• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Ik heb altijd zoiets van, als je hakken wil dragen, draag dan lekker hakken. Je zult wel boven bijna iedereen uitsteken, maar uiteindelijk gaat het er om dat jij het mooi vindt, en dat jij je lekker voelt bij wat je aanhebt. Dus ik vind dat je het gewoon moet doen als je dat wilt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind dat iedereen hakken moet kunnen dragen. Mijn zusje is ook redelijk lang, 1,7nogwat en draagt ook gewoon heel vaak hakken. Die schoenen zijn trouwens geweldig, ik wil ze al zo lang hebben haha.


    Your make-up is terrible

    Ik zal het gewoon doen alleen dan inderdaad niet te hoge hakken. Ik ben ook de grootste uit mijn vrienden groepje maar hun zijn gewoon klein.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 17:13 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    De hakken op het plaatje zijn trouwens leuk :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zelf ben 1.78 en ik vind het ook zo raar om hakken te dragen. Ik steek nu al met kop en schouders boven iedereen uit, wat ik op zich geen probleem vind maar ik ben bijna altijd langer dan jongens en daar baal ik sterk van. Nu vind ik hakken verschrikkelijk zitten, maar het gaat mij om het idee. Hakken maken je vrouwelijk, vind ik, wat voor soort hakken het dan ook zijn... Daarom wil ik ook wel eens hakken dragen, maar als ik dat doe, dan moeten mensen écht omhoog kijken om mij aan te kijken en dat vind ik er ook zo walgelijk uitzien. Ik draag dus ook geen hakken daarom. Het enige pluspunt vind ik, is dat hakken wel mooier staan bij lange benen.


    Chaos is a ladder.

    Een vriendin van me is bijna 1.90 en die draagt ook wel eens hakken van 10 cm en hoger als haar dat zo uitkomt, geweldig is dat :'3.


    i put the fun in funeral

    Lange mensen met hakken aan vind ik prima. Het is dat ik waarschijnlijk onderuit zou gaan en mijn nek zou breken en sterven als ik het zelf deed, maar anders zou ik mijn lengte (ik ben ongeveer even lang als jij) me niet tegen laten houden om het te doen.
    Die laarzen zijn overigens echt gaaf. Wel superduur, maar heel leuk. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    1.60 hier, lol.
    Ik word midget genoemd, BUT IM PROUD.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben 1.77 en draag ook hakken. Vroeger wat vaker dan nu, omdat ik nu niet zo veel schoenen met hakken heb, maar als het zo uitkomt, draag ik ze gewoon.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Joker schreef:
    1.60 hier, lol.
    Ik word midget genoemd, BUT IM PROUD.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind dat je gewoon moet doen wat je zelf mooi vindt.
    Ik ben eerlijk gezegd juist jaloers op jou.
    Mijn broers zijn bijna 2 meter en ik zou 1.68 worden •.•
    Die schoenen zijn trouwens echt vet ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sparia schreef:
    Ik heb altijd zoiets van, als je hakken wil dragen, draag dan lekker hakken. Je zult wel boven bijna iedereen uitsteken, maar uiteindelijk gaat het er om dat jij het mooi vindt, en dat jij je lekker voelt bij wat je aanhebt. Dus ik vind dat je het gewoon moet doen als je dat wilt.

    Ja, daar zit wel wat in maarja ik vind het er zo raar uitzien. Niet dat ik me wat aantrek van de mensen om me heen, ik doe ook wel wat ik zelf wil.
    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen hakken moet kunnen dragen. Mijn zusje is ook redelijk lang, 1,7nogwat en draagt ook gewoon heel vaak hakken. Die schoenen zijn trouwens geweldig, ik wil ze al zo lang hebben haha.

    Duur, maar geweldig!
    MissElmo schreef:
    Ik zal het gewoon doen alleen dan inderdaad niet te hoge hakken. Ik ben ook de grootste uit mijn vrienden groepje maar hun zijn gewoon klein.

    Op dat gebied heb ik nog mazzel, veel van mijn vrienden zijn ongeveer mijn lengte of groter.
    Wollywell schreef:
    Ik zelf ben 1.78 en ik vind het ook zo raar om hakken te dragen. Ik steek nu al met kop en schouders boven iedereen uit, wat ik op zich geen probleem vind maar ik ben bijna altijd langer dan jongens en daar baal ik sterk van. Nu vind ik hakken verschrikkelijk zitten, maar het gaat mij om het idee. Hakken maken je vrouwelijk, vind ik, wat voor soort hakken het dan ook zijn... Daarom wil ik ook wel eens hakken dragen, maar als ik dat doe, dan moeten mensen écht omhoog kijken om mij aan te kijken en dat vind ik er ook zo walgelijk uitzien. Ik draag dus ook geen hakken daarom. Het enige pluspunt vind ik, is dat hakken wel mooier staan bij lange benen.

    Ja daar baal ik dus ook van. Het ziet er zo raar uit als je boven de jongens uit steekt. Mensen zeggen juist dat ik niet zo moet zeuren en blij moet zijn met mijn lengte maarja, er zitten genoeg nadelen aan vast. :'D

    Remain schreef:
    Een vriendin van me is bijna 1.90 en die draagt ook wel eens hakken van 10 cm en hoger als haar dat zo uitkomt, geweldig is dat :'3.

    Oh wauw, dat is stoer!
    Wiarda schreef:
    Lange mensen met hakken aan vind ik prima. Het is dat ik waarschijnlijk onderuit zou gaan en mijn nek zou breken en sterven als ik het zelf deed, maar anders zou ik mijn lengte (ik ben ongeveer even lang als jij) me niet tegen laten houden om het te doen.
    Die laarzen zijn overigens echt gaaf. Wel superduur, maar heel leuk. :9~

    Haha, ik ben waarschijnlijk ook geen held op hakken aangezien ik nog nooit hakken heb gedragen, maar ik wil het graag uitproberen.
    Joker schreef:
    1.60 hier, lol.
    Ik word midget genoemd, BUT IM PROUD.

    Be proud. :Y)

    Whitmore schreef:
    Ik ben 1.77 en draag ook hakken. Vroeger wat vaker dan nu, omdat ik nu niet zo veel schoenen met hakken heb, maar als het zo uitkomt, draag ik ze gewoon.

    Ah dan zal ik dus ook niet de enige zijn die met een lengte nog hakken wil dragen. (:
    LuposCorde schreef:
    Ik vind dat je gewoon moet doen wat je zelf mooi vindt.
    Ik ben eerlijk gezegd juist jaloers op jou.
    Mijn broers zijn bijna 2 meter en ik zou 1.68 worden •.•
    Die schoenen zijn trouwens echt vet ^^

    Haha en ik ben jaloers op de mensen die tenminste fatsoenlijk een hak kunnen dragen - of niet langer zijn dan bijna alle jongens.
    Ik ben namelijk al door 2 jongens gevraagd die beide een stuk kleiner zijn dan ik. Echt, dat wil ik dus niet.

    Ik zal eerlijk zijn: ik vind het niet mooi als iemand die langer is dan 1,75 m tien centimeter hoge hakken draagt. Maar dat is mijn mening. Als jij verliefd bent op die schoenen en ze graag wilt dragen, moet je ze vooral gewoon kopen. Wanneer je echter twijfelt of jezelf er ongemakkelijk bij voelt, moet je ze echt niet dragen. Zelf ben ik klein en ik zie er met hakken niet direct uit als een reus, maar ik voel me helemaal niet prettig met dat soort schoenen en dat is dan ook te zien. Dat is zonde, dus denk er eerst nog eens goed over na. Het belangrijkste aan kleding is dat jij je er goed in voelt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.