• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Huh, door wie dan?)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Stel al een paar keer iets voor en word telkens niet op gereageerd. Ook als de user online is)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomas Joëll Hatkins
    "Zolang jij ervoor zoegt dat ik er niet helemaal falend uitzie, wil ik wel van je leren surfen. En het zou reuze fijn zijn als je mij op zou willen halen. Ik moet werken tot acht" verteld ze. Ik grijns even. "Ik kan niks beloven wat dat surfen betrwft,maar bedenk maar dat we allemaal zo zijn begonnen. Niemand kon het meteen in een keer. Daarbij is de groep waar we mee gaan best xhill. Ze zullen misschien wel lachen, maar ze lachen 10 keer zo hard als ik bijvoorbeeld val. Ze zullen eerst lachen en dan misschien wel helpen." Vertel ik. Ik val ook nog wel eens. Vaak omdat ik dan denk dat ik het wel kan, maar eigenlijk dus niet. Ik heb ook een keer geprobeerd te kitesurfen, dat was echt een ramp. Op een board met een sooet parachute.. ik kreeg die kite niet onder controle en elke keer als er een flinke windvlaag in kwam werd ik voorover gerukt en viel ik weer op mijn platte in het water. Wakeboarden kan ik daarintegen wel, dat omdat je dan worst voortgetrokken door een boot waarbij de snelheid redelijk gelijk blijft en daarbij is het niwt zo dat de wind ineens van richting verandert. Yup, ik was best sportief: surfen, wakeboarden, wandelen, fietsen, thuis de sportschool... ach ja. "Echt super aardig dat ik mag komen" zegt ze nog dankbaar. Ik glimlach. "Geen probleem." Zeg ik nog. "Lunch je mee?" Vraag ik. Ik pak een pakketje van haar en open deze om te kijken wat er in zit. Er zit altijd iets te drinken in en fruit. Vandaag zit er een mandarijn en appel in. "Wil jij het broodje? Dan heb je er twee, mocht je heel erg veel honger hebben.." vertel ik. Ik pak de appel eruit en begin deze te eten.

    Joshua Watson
    "Jep, sinds hij drie maanden was," zegt ze. "Dat wel, maar een kleine hond scheelt al heel veel," antwoordt ze. Ik knik even. Ze had ergens wel gelijk, maar over het algemeen hield ik toch meer van grote honden, die kwamen altijd mannelijker over, vond ik. "Ik denk er nog wel over na," zei ik met een glimlach, "Het leven duurt lang, ik heb nog genoeg tijd om te beslissen, toch?" Ik keek haar even vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ik ben bezig om een rol ergens voor te maken en ik zit echt vast)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Emily May Carter
    "Wat nou als we samen wat gaan drinken," vraagt Joey. "Jullie zijn vast wel in voor een feestje." Ik dacht even na. Ach, waarom ook niet. "Ik vind het goed," antwoordde ik. "Wat jij Phoebe?" Ik keek Phoebe vragend aan. Ik ging niet zo maar weg zonder Phoebe. We waren ten slotte samen op vakantie, dan kon je het niet maken om de één helemaal alleen achter te laten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Tonto schreef:
    Dominic Campbell

    Vic gaat wat langzamer het water in. Ook eventjes onder water. Maar als ze boven komt plakt haar haar aan haar gezicht. Ik grinnik in mezelf. "Charmant" mompelt ze. Ik zwem een beetje haar richting op. "Haar is een lastig iets" zeg ik nongelant. Het meisje is interesant. Niet op de manier dat ik haar leuk zou vinden, of kunnen vinden. Ze straalt iets uit, iets van onzekerheid of eenzaamheid. Ik weet niet wat het is maar ik ben wel nieuwsgierig. "Hoe oud ben je eigenlijk Vic?"

    (Sahry, date today :3)
    Okay ik heb besloten dat vic 18 is want anders is ze alwéér de jongste en dat is annoying
    Victoire Lizzy Barton
    Dominic komt een beetje mijn richting op zwemmen en zegt dat haar lastig is. Ik lach vrolijk en knik, "You got that right.." Ik knijp mijn ogen even samen en wrijf er voorzichtig in om het water eruit te halen. Dit was nou fijn aan geen make-up op hebben; mijn mascara zal niet uitlopen. Een nadeel? Ik zie eruit als 15. Ik ben al zo klein en make-up haalt het wat omhoog, maar mensen geloven me nooit als ik ze vertel hoe oud ik ben. Even kijk ik naar mijn arm en zie tot mijn schrik dat de 'foundation' zoals ik het voor het gemak noem niet helemaal waterproof is, maar het grootste deel van mijn littekens zijn nog bedekt. "Hoe oud ben je eigenlijk, Vic?" Vraagt hij dan, en ik grijns "Je zou me niet geloven als ik het zou vertellen. Schat eens?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Dominic Campbell

    Ze wrijft in haar ogen en kijkt dan verschrikt naar haar armen. Maar ik zie niet waarom. "Je zou me niet geloven als ik het zou vertellen. Schat eens" antwoord Vic op mijn vraag. Ik kijk even naar haar. Denkend. Hoe oud zou zij nou zijn? Ik vind zoiets moeilijk. "16/17 jaar?" Vraag ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Victoire Lizzy Barton
    Als hij me 16/17 schat, glimlach ik. "Oh, dat valt nog wel mee... Ik ben 18, maar de meesten schatten me 15." ik haal onschuldig mijn schouders op "Ik ben ook best klein en zo veel make-up draag ik niet... En jij, hoe oud ben jij dan?" Ik kijk hem even aan, en denk na over hoe oud hij ongeveer zou zijn. Ik schat rond de 20, 21.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Dominic Campbell

    "Oh dat valt nog mee. Ik ben 18. Maar de meesten schatten me 15." Ik grinnik. Dat geloof ik best. Ze haalt onschuldig haar schouders op. "Ik ben ook best klein en make- up draag ik niet. En jij...hoe oud ben jij?" Vraagt Vic terug. "Je zou make -up eens eens een keer op moeten doen. Het zou je denk ik wel mooi staan" zeg ik. Dan grijns ik. "Hoe oud denk je dat ik ben"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -telefoon-

    ~Victoire Lizzy Barton
    Als hij zegt dat make up me goed zou staan glimlach ik, "bedankt, I guess." Als hij vervolgens vraagt hoe oud ik denk dat hij is denk ik nog even na en bekijk hem nog even goed. Over het algemeen ben ik niet slecht met mensen inschatten. "Like.. 23?" Zeg ik dan, dn kijk hem vragend aan


    And right from that moment, you took my breath away.

    Dominic Campbell

    "Bedankt I guess" antwoord ze op mijn compliment. Op mijn vraag lijkt ze nog even na te denken. "Like...23?" Ze kijkt me vragend aan en ik glimlach. "Dat klopt" antwoord ik. Ik kijk even omhoog naar de zon. Dan zet ik me voeten op de bodem en kom overeind. Het water komt nu tot aan mijn heupen. "Ik moet even terug naar de Camping. Misschien zie ik je nog wel eens Vic" Ik knipoog even en loop dan het water uit. Ik zwaai nog even en loop dan weg. Ik had geen spullen bij me. Alleen mijn slippers. Die doe ik dus ook weer aan als ik op de stenen kom. Misschien word het tijd dat ik ga socializen. Niet zo boos zijn op iedereen en gewoon genieten. Ookal is iedereen hier een stuk jonger dan ik...Betekend niet dat ik geen plezier kan hebben met meisjes.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 14:06 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Victoire Lizzy Barton
    "Ik moet even terug naar de Camping. Misschien zie ik je nog wel eens, Vic." zegt hij dan, en ik glimlach. "Baii" zeg ik dan, en zwaai terug als hij het water uit is en zwaait. Na nog een tijdje in mijn eentje gezwommen te hebben besluit ik om terug te gaan naar de caravan, ik begin honger te krijgen en in je eentje zwemmen is best saai. Bovendien zijn er niet echt veel mensen meer bij het meertje dus vrienden maken zit er ook niet in. Ik loop het water uit, droog mezelf af en loop naar de caravan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    BUYTHESTARS schreef:
    Joey
    'Wat zijn jullie van plan?' Vroeg Emily lachend en ik lachtte even terug. 'Wat nou als we samen wat gaan drinken?' Vraag ik dan en glimlachtte even lief naar beide meisjes. Ze hadden blijkbaar al een fles bacardi en dat betekende wat. Ik keek naar River en legde mijn arm over zijn schouder. 'Jullie zijn vast wel in voor een feestje,' zei ik toen en gaf een vlugge knipoog.


    River Liam Lawrence

    'Wat nou als we samen wat gaan drinken?' stelde River dan voor en glimlachte op zijn liefst naar de meisjes. Hij sloeg zijn arm om mijn schouder heen ,waardoor ik er nog wat ongemakkelijker bijstond. 'Jullie zijn vast wel in voor een feestje,' zei hij dan met een knipoogje. "Ik vind het goed," antwoordde Emily ,ik was best verbaasd dat ze ermee instemde. Tja mijn broer en zijn charmes ,die winnen meestal wel."Wat jij Phoebe?" vroeg ze dan aan haar vriendin ,het was net alsof ze op een andere wereld was en ons niet hoorde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    'Ik kan niks beloven wat dat surfen betreft, maar bedenk maar dat we allemaal zo zijn begonnen. Niemand kon het meteen in een keer. Daarbij is de groep waar we mee gaan best chill. Ze zullen misschien wel lachen, maar ze lachen 10 keer zo hard als ik bijvoorbeeld val. Ze zullen eerst lachen en dan misschien wel helpen,' vertelde hij. In mijn hoofd zag ik mij al zo vaak vallen dat iedereen mij uiteindelijk met man en macht op dat board probeerde te houden. Nou ja, misschien zaten er nog wel knappe surfers bij, je kon het niet weten. Al zag Thomas er ook zeker niet slecht uit. Hij was duidelijk een spetter, maar hij was een collega en collega's daten was sowieso een taboe en ik wilde deze baan dus echt niet verprutsen. Ik moest bewijzen dat ik prima voor mijzelf kon zorgen. Aan mijn ouders, maar ook aan mijzelf.
    'Geen probleem,' zei Thomas op mijn bedankje 'Lunch je mee?' Ik knikte, aangezien ik toch ergens moest lunchen en het met Thomas sowieso gezellig was. Ik volgde zijn voorbeeld, toen hij toch een lunch pakketje pakte en nam een hap van het broodje gezond.
    'Wil jij het broodje? Dan heb je er twee, mocht je heel erg veel honger hebben..' Ik slikte mijn hap door en grinnikte. Meestal waren jongens degenen die om mijn broodje vroegen in plaats van andersom.
    'Als jij hem niet hoeft, graag,' antwoordde ik lachend. 'Ik lust toch alles en dikker word ik er ook niet echt van.' Ik prikte even in mijn magere armpjes. Ik moest juist altijd uitkijken dat ik niet té dun werd. Misschien zouden sommige mensen er een moord voor doen, maar het was super irritant, wanneer je geen honger had en toch iets moest eten. Gelukkig had ik meestal wel honger.


    Happy Birthday my Potter!