• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Wie voor Cai, en iemand die Crake kan troosten?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    [Wie voor Cai, en iemand die Crake kan troosten?]


    (Ik heb Ivar wel voor Crake)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pwettyness schreef:
    [Wie voor Cai, en iemand die Crake kan troosten?]

    Ik heb felice uit Slyherin? Eerste klas bitch, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Ik merk pas dat Noah heel erg in gedachten is wanneer hij me niet begrijpend aankijkt en een wenkbrauw optrekt. Er komt een kleine glimlach voor even op mijn gezicht doordat het enigszins schattig toont. Hij zit precies zoals je Noah verwacht wanneer je hem kent, met zijn hoofd leunend op zijn hand, misschien wel in zijn eigen denkwereld. In tegenstelling tot mijn eigen houding, gebogen schouders, af en toe een hand die naar mijn mond toe gaat en mijn andere hand in mijn schoot. Normaal gesproken zou ik met rechte rug en schouders aan het ontbijt zitten. Druk pratend over wat er nog moet gebeuren dit schooljaar. Alleen dat meisje is tijdelijk...verdwenen.
    "Oh, het is uit, maar het einde was nogal... Ondermaats. Het was sowieso al langdradig," zegt hij dan na even en ik knik.
    "Mag ik dan vragen waarom je het überhaupt bent gaan lezen? Ik zou me er echt niet toe kunnen aanzetten om dan te gaan lezen, als dat me al lukt."
    We kijken elkaar kort aan, zwijgend en hij eet. Toch krijg ik een gevoel in mijn binnenste die zegt dat Noah meer oplet dan anderen om haar heen.
    "Je ziet er beroerd uit, Leslie. Heb je ook maar een béétje geslapen?" vraagt hij en ik kijk weg van hem.
    "Wat aardig van je om dat op te merken Noah, dat wordt zeer gewaardeerd," mompel ik terwijl ik met mijn vingers onder mijn ogen doorga, alsof ik zo de wallen beter kan verbergen, "het gaat prima, hoewel ik wel een beetje slecht geslapen heb ja."
    Ergens ben ik bang dat Noah me sowieso niet zal geloven, maar dat is dan zijn probleem en niet die van mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pwettyness schreef:
    [Wie voor Cai, en iemand die Crake kan troosten?]

    JamesPotter Schreef:
    (Ik heb Ivar wel voor Crake)

    Aragog schreef:
    Ik heb felice uit Slyherin? Eerste klas bitch, haha.


    [ Ivar kan komen, hij zit in de gang ;x.
    Felice kan naar Caisheen? Ze zit in de astronomie toren]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Roth schreef:
    (...)
    [Sam voor Jade? Darren voor Katherine?]


    grey]ik post vanavond[/grey


    ^

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||
          Geïrriteerd staar ik naar het plafond, de nacht is omgevlogen en het voelt alsof ik niet eens een minuut slaap heb gehad. Ik kijk op de klok en zie dat het nu toch wel echt tijd is om op te staan. Mokkend laat ik me uit bed glijden en pak mijn spullen bijeen. Ik ren met mijn ogen nog halfdicht naar de douches en spring eronder. Van het warme water word ik langzaam wakker en ik draai de kraan dicht.
    Als ik naar de Great Hall loop zie ik hier en daar wat mede Slytherins maar nog niet echt iemand met wie ik wil praten. Ik neem plaats aan de Slytherin afdelingstafel en schep mijn bord vol met ontbijt.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||
          Het is ochtend en de zonnestralen schijnen door het raam van de Gryffindor common room. Ik loop fris en aangekleed naar het portretgat. Met als eerste uur na het ontbijt Divination ben ik niet heel erg blij, maar ondanks dat voel ik me opgewekt en heb ik zin om iedereen weer te zien. Ik loop neuriënd naar de Great Hall en zoek een plek aan de Gryffindor tafel. Ik kijk om me heen opzoek naar bekende gezichten.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||
          Ik ben al lang wakker voordat er ook maar één Slytherin uit zijn bed is. In de common room is het niet te zien of het buiten al licht is dus besluit ik een rondje door het kasteel te lopen. Het eerste uur na het ontbijt is Charms en ik weet nu al dat ik me ga vervelen. In het kasteel is het nog uitgestorven en ik besluit maar vroeg te gaan ontbijten.
    Als ik mijn ontbijt al op heb stromen er leerlingen van verschillende afdelingen de zaal binnen. Geduldig en afwachtend kijk ik neer op de Slytherintafel en trek mijn wenkbrauw minachtend op als er een kleine eerstejaars in mijn buurt gaat zitten. Geschrokken rent de jongen naar de andere kant van de tafel en ik gaap, de eerste dag, en nu al niks leuks te doen, dit werd nog wat.

    grey]TheseWords, ik heb al gepost je kan inhaken^^, Ik zoek nog iemand voor [blue]Alyssa[/blue], 5e jaar.[/grey

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 22:02 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik post later met Felice, maar guys, dit is voor het PRAATTOPIC :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ivar Mats Sørentsen • Fifth Year • Gryffindor

    Ik word wakker doordat er een felle zonnestraal in mijn gezicht schijnt. Ik knipper met mijn ogen en sta op. Ik kan nu maar net zo goed opstaan toch? Ik kleed mij aan en pak mijn spullen die ik nodig heb voor school. Ik ga voor de spiegel staan en kam mijn haar. Het komt net tot over mijn oren en is kastanje bruin.
    Ik raap mijn tas op en loop naar beneden door de leerlingen kamer. Ik doe het schilderij van de Dikke Dame open en loop een kant op. Zwervend ga ik de gangen door.
    Plotseling zie ik een jongen. Ik herken hem wel. Was hij gisteravond niet een van die jongebs? Cr.. Crah, nee, Crake! Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Crake? Waht ies ehr?' Vraag ik zachtjes en ik kijk hem ietwat bezorgd aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [In welk jaar zit Leslie eigenlijk? :')]


    Noah Melchior Castellan || Zwadderich.

    Leslie zat er gebogen bij, een beetje in elkaar gezakt. Noah kende haar niet zo heel goed, maar hij herinnerde zich vaak dat ze meestal toch wat vrolijker was dan nu.
    "Mag ik je dan vragen waarom je het überhaupt bent gaan lezen? Ik zou me er echt niet toe kunnen aanzetten om dan te gaan lezen, als dat me al lukt." Noah staarde haar aan, wilde wat zeggen, maar hield het voor zichzelf. Saaie lectuur lezen was leuker dan jezelf zitten uitschelden, maar dat hoefde zij niet te weten. Hij krabde even aan zijn arm met de hand die nu toastloos was.
    "Je ziet er beroerd uit, Leslie. Heb je ook maar een béétje geslapen?" vroeg hij uiteindelijk. Leslie keek weg, maar Noah bleef haar even nonchalant aankijken, terwijl hij een nieuw toastje nam en er een stuk van beet. De kruimels lagen overal op tafel.
    "Wat aardig van je om dat op te merken, Noah. Dat wordt zeer gewaardeerd," mompelde ze terwijl ze met haar vingers onder haar ogen doorging. Alsof het zo minder zou opvallen... "Het gaat prima, hoewel ik wel een beetje slecht geslapen heb ja."
    "Ik ben niet achterlijk, weet je," beet Noah haar toe, maar het klonk niet echt hard. Het klonk kortaf, dat wel, maar zijn blik was verzacht. Ergens wilde hij heel graag weten wat er bij haar scheelde. Bij hem stelden mensen er nooit vragen rond, hij wist dan ook perfect hoe hij het moest verbergen, na zes jaar. Hij wilde alleen dat hij het voor zichzelf kon verbergen. Noah richtte zijn aandacht even op zijn toastje en verbande de gedachten uit zijn hoofd. Hij had geen zin om één of ander dramatisch, depressief personage te worden in één of ander theatraal verhaal.


    help

    [Eh...ik geloof in de zevende nu.]

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Het enige wat Noah doet is me aanstaren en daar houdt het bij op. In eerste instantie wil ik er naar doorvragen, naar het boek, maar aangezien hij toch niet reageert laat ik het erbij zitten. Dit is niet een goede morgen en ik ga niet ergens de moeite ervoor doen als ik het in eerste instantie al een niet interessant onderwerp vind.
    Het is ook gelijk duidelijk dat Noah me niet gelooft en dat zegt hij ook nog.
    "Ik ben niet achterlijk, weet je," bijt hij me toe en even kijk ik hem strak aan.
    Die opmerking raakt me namelijk deels gewoon, maar mooi niet dat ik die over mijn kant laat gaan.
    "Dat is dan heel fijn voor je," zeg ik bot terug.
    Ik pak een broodje van de tafel zodat ik in ieder geval enig voedsel op deze ochtend naar binnen krijg en ik sta op van tafel.
    "Nog een geweldige dag verder," zeg ik sarcastisch tegen hem en loop weg van de eettafel.
    Ik neem een hap van het broodje, maar het smaakt me niet dus gooi ik het gelijk weg. Dan ga ik The Great Hall uit en vermijd de mensen om mij heen, ik ga naar een rustiger gedeelte van de school. Mensen moeten niet dat soort dingen tegen mij zeggen, ik ben niet een prater en dat zal ik ook nooit zijn. Dus dan moeten ze me maar wel geloven en anders er niet op aandringen. Tenzij het Ashley is, want ruzie met haar hebben is verschrikkelijk en ze ziet het ook aan me wanneer ik me niet goed voel. Ik zucht en loop verder de gangen door, niet oplettend en boos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    (...)
    Ashley Lestrange
    De helderblauwe kleur van zijn ogen kwam te voorschijn en direct begon mijn hart sneller te kloppen. De lichte glimlach op zijn gelaat was sexy, in combinatie met zijn out-of-bed look. ''Goedemorgen beauty,'' mompelde hij schor. Ik glimlachte.
    ''Goedemorgen,'' zei ik zacht. Ik voelde hoe hij zijn sterke, gespierde armen om me heen sloeg en ik kroop tegen hem aan. ''Lekker geslapen?'' vroeg ik hem. Ik liet mijn hand even vlinderlicht langs zijn wang glijden terwijl ik hem aankeek. Ikzelf had beter geslapen dan ooit, aangezien ik weer naast Caleb lag. Elke keer dat ik naar hem keek, voelde ik de bekende vlinders in mijn maag. Ik was nog net zo verliefd als het moment dat ik hem voor het eerst zag, al had ik het toen nog niet door.
    Mijn hand op zijn wang dwaalde af naar beneden en ik verstrengelde mijn vingers teder met de zijne.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik zie haar kijken en streel zachtjes met één hand door haar haar heen. Ze is zo ontzetten mooi.
    'Lekker geslapen?' vraagt ze aan mij, ik knik.
    'Ja heerlijk,' prevel ik zachtjes, 'hoe heb jij geslapen?'
    De pijn van onze verloren baby voel ik nog op de achtergrond. Serpen gaat hier voor boeten en hard ook. Ik kijk haar met een verliefde glimlach aan en sluit mijn ogen voor een momentje.
    'Ik moet vandaag wel wat dingen doen,' zeg ik tegen haar, 'maar we kunnen misschien wel iets gaan doen samen, nadat jij naar school bent geweest.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre > Beaton > Aragog x'D

    Felice Lily Scabior ~ Slytherin
    Ik liep zwijgend met Serpen door de lege gangen van Hogwarts - iedereen sliep, was in de Common Room of was aan het ontbijten. Serpen en ik waren, zoals altijd, in onze eigen gedachten verzonken waardoor er een aangename stilte tussen ons was gevallen.
    Mijn ogen speurden de omgeving af en op een gegeven moment viel mijn oog op een silhouet, gecreëerd door het tegenlicht omdat ze voor een raam stond. Toen ik mijn ogen vernauwde, zag ik dat het Leslie was. Ze leek haar eigen problemen te hebben, wat af viel te leiden aan haar boze gezichtsuitdrukking - ze leek Serpen en mij niet eens op te merken. Mijn mondhoeken krulden sadistisch omhoog toen ik dacht aan vorig jaar. Ik stootte Serpen zachtjes aan en gaf een knikje richting Leslie.
    ''Zin in wat plezier?'' grijnsde ik zacht, zodat ze ons niet op zal merken. Het was vroeg, maar nooit te vroeg voor wat leuks. Ik keek Serpen met glunderende ogen aan; het was veel te lang geleden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik zie haar kijken en streel zachtjes met één hand door haar haar heen. Ze is zo ontzetten mooi.
    'Lekker geslapen?' vraagt ze aan mij, ik knik.
    'Ja heerlijk,' prevel ik zachtjes, 'hoe heb jij geslapen?'
    De pijn van onze verloren baby voel ik nog op de achtergrond. Serpen gaat hier voor boeten en hard ook. Ik kijk haar met een verliefde glimlach aan en sluit mijn ogen voor een momentje.
    'Ik moet vandaag wel wat dingen doen,' zeg ik tegen haar, 'maar we kunnen misschien wel iets gaan doen samen, nadat jij naar school bent geweest.'

    Ashley Lestrange ~ Slytherin
    ''Ja, heerlijk,'' prevelde Caleb. Een aangename rilling kroop over mijn rug toen ik voelde hoe zijn vingers zacht door mijn blonde haren streken. ''Hoe heb jij geslapen?'' Ik glimlachte eventjes.
    ''Goed,'' zei ik zacht, ''Beter dan ooit.'' Een glimlach sierde zijn gelaat, waardoor automatisch ook mijn mondhoeken omhoog krulden.
    ''Ik moet vandaag wel wat dingen doen,'' zei hij en ik knikte begrijpelijk. Hij was ten slotte het schoolhoofd; hij zal het nog druk krijgen, en daar had ik alle begrip voor. ''Maar we kunnen misschien wel iets gaan doen samen, nadat jij naar school bent geweest.'' Mijn gezicht betrok. School.
    ''Ik wil niet,'' jammerde ik. Ik ging comfortabeler liggen en sloot mijn ogen even. ''Ik wil niet naar school.'' Een diepe zucht rolde over mijn lippen en toen ik mijn ogen weer opende, keek ik Caleb smekend aan.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 9:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Serpen Acelin Parsel
    'Zin in wat plezier?' vraagt Felice. Mijn mondhoeken krullen omhoog tot een gemene grijns en ik knik. Leslie is het perfecte slachtoffer. Ik zal Caleb en Ashley eens laten zien wie hier de baas is. Ik loop op Leslie af en buig me over haar heen.
    'Hallo Leslie, lang niet meer gezien,' fluister ik in haar oor. Ik kijk haar met een sadistische grijns aan en leun met één hand op de vensterbank.
    'Heb je het al gehoord over arme Ashley. Ik hoorde het gister in één keer. Ik heb haar per ongeluk pijn gedaan, oeps,' grijns ik onschuldig. Het heeft juist beter uitgepakt dan de bedoeling was.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik zie gelijk dat haar gezicht betrekt zodra het woord "school" valt.
    'Ik wil niet,' jammert ze zachtjes, ze gaat wat comfortabeler liggen en sluit haar ogen, ik druk een kusje op haar lippen, 'ik wil niet naar school,' zucht ze. Ze opent haar ogen en kijkt me smekend aan. Ik ga boven haar hangen en strijk een pluk haar uit haar gezicht. Ik glimlach zwakjes en druk een kusje op haar wang.
    'Ashley, je kunt niet voor eeuwig blijven spijbelen. Ik weet dat school vreselijk is, maar ik wil graag dat je dit jaar klaar bent met school en dat we dan samen in ons huisje kunnen gaan wonen, samen met ons eerste kindje en ons tweede kindje en dat terwijl we allebei een goede baan hebben die we leuk vinden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *Wacht op Leslie*

    Ashley Lestrange ~ Slytherin
    Ik voelde de zachte lippen van Caleb op de mijne. Nadat ik mijn ogen had geopend, ging hij boven me hangen en streek een plukje haar uit mijn gezicht. Hij glimlachte zwakjes en drukte een kusje op mijn wang, maar mijn gezicht had nog steeds een beteuterde uitdrukking. ''Ashley, je kunt niet voor eeuwig blijven spijbelen. Ik weet dat school vreselijk is, maar ik wil graag dat je dit jaar klaar bent met school en dat we dan samen in ons huisje kunnen gaan wonen, samen met ons eerste kindje en ons tweede kindje en dat terwijl we allebei een goede baan hebb en die we leuk vinden,'' zei hij.
    Een diepe zucht rolde over mijn lippen en ik glimlachte zwakjes. ''Maar ik wil niet - dan moet ik Serpen weer zien en dat gaat niet zonder dat ik hem ter plekke om het leven wil brengen,'' pruilde ik. Ik liet mijn hand even langs zijn wang glijden en liet hem afdwalen naar zijn nek, waar ik hem liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''