• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Ik ben 1.55, haha! Je moet gewoon de schoenen dragen die jij mooi vind, ik vind juist lange meisjes met hakken mooi, om heel eerlijk te zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hakken zijn mooi ongeacht of het meisje lang is of niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    1.80 + hakken? Dan wordt je echt lang en lange meisjes vind ik, persoonlijk, eng :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Capricious schreef:
    Ik zal eerlijk zijn: ik vind het niet mooi als iemand die langer is dan 1,75 m tien centimeter hoge hakken draagt. Maar dat is mijn mening. Als jij verliefd bent op die schoenen en ze graag wilt dragen, moet je ze vooral gewoon kopen. Wanneer je echter twijfelt of jezelf er ongemakkelijk bij voelt, moet je ze echt niet dragen. Zelf ben ik klein en ik zie er met hakken niet direct uit als een reus, maar ik voel me helemaal niet prettig met dat soort schoenen en dat is dan ook te zien. Dat is zonde, dus denk er eerst nog eens goed over na. Het belangrijkste aan kleding is dat jij je er goed in voelt.

    Ja ik twijfel heel erg. :'D
    Maar ik wil het zo graag eens een keer. Maarja ik wil er niet geld voor uitgeven en vervolgens die schoenen nooit dragen.

    Hmm wel 1.80 is wel groot, ik ben net geen 1.60 dus mocht je mijn vriendin zijn en dan nog hakken aandoen zou ik het waarschijnlijk niet zo heel leuk vinden want ik draag zelf nooit hakken en een verschil van +25 cm is niet echt leuk. Verder vind ik het ook wel eerder raar dat grote mensen hakken aandoen, maar dat ligt wrs aan mij omdat ik niet graag hakken draag, terwijl ik het eerder nodig heb dan lange mensen (dat klinkt waarschijnlijk nogal droog, maar ik leef met de omgekeerde problematiek dus ik sta niet echt vaak stil bij het idee dat lange mensen ook soms lengte problemen hebben ;d)

    Oke, lang verhaal, maar ik vind uiteindelijk, wat andere mensen dan ook zeg, doe hakken aan wanneer je ze wilt aandoen, maar probeer het misschien te vermijden als je weggaat met een eerder kleine persoon want het is niet echt een leuk gevoel om je de hele tijd een minimens te voelen ;d (vind ik dan toch)


    effort never betrays you

    1.58 hier, is ook niet heel leuk om heel eerlijk te zijn

    1.80 + die Large dingen dan zou je ongeveer uitkomen op 1.91, bijna 2 meter. Persoonlijk zou ik het dan inderdaad niet doen. Maar ik vind dan ook dat lange mensen geen hakken nodig hebben. Ik vind namelijk dat hakken er zijn om je langer te laten lijken, dus waarom zou je ze dan dragen ^^


    To infinity and beyond •

    Appa schreef:
    Ik ben 1.55, haha! Je moet gewoon de schoenen dragen die jij mooi vind, ik vind juist lange meisjes met hakken mooi, om heel eerlijk te zijn.

    Ja maar het is wel een beetje awkward.
    Okammy schreef:
    Hakken zijn mooi ongeacht of het meisje lang is of niet :Y)

    Ook als je dan nog boven de mensen uitsteekt?
    Father schreef:
    1.80 + hakken? Dan wordt je echt lang en lange meisjes vind ik, persoonlijk, eng :x

    Haha hoezo eng?

    Lovestein schreef:
    Hmm wel 1.80 is wel groot, ik ben net geen 1.60 dus mocht je mijn vriendin zijn en dan nog hakken aandoen zou ik het waarschijnlijk niet zo heel leuk vinden want ik draag zelf nooit hakken en een verschil van +25 cm is niet echt leuk. Verder vind ik het ook wel eerder raar dat grote mensen hakken aandoen, maar dat ligt wrs aan mij omdat ik niet graag hakken draag, terwijl ik het eerder nodig heb dan lange mensen (dat klinkt waarschijnlijk nogal droog, maar ik leef met de omgekeerde problematiek dus ik sta niet echt vaak stil bij het idee dat lange mensen ook soms lengte problemen hebben ;d)

    Oke, lang verhaal, maar ik vind uiteindelijk, wat andere mensen dan ook zeg, doe hakken aan wanneer je ze wilt aandoen, maar probeer het misschien te vermijden als je weggaat met een eerder kleine persoon want het is niet echt een leuk gevoel om je de hele tijd een minimens te voelen ;d (vind ik dan toch)

    But I'm surrounded by small people haha, mijn familie is ook niet bepaald lang dus in principe zou ik het alsnog niet kunnen doen.

    Vivere schreef:
    1.58 hier, is ook niet heel leuk om heel eerlijk te zijn

    1.80 + die Large dingen dan zou je ongeveer uitkomen op 1.91, bijna 2 meter. Persoonlijk zou ik het dan inderdaad niet doen. Maar ik vind dan ook dat lange mensen geen hakken nodig hebben. Ik vind namelijk dat hakken er zijn om je langer te laten lijken, dus waarom zou je ze dan dragen ^^

    Ja dat kan, maar ik vind dat hakken je toch wel iets meer... vrouwelijkheid geven. En ik draag altijd kisten en al die shizz, dus ik voel me niet bepaald een vrouwelijk. :'D

    ik 1.50 :(


    Live is what you make, so make it beautiful

    Ik ben zelf 1,84 m en ik moet hakken dragen. Lang verhaal maar ik draag hakken tot vijf cm ongeveer. Hoger kan ik niet lopen met mijn enkels maar je moet doen wat jij wilt
    Sommige vrouwen staat het echt heel mooi met hoge hakken, ik ben er zelf namelijk geen fan van maar ja. Ik steek op school boven iedereen uit en thuis ben ik de kleinsteXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben 1.75 en ik doe ook heel soms hakjes aan. Als jij het leuk en mooi vind, zou ik ze gewoon aan trekken als ik jou was. Die laarzen van de foto daar zou ik echt niet op kunnen lopen maar ze zullen vast stoer staan.


    Physics is awesome

    Joker schreef:
    1.60 hier, lol.
    Ik word midget genoemd, BUT IM PROUD.


    1.56 hier, meh.
    Ik ben dus wel (heel) erg klein en ik ben er eerlijk gezegd ook niet zo blij mee, maar ik snap dan ook wel dat het andersom, wanneer je juist heel lang bent, er ook niet altijd tevreden over bent.
    Ik denk dat je gewoon voor jezelf moet bepalen of het voor jou juist is of niet, desnoods draag je het alleen bij speciale gelegenheden, of let je extra op de lengte van je hak. Ik heb juist weer de vloek dat ik prima hakken kan dragen met mijn lengte, enkel: Mijn hiel en voetmaat maakt het me zo moeilijk dat ik bijna nooit slaag in het kopen van goede hakken. :'D
    *Kijkt naar haar prachtige zwarte sleehakken waar ze zo verliefd op is, maar haar hiel niet in past*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Draculea schreef:
    (...)
    Ook als je dan nog boven de mensen uitsteekt?


    Jup :Y) Tenzij je echt flinke hakken gaat dragen maar dat ziet er bijna altijd vreemd uit!

    Ik zie nooit echt het probleem met lengte, maar dat ben ik dan weer xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha hoezo eng?

    Ik vind het gewoon eng. Het klopt niet in mijn ogen. Meisjes / vrouwen horen klein te zijn, niet groot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.