• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    'Ga je nog achter hem aan of wat? Verdomme Zayn, doe iets! Of weet je wat, zoek het uit. Ik ga zo optreden en ik wil dat die jongen erbij is. Regel maar wat, want jij hebt het verkloot. Jezus.' zei Louis kwaad. '' Ja daaaaag ! Die jongen loopt zelf weg ! Ik heb niks gedaan ! Maar goed als jullie hem er vanavond bij willen hebben .. EN HET IS WEL JULLIE SCHULD DAT IK STRAKS TE LAAT KOM !'' zei ik . Ik liep naar de artiesten uitgang en vroeg aan Paul als hij me naar de stad wou brengen . Als ik hem nou daar eerst zoek.. '' Oki hier kun je stoppen '' zei ik . Ik ging alle winkeltjes in om te kijken of hij daar was. Maar helaas. Toen ging ik naar de bakker want ik had honger gekregen. Toen zag ik Jim op dat bankje zitten . '' Hey'' zei ik . Jim negeerde me. '' Het spijt me. '' zei ik . '' Het spijt je helemaal niet .. De anderen willen zeker dat ik terug kom nou mooi niet dus ! Ik ben klaar met jullie.'' zei hij. '' Het spijt me wel. En ja de anderen willen jou vanavond er bij hebben . '' zei ik . '' Nou en ik kom gewoon niet meer. '' zei hij . '' Maar dan zie je Niall ook niet. '' zei ik . Toen keek hij me eindelijk aan . '' Ik zie heus wel hoe jij naar hem kijkt en andersom . '' zei ik . Jim bloosde . '' Kom gewoon oke ?'' zei ik . Jim knikte


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Zayn verdween, en gelukkig wilde Paul hem naar de stad brengen. Misschien zou hij nog op tijd zijn voor het concert. We hadden nog maar een paar minuten en dan zou het concert beginnen, en ik kon de gillende fans al horen. 'Zayn moet wel opschieten nu...' mompelde ik. Hopelijk heeft hij het goedgemaakt met Jim!


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    Ik stapte samen met Zayn de auto in . Ik ging alleen maar mee voor Niall.. Want hij heeft dit allemaal moeten zien. Ik pakte mijn mobiel en stopte de oordopjes in mijn oor. Ik drukte het liedje van Bieber aan en luisterde. Ik was bijna in slaap gevallen tot dat Zayn me aan tikte. '' Wat is er?'' vroeg ik toen ik mijn oordopjes uit deed. '' We zijn er '' zei hij . '' ow'' zei ik slaap dronken. We liepen naar binnen en we gingen naar de zaal . Ik ging backstage staan en wens de jongens succes . Ik gaf Niall een knipoog en ik ging alvast naar de kleedkamers. Ik ruimde daar een beetje op . Ik weet niet waarom maar ja. Ik ging op de bank liggen en viel in slaap . Ik werd in de wereld gezogen waar Niall en ik samen waren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lolol

    Niall Horan

    Stil volg ik hoe de ruzie verloopt en Jim vertrekt. " verdomme toch" vloek ik als Zayn ook weg was en trap tegen de stoel. Ik had het af en toe zo gehad met die jongem. Hij kon echt wel wat respect krijgen . Na een poos is Jim en Zayn terug. " Zayn echt als je dit nog een keer flikt draai ik je hoogstpersoonlijk je nek om." Sis ik iets wat boos naar hem. Daarna loop ik naar Jim. " Jim word wakker." Al snel is hij wakker. " kom het begint, naarje plek en tot steaks" ik glimlach zwak naar hem.m" ik zoeg dat hij normaal doet". Ik knuffelhem en ren dan terug naar de plek waar we moesten wachten. Even geef ik Zayn nog een dodelijke blik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Felice Bennet.

    Nadat Jim boos weg was gerend was ik heel ongerust geworden. Je wist maar nooit wat hij allemaal kon doen als hij boos was. Gelukkig ging Zayn achter hem aan en kwam hij na een paar minuten weer terug, met Jim. Nu zaten Jim en ik samen backstage in de kleedkamer te wachten, totdat het concert begon. Ofja, Jim sliep, ik zat. Hij lag zo schattig te slapen, met een enorme glimlach op zijn gezicht. Tegen de tijd dat het voorprogramma begon besloot ik Jim wakker te maken. Ik tikte hem zachtjes aan. 'Wake up Jimmyboy, het begint!' siste ik.


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    Als Niall me wakker maakt glunder ik helemaal . Hij mag dit wel elke ochtend doen bij mij. " kom het begint, naarje plek en tot straks" hij glimlacht zwak naar mij. " ik zorg dat hij normaal doet". hij knuffelt mij en rent dan terug naar de plek waar we moesten wachten. Even geeft hij Zayn nog een dodelijke blik. Niall was zo lief! Ik heb de hele show iets gedaan op mijn mobiel want ik wou nog niet zien wat ze allemaal deden want vanavond ga ik echt kijken . Ik keek naar Niall die grappige dingen aan het doen was. '' Haha'' grinnikte ik . Hij is zo schattig als hij Potatoo zegt. '' I love you Niall'' fluister ik naar mijn mobiel. Ik keek snel om me heen om te kijken of niemand mij dat had horen zeggen . Toen probeerde ik een beetje de zaal in te kijken en zag voor aan die bitch die me geslagen heeft. '' Kijk Felice daar is ze !'' zei ik tegen Felice en wees naar de bitch

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:48 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach weer kort. 'Zayn series wat is er man, ik ben niet gewend dat je zo doet" toch bezorgd kijk ik hem aan? Waar was Liam, Louis en Harry eigenlijk?ik had ze nog niet gezien terwijl we zo op moesten na het voorprogamma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    ''Zayn series wat is er man, ik ben niet gewend dat je zo doet" vraagt Niall mij . '' Hoezo ? Ik mag Jim gewoon niet Oke ?!'' zei ik kwaad. Ik keek achter me en zag Jim druk met Felice praten . '' Waar zijn de anderen ?'' vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ''' Hoezo ? Ik mag Jim gewoon niet Oke ?!'' Reageert hij kwaad. Waardoor ik ineen krimp. . '' Waar zijn de anderen ?'' vraagt hij. " ik weet het niet. Zayn waarom mag je hem niet? Omdat ik bi ben , of wat is het nou. Ik ven echt niet veranderd nu ik de kast uit gekomen ben, tenminste denk ik" zeg ik vrij onzeker. " ik wil gewoon weten wat ernis, zo is het niet meer leuk",


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' ik weet het niet. Zayn waarom mag je hem niet? Omdat ik bi ben , of wat is het nou. Ik ven echt niet veranderd nu ik de kast uit gekomen ben, tenminste denk ik" zegt hij vrij onzeker. '' Wat heeft dat er nou weer mee te maken Niall ? '' vroeg ik. " ik wil gewoon weten wat er is, zo is het niet meer leuk",zei hij . Ik keek Niall aan en dacht na . '' Ik ben gewoon bang dat hij jou van me afpakt... '' zeg ik bang .

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 18:35 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Caitlin Sofia Truesdale
    "Vinden ze vast niet erg, en anders.." ik rommelde wat in mijn kleine tasje en haalde er een oranje kettinkje uit. "Ik heb altijd iets extra's bij me. En zoals je ziet komt dat nu zeker goed uit." Ik glimlachte naar Eleanor en gaf haar het kettinkje. Het werd achter ons steeds drukker, de zaal stroomde vol met voornamelijk gillende en hysterische meisjes. Ik grinnikte zachtjes. "Ik snap niet hoe de jongens het durven om voor zoveel mensen op te treden. Ik ben echt trots!" ik kreeg het alleen al benauwd als Liam wat over me zei terwijl hij op het podium stond, het gevoel dat iedereen me dan aankeek overrompelde me. Vroeger had ik dan ook last gehad van faalangst maar gelukkig was het een stuk minder geworden, en dat kwam grotendeels door de steun van Liam.


    To love is to destroy.

    Harry Styles
    Ik had serieus de neiging om meteen de kamer weer uit te rennen, aangezien het niet lang duurde voordat de hel los barstte. Ik had Zayn nog nooit zo opgefokt gezien. Ik fronste mijn wenkbrauwen terwijl ik plaats nam op één van de tafeltjes en nam een slok van mijn glas met water. Het meisje - de beste vriendin van Jim zoals ik het had begrepen - leek het geruzie ook zat te zijn en liep naar me toe. Ze had lange blonde haren en felblauwe ogen, ze zag er zeker niet verkeerd uit. Behendig sprong ik van het tafeltje af en stak mijn hand uit. "Met wie heb ik het genoegen?" vroeg ik, een brutale grijns speelde rond mijn lippen. Al snel werden we onderbroken door die Jim - begrijp me niet verkeerd maar ik had echt geen zin om me er mee te bemoeien - hij rende de kamer uit en smeet de deur hard achter zich dicht. Niet veel later volgde Zayn ook, aangezien Louis erop stond dat hij zijn excuses aan moest bieden. "Wauw," ik wreef langs mijn nek en rees mijn wenkbrauwen op. "Iedereen is gestrest tijdens het optreden. En ik zie niet in waarom dat iets goeds is?" ik liep naar de koelkast en pakte daar een flesje water uit voor tijdens de show. Niet veel later kwam Zayn weer binnen, met Jim. Serieus, ik moest nodig met Zayn spreken. Want als hem wat dwars zat, wilde ik hem graag helpen. Ik hoorde de fans al keihard gillen en het gaf me een enorm goed gevoel, een adrenaline kick als het ware. "Heb je d'r al zin in?" ik sloeg Louis vriendschappelijk op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 18:47 ]


    To love is to destroy.

    Niall Horan

    . '' Wat heeft dat er nou weer mee te maken Niall ? '' vraagt hij' Ik ben gewoon bang dat hij jou van me afpakt... '' zegt hij bangig. " nawh" verlaat mijn mond en ik bloos. Snel sla ik mijn ar,en om hem heen en ik knuffel hem. " Zayn dat zalt nooit gebeuren, alleen als je je zo idioot blijft gedragen. Maar alsjeblieft begrijp mij ook jullie hebben al best lang allemaal een vriendin en soms voel ik me dan buiten gesloten. Ik vind ze super aardig hoor maar dan lig ik in mijn eentje in bed en dan voel ik me ook alleen omdat ik niemand heb dus ik ben nu zo blij dat ik iemand heb die zo lief is. En je weet dat jullie altijd belangrijk zullenzijn en blijven dus alsjeblieft Zayn je hoeft geen sorry te zeggen maar als je gewoon normaal doet vind iedereen het leuker. En je weet dat je mijn beste vriend bent, dus de volgende keer kom je gelijk naar me toe en dan vertel je het me"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik liep naar Niall toe en zag dat die 2 elkaar aan het knuffelen waren . Direct kwam er een steek in mijn hard . En ik werd Jaloers. Ik liep verder naar Niall . '' Daar zit ze '' zei ik tegen hem en wees naar het meisje dat mij pijn heeft gedaan . '' ow I'm sorry..'' zei ik toen ik Zayn zag. Ik bloosde en liep weer naar Felice. '' Felice ? Ik ben ontzettend jaloers aan het worden . '' zei ik . Felice grinnikte . '' it's not funny !'' zei ik nep boos. '' Ik hoop dat Niall mijn nummer in zijn mobiel zet. '' zei ik verliefd tegen Felice. Hooo what ? Verliefd? .. Omg het is waar ik ben verliefd op mijn onmogelijke liefde . KUT!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie dat Jim naar me toe komt en ik begin weer dom te glimlachen. Daar zit ze '' zegt hij en ik volg zijn vinger en baal mijn vuisten. . '' ow I'm sorry..'' zegt hij tegen Zayn en ik stoot hem aan. " nou?" Ik kijk ongeduldig naar Zayn
    " ow ehm Zayn ik ga even naar Harry ik moet hem het nog vertellen" ik glimlach nog naar Jim en stap naar Harry.m" kan ik jullie even onder vier of zes ogen spreken?" Serieus kijk ik ze aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan