• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    xLastKiss schreef:
    [mag ik vic droppen bij river enzo? :3]


    (Van mij mag je wel ,als de anderen dat ook goed vinden ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Dominic stond na mijn woorden op. 'Zelfs dat zou nog kunnen,' zei hij en ik lachte zachtjes. Je ging niet menen dat hij kon dansen op een surfplank. Ik zag het al voor mij. Ondertussen had hij zijn surfplank gepakt. 'Het begint allemaal met erop leren staan. Laat ik toevallig mijn surfplank bij me hebben.' Hij glimlachte flirterig. Oké, hij was er dus zo eentje. Ik schonk hem eenzelfde flirterige glimlach. Van mijzelf deed ik dat eigenlijk nooit, flirten, maar ik kon het spelletje best meespelen. Ik kon immers iedere rol spelen als dat nodig was. Misschien de één iets beter dan de ander, maar alsnog.
    Ik volgde Dominic zijn voorbeeld nam de laatste hap van het tweede broodje en stond ook op. Ik slikte snel de hap door en keek hem uitdagend aan. 'Nou, als jij dan eens voordoet hoe je moet dansen op een surfboard,' zei ik, benieuwd of hij het ook daadwerkelijk zou doen. Mijn blik ging even naar Thomas en weer terug naar Dominic. 'Ik moet toch een voorbeeld hebben, wil ik het ooit leren.'


    Happy Birthday my Potter!

    Joey
    'Nee,' zei ze kortaf en antwoordde toen dat ze twintig was, wat te gokken was. 'Ja, Joey en ik zijn een tweeling,' mijn blik ging naar River die zijn mond opentrok en ik zuchtte geërgerd. 'Jullie lijken niet echt op elkaar,' zei Emily toen. 'Wat een compliment is River,' voegde ze eraan toe en ik fronsde weer. 'Je krijgt spijt van wat je gezegd heb,' zei ik toen en glimlachtte dit keer naar haar. 'Je wilt liever mij dan River.' Het was gemeen tegenover River, maar hij zou het begrijpen. Uiteindelijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dominic Campbell

    Avah glimlacht flirterig terug. Dit kan nog eens leuk worden. Avah staat op na de laatste hap van haar broodje genomen te hebben en kijkt me dan uitdagend aan. "Nou als jij dan eens voordoet hoe je moet dansen op een surfboard" zegt ze. "Ik moet toch n voorbeeld hebben wil ik het ooit leren" Antwoord ze en ik glimlach. "Als jij strakjes op dit ding kan staan in het water, beloof ik dat ik vanavond zal dansen op mijn surfboard in het water. Ik pak Avah haar hand zacht vast en trek haar mee naar het water. Dan draai ik me even om. "He, we kunnen je hulp wel gebruiken" roep ik naar de jongen en wenk hem. Dan loop ik het water in tot ongeveer mijn heupen en leg het surfboard voor me. Ik houd het vast voor me en kijk Avah weer even recht in haar ogen aan. "Ga er eerst maar even op zitten. Zodra je denkt dat je je evenwicht gevonden hebt, kun je proberen op je knieën te gaan zitten"

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 21:20 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Huh, Dominic heet toch Campbell?)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Thomas Joëll Hatkins
    Avah kijkt even naar mij en dan weer naar Dominic. Uiteindelijk staat ze op en zegt dat hij het dansen wel eens voor mag doen. Hij zegt dat als jet haar lukt om te staan, hij haar vanavond wel laat zien hoe je kan dansen op een surfboard. Hij pakt haar hand vast en trekt haar mee het water in. Hij roeot dat ze mijn hulp wel kunnen gebruiken en ik sta oo. Ik kijk nog even om me heen en loop dan ook het water in. Hij zegt dat ze eerst maar moet gaan zitten en als ze haar evenwicht heeft, dat ze kan proberen op haar knieen te gaan zitten. Ik pak het surboard aan de achterkant vast. Nu kan ze eeoo gaan zitten zonder dat ie omkieperd.

    [Klopt Excuzes moi]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Een geërgerde zucht verliet Joey's lippen. 'Jullie lijken niet echt op elkaar,' zei ze en ik haalde zacht mijn schouders op. Er waren veel tweelingen die niet op elkaar leken ,maar je had ook identieke tweelingen. 'Wat een compliment is River,' zei ze dan en ik kijk haar vragend aan ,waardoor ik mijn hoofd wat schuin hou ,hoe bedoelde ze? 'Je krijgt spijt van wat je gezegd heb,' zei mijn broer met een glimlach. 'Je wilt liever mij dan River.' zei hij dan ,wat erg kwetsend was voor mij. Ik liet het niet merken ,dat het wel pijn deed ,mijn broer vond me maar niets ,terwijl ik heel erg naar hem opkeek ,maar hij had wel gelijk. "Ik euh ,moet effe weg."mompel ik zachtjes ,ze zouden me vast niet gehoord hebben ,dus ging ik maar. Ik liep richting de bar ,waar de voor mij al bekende barman zat. Ik wurmde me tussen een paar mensen door ,tot ik eindelijk aan de bar kwam en uit het zicht was ,van mijn broer ,en zijn meisjes...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    'Oké, deal,' zei ik, toen hij beloofde dat als ik op het surfboard leerde staan, hij er vanavond op zou dansen. Dat wilde ik namelijk wel eens zien -en misschien ook filmen en op youtube zetten, maar dat zou ik maar niet tegen hem zeggen-. Dominic had ondertussen mijn hand gepakt en trok mij mee richting het water. Ik draaide mijn gezicht nog even snel richting Thomas, maar viel bijna en besloot maar gewoon in de looprichting te kijken. Gelukkig riep Dominic hem om hulp, anders vond ik het ook zo lullig. Thomas had immers gevraagd of ik met hem zou lunchen en dan zou ik het grootste gedeelte van mijn lunchtijd in het water met een andere jongen doorbrengen.
    Ik trok snel mijn shirt en hotpants uit, zodat ik in mijn bikini stond, en volgde Dominic het water in. De jongen pakten het board stevig vast en Dominic gaf mij wat instructies. Ik knikte om aan te geven dat ik het begreep en ging voorzichtig op de surfplank zitten. Als ik kon balanceren op hoge hakken, moest ik dit toch ook wel kunnen? Ik verplaatste heel voorzichtig mijn gewicht, totdat het naar mijn mening goed verdeeld was, waarna ik toch redelijk vlot op mijn knieën ging zitten.
    'Oké, tot nu toe zijn hoge hakken moeilijker,' zei ik met een tevreden glimlach. 'Wat nu?'


    Happy Birthday my Potter!

    Emily May Carter
    "Je krijgt spijt van wat je gezegd hebt," zegt Joey. "Je wilt liever mij dan River." Ik kijk hem fronsend aan. "Ik euh, moet effe weg," mompelt River zachtjes. Ik kijk Joey aan. "Jij bent echt ongelooflijk," zeg ik zuchtend tegen Joey, waarna ik achter River aan loop. Hij loopt richting de bar en gaat daar zitten. Ik ga op de kruk naast hem zitten. "Vind je het erg als ik hier kom zitten?" vraag ik aan hem. Ik zat al, maar ik kon het begrijpen als hij nu even alleen wou zijn. Wat Joey zei was behoorlijk gemeen en ik kon me voorstellen dat River behoorlijk gekwetst was.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    In haar bikini komt Avah er bij. Ze knikt op mijn intstucties. Ze gaat voorzichtig op de surfplank zitten. Ze verplaatst voorzichtig haar gewicht tot ze goed zit en gaat al redelijk snel op haar knieën zitten. "Oke tot nu toe zijn hoge hakken moeilijker" zegt Avah "wat nu?" Ik glimlach eerst, grinnik dan ook nog even. "Wat nu?" herhaal ik grinnikend. "Staan" Met mijn ene hand houd ik de surfplank vast. Terwijl ik de andere hand ophoud, zodat ze zich daaraan kan vasthouden en eventueel optrekken zodat ze op kan staan. "Succes" zeg ik geamuseerd, met een kleine flirterige ondertoon.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Victoire (Vic) Lizzy BartonOutfit.
    Aangezien ik beter iets kan doen en vrienden kon proberen te maken dan voor de caravan te blijven zitten tot ik genoeg hen gezeurd over het feit dat ik geen vrienden heb, huppel ik richting de bar. Mijn haar heb ik in een staart die vrolijk heen en weer danst bij elke sprong die ik maak. Als ik bij de strandbar aankom loop ik recht naar de bar. Omdat ik bier nogal vies vind bestel ik gewoon een cola, en kijk dan even rond. Naast me staat een jongen (River) en ik kijk even naar hem. "Hi," zeg ik dan, "Ik ben Vic"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Thomas Joëll Hatkins
    Avah volgt zijn instructies op en nadat ze haar evenwicht zittend heeft gevonden, gaat ze op jaar knieen zitten. Ze zegt dat hakken moeilijker zijn tot nu toe. Als ze vraagt wat ze nu moet doen, zegt hij dat ze moet opstaan. Hij laat met een hand het surfboard los en houdt de andere hand voor Avah op. Hij wenst haar succes, ietwat geamuseerd. Ik laat het surfboard los op het moment dat ze probeerd op te staan, waardoor het board veel beweeglijker is. Vallen en weer opstaan. Ik kijk nu ook geamuseerd, afwacjtend wat er gaat gebeuren.

    xLastKiss schreef:
    Victoire (Vic) Lizzy BartonOutfit.
    Aangezien ik beter iets kan doen en vrienden kon proberen te maken dan voor de caravan te blijven zitten tot ik genoeg hen gezeurd over het feit dat ik geen vrienden heb, huppel ik richting de bar. Mijn haar heb ik in een staart die vrolijk heen en weer danst bij elke sprong die ik maak. Als ik bij de strandbar aankom loop ik recht naar de bar. Omdat ik bier nogal vies vind bestel ik gewoon een cola, en kijk dan even rond. Naast me staat een jongen (River) en ik kijk even naar hem. "Hi," zeg ik dan, "Ik ben Vic"

    Kan ze niet beter Joey & Lucy meeten, want Joey was zojuist achtergelaten daaro xd


    Everything is illuminated by the light of our past.

    oh haha, is goed xd
    Victoire (Vic) Lizzy BartonOutfit.
    Aangezien ik beter iets kan doen en vrienden kon proberen te maken dan voor de caravan te blijven zitten tot ik genoeg hen gezeurd over het feit dat ik geen vrienden heb, huppel ik richting de bar. Mijn haar heb ik in een staart die vrolijk heen en weer danst bij elke sprong die ik maak. Als ik bij de strandbar aankom loop ik recht naar de bar. Omdat ik bier nogal vies vind bestel ik gewoon een cola, en besluit een beetje rond te gaan lopen, tot ik een jongen (Joey) en een meisje (Lucy) zie staan "Hi, ik ben Vic" glimlach ik dan


    And right from that moment, you took my breath away.