• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsof zij dat weten, ze komen ook altijd met van die vreemde voorspelling; Je word zo en zo lang, wat ook nooit echt uitkomt. Je kan echt nog gewoon een paar centimeter groeien.


    Huisartsen kunnen 't niet weten. Ik heb botscans gehad omdat ze bang waren dat ik botkanker had. Maar daarin konden ze zien dat al m'n groeischrijven weg waren.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Huisartsen kunnen 't niet weten. Ik heb botscans gehad omdat ze bang waren dat ik botkanker had. Maar daarin konden ze zien dat al m'n groeischrijven weg waren.


    Dat is weer een ander verhaal. (cat) Maar inderdaad, huisartsen kunnen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Anders mag je ze wel aan mij geven. (cat)

    Nooit! (cat) Dan zet ik ze nog liever als sier in mijn kamer. :Y)

    Father schreef:
    (...)
    Ligt eraan hoe groot je bent. Bijna iedereen is kleiner dan mij, maar goed. Als je groter dan 1.90 bent, dan vind ik je eng ja.
    yes dan vind je mij niet eng. alleen mijn pa en mijn broer dan weer wel.. hoe lang ben jij dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Father schreef:
    (...)
    Ligt eraan hoe groot je bent. Bijna iedereen is kleiner dan mij, maar goed. Als je groter dan 1.90 bent, dan vind ik je eng ja.

    Als ik die hakken koop ben ik dus officieel eng! :Y)

    Draculea schreef:
    (...)
    Nooit! (cat) Dan zet ik ze nog liever als sier in mijn kamer. :Y)


    Ik zal ze toch niet passen, maar dat deert mij meestal niet haha. Ik was ook zo gek om schoenen te kopen in maat 42 omdat ik ze perse moest hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zal ze toch niet passen, maar dat deert mij meestal niet haha. Ik was ook zo gek om schoenen te kopen in maat 42 omdat ik ze perse moest hebben.

    Haha wat doe je daar nu mee dan? In de kast?

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha wat doe je daar nu mee dan? In de kast?


    Dat is toch wat vrouwen altijd doen met schoenen? Ze kopen en vervolgens in de kast zetten en dan zeiken dat ze geen mooie schoenen hebben? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je hakken wilt dragen moet je het gewoon doen ^^
    Ik ben 1,60m en mijn vrienden zijn minstens een kop groter. Ik wil wel hakken dragen om wat groter te zijn, maar ik kan niet op hakken lopen.
    Ik kan merken dat de wereld om me heen voor wat langere mensen zijn, want ik kom bij heel veel dingen er niet bij. Ik wilde broodjes halen bij de supermarkt, maar om ze te pakken moest je iets gebruiken. Dat ding kon alleen omhoog en ik had de bovenste broodjes nodig. Iedereen kon erbij en ik stond te springen.
    Al heeft kleiner zijn ook nog voordelen :Y) En die schoenen zijn leuk!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 18:43 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Okammy schreef:
    (...)

    Dat is toch wat vrouwen altijd doen met schoenen? Ze kopen en vervolgens in de kast zetten en dan zeiken dat ze geen mooie schoenen hebben? (cat)

    Ik zou het niet weten, want ik heb maar 3 paar schoenen. Onderhand mag ik wel wat nieuws aanschaffen denk ik. (cat)

    QueenOfHell schreef:
    Als je hakken wilt dragen moet je het gewoon doen ^^
    Ik ben 1,60m en mijn vrienden zijn minstens een kop groter. Ik wil wel hakken dragen om wat groter te zijn, maar ik kan niet op hakken lopen.
    Ik kan merken dat de wereld om me heen voor wat langere mensen zijn, want ik kom bij heel veel dingen er niet bij. Ik wilde broodjes halen bij de supermarkt, maar om ze te pakken moest je iets gebruiken. Dat ding kon alleen omhoog en ik had de bovenste broodjes nodig. Iedereen kon erbij en ik stond te springen.
    Al heeft kleiner zijn ook nog voordelen :Y) En die schoenen zijn leuk!
    zoals in een actratiepark.... in sommige dingen mag mijn broer niet omdat hij te lang is en dan na twintig minuten wachten ben je er staat er boven tot 1.90 M en vervolgens een stuk verder tot 2M dus mijn broer ging gewoon bukken en er toch in omdath ij eigenwijs is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha wat doe je daar nu mee dan? In de kast?


    Groot en deels, het zijn niet echt alledaagse schoenen. Maar als ik de kans krijg, draag ik ze! Ik heb er gewoon sokken in de voorkant gestopt. (cat)


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik zou het niet weten, want ik heb maar 3 paar schoenen. Onderhand mag ik wel wat nieuws aanschaffen denk ik. (cat)


    Wauw, eindellijk iemand die minder heeft dan ik *O*


    -

    QueenOfHell schreef:
    Als je hakken wilt dragen moet je het gewoon doen ^^
    Ik ben 1,60m en mijn vrienden zijn minstens een kop groter. Ik wil wel hakken dragen om wat groter te zijn, maar ik kan niet op hakken lopen.
    Ik kan merken dat de wereld om me heen voor wat langere mensen zijn, want ik kom bij heel veel dingen er niet bij. Ik wilde broodjes halen bij de supermarkt, maar om ze te pakken moest je iets gebruiken. Dat ding kon alleen omhoog en ik had de bovenste broodjes nodig. Iedereen kon erbij en ik stond te springen.
    Al heeft kleiner zijn ook nog voordelen :Y) En die schoenen zijn leuk!

    Ah dat klinkt ook niet echt fijn. Lullig dat ze dat soort dingen niet gewoon lager leggen haha.

    Assassin schreef:
    (...)

    Groot en deels, het zijn niet echt alledaagse schoenen. Maar als ik de kans krijg, draag ik ze! Ik heb er gewoon sokken in de voorkant gestopt. (cat)

    Oh dat is slim! :Y)