• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Morticia schreef:
    Holy mother.
    First; die hakken, dude! Those heels are epic! :9~
    Second; Ikzelf ben 1.78 en draag om dezelfde redenen als jou ook geen hakken. Mijn vriendinnen zijn zowat allemaal in de 1.60, maar niet langer dan 1.75 en dus steek ik meestal wel een kop boven ze uit. Het is echt ((@*&#@*%@&#) zo irritant! Hoewel de meesten wel zeggen dat ik blij moet zijn e.d., vind ik het toch allemaal wat minder. Liever wil ik 1.65 of iets in die richting zijn.
    Tja, ik zou zeggen, draag ze gewoon. Alleen dan zou het vast vreemd zijn dat ik het zelf juist niet wil doen. But... those heels are just too awesome not to wear!

    Haha, ze zijn mooi ja, maar erg duur. Dus als ik ze koop moet ik inderdaad ook wel 100% zeker weten dat ik ze aan doe. :'D

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hoeft niet. Ik ben veertien en volgens mijn arts uitgegroeid.


    Ik was ook om mijn 12/13 uitgegroeid maar meestal dan al je groeispurt gehad.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wollywell schreef:
    Nina Dobrev is ook bijna altijd te vinden met hakken en zij heeft best wel lange benen.


    Volgens mij is Nina Dobrev 165 cm. Dat staat op best wel veel sites.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha, ze zijn mooi ja, maar erg duur. Dus als ik ze koop moet ik inderdaad ook wel 100% zeker weten dat ik ze aan doe. :'D

    Ik zeg: DOEN. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wollywell schreef:
    Nina Dobrev is ook bijna altijd te vinden met hakken en zij heeft best wel lange benen.



    Maar zij is niet 'lang', ongeveer net zo groot als ik ben. 168.


    Your make-up is terrible

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik was ook om mijn 12/13 uitgegroeid maar meestal dan al je groeispurt gehad.


    Vorige maanden groeide ik wel een centimeter per maand. Dus er is kans dat ik niet meer echt groei. Maar ach, mijn lengte is acceptabel, ik mag met de auto rijden. – Onder 150 centimeter mag dat alleen met vreemde blokken aan je vorten of pedalen. –


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nou, ik ben rond de 1.60 terwijl mijn hele familie bijna gewoon veel langer is. Ze hebben zelfs een bijnaam voor me "Shorty." Wat ik hiermee wil zeggen dus is: be happy met je lengte!!


    -

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha, ze zijn mooi ja, maar erg duur. Dus als ik ze koop moet ik inderdaad ook wel 100% zeker weten dat ik ze aan doe. :'D


    Anders mag je ze wel aan mij geven. (cat)


    Your make-up is terrible

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik was ook om mijn 12/13 uitgegroeid maar meestal dan al je groeispurt gehad.


    Ook op m'n 13e al ^^ Maar ik ben nog steeds 1.58 haha.


    To infinity and beyond •

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik was ook om mijn 12/13 uitgegroeid maar meestal dan al je groeispurt gehad.


    Je bent nog niet uitgegroeid. Je groeit tot je 21ste, soms nog langer. Ik ben zelfs sinds mijn 15de nog 3 cm gegroeid! (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent nog niet uitgegroeid. Je groeit tot je 21ste, soms nog langer. Ik ben zelfs sinds mijn 15de nog 3 cm gegroeid! (cat)


    Ik ben door de huisarts twee keer verteld gekregen dat ik ben uitgegroeid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik ben door de huisarts twee keer verteld gekregen dat ik ben uitgegroeid.


    Alsof zij dat weten, ze komen ook altijd met van die vreemde voorspelling; Je word zo en zo lang, wat ook nooit echt uitkomt. Je kan echt nog gewoon een paar centimeter groeien.


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon eng. Het klopt niet in mijn ogen. Meisjes / vrouwen horen klein te zijn, niet groot.

    Hehehe. Mitchell vind mij eng. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsof zij dat weten, ze komen ook altijd met van die vreemde voorspelling; Je word zo en zo lang, wat ook nooit echt uitkomt. Je kan echt nog gewoon een paar centimeter groeien.


    Indeed, ze zeiden bij mij dat ik ook iets van 1.65 zou worden, maar waar is dan mijn 1.60 dan? Zelfs dat heb ik niet gehaald. Dat is nog slechter advies dan een random waarzegger. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Morticia schreef:
    (...)
    Hehehe. Mitchell vind mij eng. :Y).

    Ligt eraan hoe groot je bent. Bijna iedereen is kleiner dan mij, maar goed. Als je groter dan 1.90 bent, dan vind ik je eng ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.