan . '' Geef hem straks na de show een kus op de mond. En misschien zoent hij wel terug !'' fluisterde Zayn . '' Maar hij is Hetero Zayn . '' zei ik . '' Nou en kus hem nou maar !'' zei hij met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahah zaynieboo tog.

    Niall Horan

    "Hé Nialler,Natuurlijk!" Hij kijkt me bezorgd en glimlachend aan. Ik bijt weer opnieuw nerveus op mijn lip. " ik wil zeggen dat ik uhm, ik ben biseksueel" fluister ik zachtjes en kijk rond of niemand mee geluisterd heefft. Bagig wacht ik af op zijn reactie. Niet dat ze boos of zo zouden zijn, want tsja dat gebeurde niet. Je wist maar nooit maar ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhm, ik weet niet precies waar ik moet beginnen, kan iemand me daarmee helpen?
    Het lijkt me mssn gwn handig om gwn Alli te spelen, want die was er in het begin ook als Harry´s vriendin..

    ZiallsBitch schreef:
    Uhm, ik weet niet precies waar ik moet beginnen, kan iemand me daarmee helpen?
    Het lijkt me mssn gwn handig om gwn Alli te spelen, want die was er in het begin ook als Harry´s vriendin..

    [ Ja inderdaad ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Toen ik zag dat Niall nerveus op zijn lip beet, legde ik mijn handen op zijn schouders en boorde mijn groene ogen in de zijne. "Je kan me alles vertellen Niall." De blik in zijn blauwe ogen zei genoeg, hij zat enorm ergens mee. "Ik wil zeggen dat ik uhm, ik ben biseksueel." Fluisterde hij zachtjes, waarna hij in het rond keek of niemand meegeluisterd had. "Was je daarom zo nerveus?" ik glimlachte bemoedigend en gaf hem een schouderklopje. Ik had het echt niet verwacht van Niall, aangezien hij blijkbaar op beide geslachten viel had ik het niet opgemerkt. Aangezien hij meestal net zo enthousiast meedeed als we een knap meisje voorbij zagen lopen. "Niall, je bent als een broer voor me. Ik zal je nooit veroordelen, niemand hier. Ik sta altijd achter je, oké? Ik wil gewoon dat je gelukkig bent! Al moet je als je advies nodig hebt over een jongen het maar even aan Eleanor of Caitlin vragen, die weten er wel raad mee." Ik grijnsde. Alles wat ik zojuist had gezegd tegen Niall meende ik ook.


    To love is to destroy.

    ZiallsBitch schreef:
    Uhm, ik weet niet precies waar ik moet beginnen, kan iemand me daarmee helpen?
    Het lijkt me mssn gwn handig om gwn Alli te spelen, want die was er in het begin ook als Harry´s vriendin..


    [Je kan je anders bij Eleanor en Caitlin voegen? Die zitten al in de zaal.]


    To love is to destroy.

    Meester schreef:
    (...)

    [Je kan je anders bij Eleanor en Caitlin voegen? Die zitten al in de zaal.]




    Becca zit der ook al eh?

    Niall Horan

    Je kan me alles vertellen Niall." Ik glimlach zwakjes door zijn lieve reactie.. "Was je daarom zo nerveus?" Ik knik zachtjes.. "Niall, je bent als een broer voor me. Ik zal je nooit veroordelen, niemand hier. Ik sta altijd achter je, oké? Ik wil gewoon dat je gelukkig bent! Al moet je als je advies nodig hebt over een jongen het maar even aan Eleanor of Caitlin vragen, die weten er wel raad mee." Grijnsd hij en dankbaar knuffel ik hem. " Dankje Hazz" ik twijfel , zouik hem vertellen van Jim? Dat ik hem leuk vond en volgens mij ook verliefd was geworden?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ZiallLover schreef:
    (...)



    Becca zit der ook al eh?


    [Ik wist niet dat ze bij Eleanor en Caitlin zat, sorryyyy.]


    To love is to destroy.

    Harry Styles
    Niall sloeg zijn armen om me heen wat me zachtjes deed grinniken. "Dankje Hazz," zei hij. "It's alright mate." Ik vroeg me af hoe Niall hier achter was gekomen, zou hij soms gevoelens voor een jongen hebben ontwikkelt? "Hoe ben je er achter gekomen Nialler?" vroeg ik hem nieuwsgierig.


    To love is to destroy.

    Meester schreef:
    (...)

    [Ik wist niet dat ze bij Eleanor en Caitlin zat, sorryyyy.]


    [daar zit ze ook niet :p gwn een andere plaats maar Alli kan haar miss. tegenkomen? ben ik nu eigenlijk aan het besturen?]

    Jim Hendrikson

    Niall een kus geven na het concert ? Zou dat wel zo verstandig zijn ? '' Wat denk jij Fel ?'' vroeg ik aan haar. '' Ik denk dat je het gewoon moet doen. '' zei ze . Ik knikte. Ik ga Niall zoenen na het concert. Ik hoop echt dat Niall mee zoent. En me niet weg duwt of zo . Want daar ben ik nu echt bang voor. Dat hij me nooit meer wil zien of spreken . Ik hoop echt dat hij me leuk vind


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZiallLover schreef:
    (...)

    [daar zit ze ook niet :p gwn een andere plaats maar Alli kan haar miss. tegenkomen? ben ik nu eigenlijk aan het besturen?]


    [Als Alli daar loopt en jouw personage ook kun je haar tegenkomen inderdaad! (: En nee, dat is niet besturen! Alleen als je bepaalt waar ze loopt of wat ze zegt.]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:38 ]


    To love is to destroy.

    Niall Horan

    It's alright mate." ?' Hoe ben je er achter gekomen Nialler" ik kijk hem aan. " ik denk dat ik verliefd ben op Jim" fluister ik. " is Liam er ook al?" Ik kijk hem even aan. " vertel je dit nie verder ik wil het de lads zeggen en het management ook" zucht ik. D management ging eng worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan