• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Nadat ik afscheid van Eleanor had genomen liep ik naar de kleedkamers. Niall en Zayn waren er al, maar de andere jongens waren nog nergens te bekennen. "Hi!'' zei ik. Ik zou nog even moeten wachten voordat ik in de make-up mocht, dus ik ging op een bankje in de kleedkamer zitten. Ik pakte mijn mobiel tevoorschijn en begon mijn twitter te checken. Na een paar meiden te hebben gevolgd begon ik een tweet te sturen. Hellooo Nederland! Everyone readyyy? :) Meteen stroomden de reacties binnen. Met een tevreden gevoel legde ik mijn mobiel weer weg. Misschien dat ik nu wel in de make-up kon.


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    Opeens komt Niall de keuken in lopen.'' Jim gaat het ben je oke'' bezorgd kijkt hij mij aan. '' Nee.. Zo'n stom meisje heeft me in elkaar geslagen .. '' zei ik nog al chagrijnig . ik keek naar mijn schoenen die opeens heel intressant waren. Toen keek ik Niall weer aan . Ik pakte een briefje uit mijn broekzak en gaf het aan hem . '' Hier heb je mijn nummer '' zei ik . Ik keek naar de muur. Het was echt oer lelijk . Ik weet niet wat ik moest doen nu . Ik verveelde me maar ik wou ook niet meer terug naar buiten . Want dan moet ik weer helemaal achteraan staan. '' Waarom ben ik altijd de gene die in elkaar geslagen word ?'' mompelde ik. Op school word ik haast dood gemept en nu hier ook door dat Vis wijf. Pff zelfmoord ? Nee dat kan ik mijn familie niet aan doen. Ik pakte Niall's hand . '' Dankje.. Dankje wel je bent echt een geweldige vriend'' bloosde ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Becca Louise Green

    Ik kleed me snel om. Een oranje sshirt,een iets donkerde broek en mijn oranje hakken. Zo zal het wel goed zijn. Ik loop naar de badkamer en doe mijn makeup. Het is heel wat maar als ik klaar ben zie ik er nogaltijd heel naturel uit. Ik kijk op mijn mobiel. pfoe ik heb nog tijd! ik bel een taxi en ga naar buiten. Als ik net de deur uitkom zie ik hem staan. Ik stap in. ''Ziggo Dome please..''. De man knikt en geeft gas. Als ik eindelijk aangekomen ben komt er een man naar me toe. Hij beleid me naar mijn plaats. Ik lach nog naar hem en daarna vertrekt ie weer. Ik neem mijn mobiel weer en sms Zayn. Hi handsome,ik ben er! xxxxBecca Ok missch ien nietecht nuttig maarja...

    Zayn Malik

    Toen Niall ff weg was kreeg ik een smsje van Becca . Hi handsome,ik ben er! xxxxBecca ahwwwww. Hey Beccca ! Ik ben er ook al ;p x Zayn stuurde ik haar. Ik liep naar de keuken want ik had honger . En daar zag ik Niall zitten met een bebloede jongen . '' Vas Happenin ?'' vroeg ik bezorgd. '' ik ben in elkaar geslagen . '' zei een jongen . Toen ik wat meer naar hem keek kwam ik erachter dat het die Jim was. '' Wie heeft dit gedaan ?'' vroeg ik . '' Een meisje achter me . Ik werd gek van haar dus begon ik d'r uit te schelden . En toen sloeg ze me in elkaar. '' zei hij bot. '' Ow.. Tjah.. Poor you'' zei ik emotieloos . Ik had echt geen medelijden met hem hoor. Als ik dat meisje was had ik hem nog meer klappen gegeven . Ik liep naar de koelkast en haalde er een blikje cola uit. '' Loser'' fluisterde ik zacht toen ik weer weg liep . Ik ging weer op de bank zitten en keek weer TV


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Binnensmonds vloekend werd ik begeleid door twee bodyguards naar het Ziggo Dome, ik was weer te laat. En Paul stelde dat absoluut niet op prijs. Ik dwong mijn mondhoeken omhoog toen ik zag hoe veel fans - voornamelijk meiden en nee, daar had ik geen moeite mee - zich opdrongen aan de hekken en mijn naam riepen. Mijn ochtendhumeur verdween als sneeuw voor de zon, waarna ik mijn hand opstak en ze grijnzend begroette. Ik had jammer genoeg geen tijd om naar ze toe te gaan omdat ik dan nog later zou zijn. Toen ik het stadion binnen was werd ik begeleid naar de kleedkamer, maar voordat ik er was aangekomen hoor ik de bekende stemmen van Zayn en Niall. Ik excuseerde me en liep het kamertje binnen, waar ik een onbekende jongen en een meisje zag zitten. Zayn keek televisie en een bezorgde uitdrukking sierde het gezicht van Niall. "Mates," begroette ik Zayn en Niall met een simpele knik. "Ik dacht dat de backstage pasjes voor na de show waren?" vroeg ik met gefronste wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 11:19 ]


    To love is to destroy.

    Zayn Malik

    "Ik dacht dat de backstage pasjes voor na de show waren?" hoorde ik Hazz vragen . '' Die Jongen is in elkaar geslagen en nu stelt hij zich aan . Wat een Jerk'' zei ik . '' Ik stel me niet aan Zayn !'' hoorde ik Jim schreeuwen . '' Please shut up'' zei ik geërgerd . Ik keek weer verder tv. Toen liep ik naar Hazz toe . '' Ik mag die gozer niet. '' fluisterde ik in Harry's oor. '' Hij is zo raar. Ik weet niet waarom ik hem niet mag'' zei ik . Ik keek de kamer rond en zag daar ook een meisje zitten ik ging naast haar staan . '' Ow jou heb ik niet gezien! Hallo '' zei ik met een knipoog. '' Zayn ze is al bezet. '' zei Jim . '' Door wie door jou ?'' vroeg ik bot. '' Ik ben Gay.. En ze is al bezet door iemand anders . '' zei hij . Ai de eerste zag ik niet aan komen. Maar eigenlijk wel . Want homo's die kunnen niet echt tegen het geschreeuw.. Teminste dat denk ik nu dan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Felice Bennet.

    Zayn gedraagde zich al een tijdje als een klootzak tegenover mijn beste vriend. Ik weet niet waarom die twee elkaar niet mochten, maar ik voelde me er niet oke bij.
    Pas na een paar minuten leek Zayn mij op te merken. 'Hallo, jou heb ik nog niet gezien,' grijnsde hij met een knipoog. Ik wilde net iets terugzeggen, maar Jim was me voor. 'Ze is al bezet, Zayn.' 'Door wie, door jou?' vroeg hij bot. Ik begon nu echt genoeg te krijgen van dat gedoe. 'Ik ben Gay... Nee, door iemand anders.' Ik zag Zayn even sprakeloos staan kijken en er hing een ongemakkelijke stilte. 'Jezus jongens, houd op met dat geruzie en doe ees normaal,' zei ik half lachend, half serieus. Toen ze allebei nog niks zeiden liep ik van ze weg, naar Harry, want met hem had ik nog geen kennis gemaakt.


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk even rond en het begint toch al redelijk vol te stromen. 'Goedemiddag!' Ik kijk recht in het gezicht van een lachende Caitlin. 'Hi!' lach ik terug waarna ik haar terug knuffel. Terwijl Caitlin naast me neer ploft bestudeer ik haar oranje hakken en armbandjes. Natuurlijk! Ik wist dat ik wat vergeten was. De dresscode. 'Zouden de jongens het heel erg vinden dat ik niet in het oranje ben?' vraag ik aan haar terwijl ik zacht grinnik.

    [Argh, Waarom schrijf ik toch van die korte stukjes.. ;s I'm sorry, haha! ;d]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 12:23 ]

    Louis Tomlinson

    'Kom maar zitten, Louis,' zei Lou, onze styliste. Ik nam plaats op de grote stoel en keek in de spiegel. Ik was nooit een grote fan van make-up, maar als ik het niet opdeed bij concerten, leek ik wel een mummie. 'Niet te veel hè?' vroeg ik lachend. Lou grinnikte en smeerde een laagje make-up op mijn gezicht. Na een paar minuten was ik klaar en kon ik mijn oranje kleding aan gaan doen. Toen dat gebeurd was liep ik terug naar de kleedkamer, waar de rest van de jongens waren, op Liam na. Ook waren er twee voor mij onbekende personen. 'Hey guys, de meet and greet is toch na de show?'


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    'Hey guys, de meet and greet is toch na de show?' zei Louis. '' Grr kun je niet zien dat ik in elkaar gemept ben ?'' vroeg ik geërgerd . Ik ging iets anders op de stoel zitten en staarde voor mij uit. Ik keek naar Niall . Zijn mooie prachtige blauw ogen. Zijn mooie vuile blonde haar. Zijn lippen , zijn schattige neus. Ik brabbelde wat en keek naar Zayn . '' Wat is joun probleem ?'' vroeg ik . '' Jij bent mijn probleem '' zei hij . Ik stond woest op en ging voor hem staan . '' WAT HEB IK JE OOIT AAN GEDAAN ? MENEERTJE OW IK BEN PERFECT !'' Schreeuwde ik kwaad. Ik ging weer zitten . '' Kijk Niall nog een reden waarom die jongen niet spoort'' zei hij tegen Niall. '' Kijk eens naar je zelf. '' zei ik . Ik kreeg een bitchy blik van hem . '' Ja wat nou ? Ga lekker meisjes neuken stom stoep hoertje'' zei ik in het Nederlands zodat hij het niet kon verstaan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Ik volgde de hele discussie wel, maar ik begreep er niks van. Een ding was zeker, Zayn en die jongen mochten elkaar niet.
    'Voordat je die jongen nog meer toetakelt, Zayn, word eens volwassen en stop met irritant doen.' Ik lachte wat ongemakkelijk. 'En jij... Hoe heet je eigenlijk? Daag Zayn niet zo uit, hij is nogal snel op zijn teentjes getrapt,' Ik knipoogde naar Zayn en wachtte af naar hun antwoord.


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    En jij... Hoe heet je eigenlijk? Daag Zayn niet zo uit, hij is nogal snel op zijn teentjes getrapt,' zei Louis. '' ik heet Jim.. Jim Hendrikson. En hij daagde mij uit. Net toen ik nog gewoon buiten stond begon hij helemaal naar mij te schreeuwen terwijl ik niks heb gedaan. '' zei ik . Ik keek Zayn met een valse blik aan. Hoe kon die gozer nou ooit mijn CelebCrush zijn geweest ? Nu kom ik pas echt te weten dat hij een Klootzak is. '' Omdat je raar bent daarom schreeuwde ik zo. Ik zag die stomme tweet van je. '' zei Zayn . '' Uh hallo ? Volgens mij stond er niks verkeerds in die tweet. Alleen maar dat ik gek werd van dat wijf achter me en dat Niall ook een gewone jongen is . Waar maak jij je toch druk om ?'' vroeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    'Ik ben Jim, Jim Hendrikson. En hij daagde mij uit. Hij begon toennet helemaal tegen me te schreeuwen maar ik had niks gedaan!' Hij keek Zayn vals aan. 'Omdat je raar bent daarom schreeuwde ik naar je. Ik zag die stomme tweet van je.' Ik herkende Zayn bijna niet meer terug. Waarom wond hij zich zo op over zoiets? 'Uh hallo? Volgens mij stond er niks verkeerds in die tweet, alleen dat ik gek werd van die bitch achter me en dat Niall gewoon normaal is. Waar maak jij je toch druk om?' Ik keek naar Zayn en wachtte op zijn reactie. 'Jezus jongens doe nornaal!' riep ik geïrriteerd.


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    '' Wat een leuke ontmoeting met One Direction ! Krijg toch allemaal maar het heen en weer ! Stelletje megolen !'' schreeuwde ik .Ik liep naar Felice. '' We gaan !'' zei ik kwaad. Ik pakte haar hand en trok haar mee naar buiten . '' Ik haat One Direction ! '' Schreeuwde ik boos door het gebouw. Ik liep naar buiten en ik ging naar huis. '' ik weet niet wat jij doet vanavond maar ik ga in iedergeval hier niet heen . Ik haal direct alles van 1D uit mijn kamer. '' zei ik woest. en ik fietste naar huis. Toen ik thuis kwam keken mijn ouders me raar aan . '' Mam ? Pap ? One Direction zijn klootzakken '' riep ik en ik stormde naar boven . '' Lieverd mag ik binnen komen ?'' vroeg mijn moeder. '' Ja'' zei ik bot. '' Wat is er nou gebeurd ?'' vroeg ze bezorgt. '' Nou ik stond dus in de rij en er stond een heel vervelend meisje achter me . Ik werd met de minuut gekker en vroeg nog al boos als ze wou ophouden . Toen ramde ze me in elkaar en opeens schreeuwde Zayn Malik naar me dat ik stom was alleen maar door een tweet. Waar niks verkeerds instond . Toen mocht ik naar binnen voor pleisters en kwam Niall bij me zitten . Toen kreeg ik allemaal gezeik van de andere jongens dat ik Zayn niet zo moet opfokken en zo . Terwijl hij de gene was die mij aan het opfokken was. De enige die normaal tegen me was is Niall. En Felice ? Ow die zat verdomme te flik vlooien met Harry'' snikte ik . '' Schatje trek je het niet zo aan . De jongens zijn waarschijnlijk gewoon zenuwwachtig voor het concert dat ze gaan geven . '' zei mijn moeder. '' Maar dan hoeven ze niet boos op mij te worden ! '' riep ik woest. Thuis wil ik nu ook niet zijn. Ik stond op en liep weg naar buiten . Waar ik mijn fiets pakte en naar de stad ging en op het bankje ging zitten waar ik vannochtend ook zat.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Een klap van de deur en weg was Jim. Verdomme, zo had ik het ook niet bedoeld! Ik probeerde de situatie juist wat op te vrolijken, niet nog erger te maken! Ik keek Zayn woedend aan. 'Ga je nog achter hem aan of wat? Verdomme Zayn, doe iets! Of weet je wat, zoek het uit. Ik ga zo optreden en ik wil dat die jongen erbij is. Regel maar wat, want jij hebt het verkloot. Jezus.'


    Dream on, dreamer.