• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Pfsh! Lange meiden zijn sexy!
    En zelfs als jij die mening niet deelt dan mag je je lengte je er niet van laten weerhouden hakken te dragen als je dat wilt. Als er mensen zijn die je er vreemd voor bekijken dan is dat hun probleem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Pfsh! Lange meiden zijn sexy!
    En zelfs als jij die mening niet deelt dan mag je je lengte je er niet van laten weerhouden hakken te dragen als je dat wilt. Als er mensen zijn die je er vreemd voor bekijken dan is dat hun probleem.


    Lange benen zijn sexy! En lange meisjes hebben lange benen, en met hakken lijken de benen nog langer! *explodes*


    quidquid excusatio prandium pro

    Één 56, hierzo.

    Als je ze wilt dragen, why not?
    Misschien kan je hetzelfde genre vinden, met een iets lagere hak?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waar maak je je druk om? Fuck other people, wil jij hakken dragen? Draag ze. Laat je lengte je niet in de weg zitten.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben het trouwens eens met wat de rest zegt. Als jij ze wilt dragen, draag ze lekker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet overigens wel zeggen dat ik liever te lang dan te klein ben, dat wel. Dan af en toe maar wat minder hakken maar over het algemeen ben ik hartstikke tevreden met mijn lange lengte. Ik vind lang mooier als kort, maar dat is dan weer mijn eigen mening. (:


    Chaos is a ladder.

    Holy mother.
    First; die hakken, dude! Those heels are epic! :9~
    Second; Ikzelf ben 1.78 en draag om dezelfde redenen als jou ook geen hakken. Mijn vriendinnen zijn zowat allemaal in de 1.60, maar niet langer dan 1.75 en dus steek ik meestal wel een kop boven ze uit. Het is echt ((@*&#@*%@&#) zo irritant! Hoewel de meesten wel zeggen dat ik blij moet zijn e.d., vind ik het toch allemaal wat minder. Liever wil ik 1.65 of iets in die richting zijn.
    Tja, ik zou zeggen, draag ze gewoon. Alleen dan zou het vast vreemd zijn dat ik het zelf juist niet wil doen. But... those heels are just too awesome not to wear!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daarbij, liever een paar lange, mooie benen dan kort, gestúkt, zenne.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 18:09 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nina Dobrev is ook bijna altijd te vinden met hakken en zij heeft best wel lange benen.


    Chaos is a ladder.

    Loian schreef:
    Daarbij, liever een paar lange, mooie benen dan kort, gestúkt, zenne.


    Je bent 13 ik neem aan dat je nog groeit toch (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 18:16 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Je bent 13 ik neem aan dat je nog groeit toch (cat)

    Hoeft niet. Ik ben veertien en volgens mijn arts uitgegroeid.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Je bent 13 ik neem aan dat je nog groeit toch (cat)


    Ik had het over haar.
    Ja, ik hoop dat ik inderdaad nog wat groei.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Father schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon eng. Het klopt niet in mijn ogen. Meisjes / vrouwen horen klein te zijn, niet groot.
    Maar wat vind je groot en wat vind je klein. Ik vind klein 1,65 en groot vind ik 2,10 mn brfoer is gewoon te groot met 2,6m maar ik vind mezelf juist weer klein terwijl ik 1,84 maar dat is omdat ik de kleinste ben thuis..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik draag vaak genoeg hakken! Maar ik ben dan ook maar 1,64 lang...
    Ik vind het altijd vreemd om juist zo "hoog" te zijn. Al zijn het maar 10 centimeters.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Theodora schreef:
    Pfsh! Lange meiden zijn sexy!
    En zelfs als jij die mening niet deelt dan mag je je lengte je er niet van laten weerhouden hakken te dragen als je dat wilt. Als er mensen zijn die je er vreemd voor bekijken dan is dat hun probleem.

    Haha, nee die mening die deel ik niet helemaal maargoed, ik heb meestal ook wel schijt aan mensen en draag wat ik wil (zelf mutsen met kattenoren etc) maar hakken... dan steek je gelijk erboven uit.