• Ze zijn bijna uitgestorven maar hier en daar vindt men er af en toe nog een aantal. In een klein dorp genaamd Osthill aan de rand van een groot gebergte leeft een roedel weerwolven. De mensen zijn zich niet bewust van de bovennatuurlijke wezens die als mensen in hun midden leven.
    Het leven van een weerwolf is echter niet alleen lastig tussen de mensen, in elke roedel zijn de nodige problemen.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen Mary Sue’s
    - Regelmatig posten
    - Minstens 5 regels per post
    - Geen ruzie OOC
    - OOC in het rollentopic of praattopic
    - Regelmatig posten
    - Ik moet de rangen goedkeuren
    - Reservaties blijven 24 uur staan
    - Naamsveranderingen doorgeven


    Rangen Roedel:
    1x Alfa: De alfa is de leider van het roedel. De alfa is een dominante wolf met vee fysieke kracht. De enige manier om een alfa van zijn troon te stoten is door de winnen in een gevecht.
    Aandachtspunten: De alfa is dominant, dus geen verlegen of lief personage. Daarbij is hij fysiek gezien de sterkste of in elk geval een van de sterkste van het roedel.
    3x Zoekers: Zoekers gaan opzoek naar mensen om te transformeren. Ze dwalen vaak het verst van hun thuisbasis af en pikken mensen op. Vaak weglopers en zwervers die niemand zal missen, dit doen ze in de laatste drie dagen voor volle maan zodat ze hen bij zich kunnen houden tot de volle maan en hen dan kunnen transformeren.
    Aandachtspunten: Ze zijn zelfstandig en dominant. Ze zijn intelligent en niet snel bang. Er ontstaat makkelijk spanning tussen hen en de alfa.
    4x Wolven: Wolven zijn de mensen die al meer als een jaar transformeren maar geen bijzondere rang hebben.
    Aandachtspunten: Deze wolven zijn ervaren en niet langer bang van hun transformaties. Ze zitten nog niet altijd lang bij de roedel.
    7x Welpen: Welpen zijn net gebeten. Ze transformeren minder als een jaar. Ze zijn vaak nog jong en door een zoeker getransformeerd.
    Aandachtspunten: Deze weerwolven zijn vaak jong – in mensenjaren- en bang voor hun transformaties. Meestal zijn het weglopers en reizigers die niet snel gemist worden.


    Naam:
    Roepnaam:
    Bijnamen:
    Leeftijd (Vanaf 18):
    Soort:
    Rang(Alleen weerwolven):
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Weerwolven (15 max):
    Mannen(Max. 8):
    Caine Hale - 26 - Alfa - 1,2 - Emrys
    Skye Nicholas Heat - 20 - Wolf - 1,5 - Sickle
    Jason Sebastian DiLaurentis. - 25 - Zoeker - 1,5 - Edgar
    Alecander Davis - 22 - Wolf - 1,6 - MissLahotie

    Vrouwen(Max 7):VOL
    Adinda Mary Blade - 23 - Zoeker - 1,1 - Sickle
    Jasmine Katherina Clark - 18 - Welp - 1,1 - MissLahotie
    Lyn Elizabeth Owens - 18 - Welp - 1,1 - IsA20
    Madison Jayde - 25 - Wolf - 1,2 - Harlequin
    Emelia Rose Tyson - 18 - Welp - 1,4 - DreamEater
    Aideen Ella Mozkowtiz. - 24 - Zoeker - 1,6 - Pwettyness
    Chelle Rosemary Waterdrop - 19 - Wolf - 1,6 - xCocox
    Mensen:

    Mannen:
    Lawrence Jonathan Oshiwa - 18 - 1,6 - IsA2

    Vrouwen:
    lleen van Eyken - 18 - JustLoveGood

    Koppels:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 18:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    xCocox schreef:
    Ik meld me af, sorry, maar ik heb het heel druk met school enzo :(
    Het spijt me


    kindness is never a burden.

    [ ik w8 nogsteeds op Emrys. ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zal proberen in een tussenuur iets te gaan schrijven. Maar weet je je zat niet echt vast aan mij hoor want je liep gelijk weer weg dus je had kunnen doen wat je wou.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik had het veranderd ~


    Yeah, and people in hell want Slurpees.